OK, nounake, laten we zeggen een 30 lappenkaart voor Ann, nu weet ik niet hoelang we daarmee gaan toekomen maar mss toch wel nuttig gezien de recente ontwikkelingen. Akkoord?nounake schreef: En vanaf 3 misschien een klantenkaart![]()
Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5
Re: Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Caligula schreef:OK, nounake, laten we zeggen een 30 lappenkaart voor Ann, nu weet ik niet hoelang we daarmee gaan toekomen maar mss toch wel nuttig gezien de recente ontwikkelingen. Akkoord?nounake schreef: En vanaf 3 misschien een klantenkaart![]()
YES !!!
0 x
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Volgens mij kunt zelfs ge met 300 lappenkaarten het effect niet evenaren van het rustige afscheid met de woorden "Vaarwel, Anneke". 
Moderator bericht:

Moderator bericht:
Dit is niet het lappen-, spaar- of klantenkaarten-topic.

0 x
-
- Poster rang 2
[quote="Captain Cuckoo"]Volgens mij kunt zelfs ge met 300 lappenkaarten het effect niet evenaren van het rustige afscheid met de woorden "Vaarwel, Anneke". 

0 x
- Wolverine
- Nog geen rang
Allee, Rosa heeft het al in ons plaats gedaan. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Wolverine schreef:Allee, Rosa heeft het al in ons plaats gedaan.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Nog maar eentje voor Lowie. Hoorde ik hem niet iets tegen Paulien zeggen als "Akkoord, Julia heeft ook fouten gemaakt..." Welke fouten dan wel? Dat zij die brave Luc vertrouwde, misschien? Dat was inderdaad een kanjer van een fout.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Viel mij ook op. Julia heeft fouten gemaakt.
Ze heeft inderdaad één grote fout gemaakt. Trouwen met zijn vader.

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja,en als Rosa uithaalt is het gewoonlijk raak! Peter heeft er in de tijd ook al van kunnen proeven!Christel schreef:Wolverine schreef:Allee, Rosa heeft het al in ons plaats gedaan.Letterlijk! En hij was goed raak...

0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2
Had ook nooit verwacht dat het Rosa was die een lap ging uitdelen aan haar dochter maar van mij krijgt ze er alvast ook één. 

0 x
-
- x 435
Die lap van Rosa aan Peggy komt als de put vullen als 't kalf verdronken is.zanacht schreef:Had ook nooit verwacht dat het Rosa was die een lap ging uitdelen aan haar dochter maar van mij krijgt ze er alvast ook één.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Dat is waar natuurlijk maar het deed toch zo'n deugd om het te zien!ikke schreef:Die lap van Rosa aan Peggy komt als de put vullen als 't kalf verdronken is.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5
Een wake-up lap voor de bewoners van Chez Lowie. De afwas laten staan tot er geen bestek meer is, dan daarover beginnen te zagen zonder iets concreets te doen natuurlijk, en dan trots concluderen dat er een werkvrouw moet aangenomen worden? Shame on you 

0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Van mij krijgt Charité een klein waarschuwingslapje.
Ik kan me voorstellen dat de familiale verhoudingen in huize Bastiaens ongelofelijk interessant zijn, en dat ze het bovendien heel druk heeft met zingen, maar dat daarvoor het doorgeven van een belangrijke boodschap maar gewoon moest wijken, vond ik niet zo netjes.
Daarbij is het misschien ook aan te raden haar zangvolume wat naar beneden bij te stellen, zodat voorkomen wordt dat de patiënten tinnitus oplopen tijdens het wachten op de dokter...

Ik kan me voorstellen dat de familiale verhoudingen in huize Bastiaens ongelofelijk interessant zijn, en dat ze het bovendien heel druk heeft met zingen, maar dat daarvoor het doorgeven van een belangrijke boodschap maar gewoon moest wijken, vond ik niet zo netjes.

Daarbij is het misschien ook aan te raden haar zangvolume wat naar beneden bij te stellen, zodat voorkomen wordt dat de patiënten tinnitus oplopen tijdens het wachten op de dokter...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..