Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)

Bericht door Christel »

:lol: :mrgreen:

Ik kan heel goed begrijpen dat Ann onder het juk van haar dominante moeder uit wilde en haar eigen leven wil leiden. Het zou de situatie ook veel gezonder gemaakt hebben, denk ik.
Maar de manier waarop ze dat (onder de bezielende leiding van haar "liefke") wenst te bereiken, vind ik nog steeds tenenkrommend om te zien. Daar kan ik echt geen respect voor opbrengen. Het werkt mij ook op de zenuwen, moet ik eerlijk zeggen... :oops: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de bedoeling is van de scenarioschrijvers. Mochten ze dat koppel willen hebben ontbinden dan was er in seizoen 19 al meer dan genoeg stof voor gegeven. Maar zelfs dan bleef Ann aan struisvogelpolitiek doen.

En dan heb je andere personages die van de een op de andere dag het blijkbaar gehad hebben met hun wederhelft, vreemd toch af en toe. Vooral niet te veel over nadenken :wtf:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

fazou schreef:ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de bedoeling is van de scenarioschrijvers. Mochten ze dat koppel willen hebben ontbinden dan was er in seizoen 19 al meer dan genoeg stof voor gegeven. Maar zelfs dan bleef Ann aan struisvogelpolitiek doen.

En dan heb je andere personages die van de een op de andere dag het blijkbaar gehad hebben met hun wederhelft, vreemd toch af en toe. Vooral niet te veel over nadenken :wtf:
Dit is het verstandigste dat ik hier in lange tijd onder ogen kreeg! :lol: Denk ik...
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, Ann heeft al zoveel mogelijkheden gehad om het at te bollen maar nee dus. En dat is niet alleen haar schuld hé, Marianne heeft er ook alles aan gedaan om dat te beletten. Begrijpen wie kan. Een typische soap situatie, niks te doen met RL.
Een beetje triviaal mss maar toch: hebben jullie ook opgemerkt dat Ann's rokjes alsmaar korter worden?
0 x
Potentia Principatum
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

fazou schreef:ik denk eerlijk gezegd niet dat dit de bedoeling is van de scenarioschrijvers. Mochten ze dat koppel willen hebben ontbinden dan was er in seizoen 19 al meer dan genoeg stof voor gegeven. Maar zelfs dan bleef Ann aan struisvogelpolitiek doen.
Ann wel, maar die zie ik Mayra ook niet zo snel verlaten. Ze zou Mayra volgens mij zowat alles vergeven om maar niet alleen achter te blijven, dat heeft ze inderdaad al ruimschoots bewezen. Ze roept nu ook hard dat ze haar eigen leven wil leiden, maar ondertussen doet ze dat eigenlijk op Mayra's manier.

En zolang het Mayra aanstaat, zal ze ook wel bij Ann blijven. Maar mocht daar ooit een haar in de boter komen (bijvoorbeeld als Marianne terug in haar eigen huis zou komen wonen - waarvoor Mayra pas bij het idee alleen al begon te steigeren), dan heb ik toch zo mijn twijfels.

Maar goed, we zullen wel zien. Ook ik begrijp regelmatig niet hoe de gedachtekronkels van de scenarioschrijvers werken. Er niet teveel over nadenken is inderdaad wel de beste tip die je kunt geven! :thumbup: :lol: ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:Een beetje triviaal mss maar toch: hebben jullie ook opgemerkt dat Ann's rokjes alsmaar korter worden?
Midlife crisis?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

heidiw schreef:
Caligula schreef:Een beetje triviaal mss maar toch: hebben jullie ook opgemerkt dat Ann's rokjes alsmaar korter worden?
Midlife crisis?
Misschien wel maar misschien is de nieuwe poetsvrouw wel de aanleiding. :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:
Midlife crisis?
Ha,ha,ha die ben ik al lang voorbij! Wel grappig! :lol:
Maar het was gewoon een observatie hoor, ik kijk gewoon altijd naar wat de Thuisvrouwen dragen.
Wat de nieuwe poetsvrouw betreft daar ben ik voorlopig nog niet uit.
Waar ik wel uit ben is dat Anneke heel erg diep in de ******zit en dat ik niet goed weet hoe ze er uit gaat komen.
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 932
x 1494

Bericht door heidiw »

Caligula schreef:
heidiw schreef:
Midlife crisis?
Ha,ha,ha die ben ik al lang voorbij! Wel grappig! :lol:
Maar het was gewoon een observatie hoor, ik kijk gewoon altijd naar wat de Thuisvrouwen dragen.
Wat de nieuwe poetsvrouw betreft daar ben ik voorlopig nog niet uit.
Waar ik wel uit ben is dat Anneke heel erg diep in de ******zit en dat ik niet goed weet hoe ze er uit gaat komen.
Gij niet maar ANN :lol: :lol: :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

heidiw schreef:Gij niet maar ANN :lol: :lol: :lol:
Zut! verkeerd begrepen! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Wolverine
Nog geen rang

Bericht door Wolverine »

zanacht schreef: Misschien wel maar misschien is de nieuwe poetsvrouw wel de aanleiding. :whistle:
Het zou mij niet verwonderen moest er ten huize Bastiaens nog een driehoeksverhouding gaan ontstaan.. :mrgreen:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Die poging tot minirokjes dragen was mij ook opgevallen. Zou dan toch...?
Enfin, als Ann binnenkort opvallend dikwijls ergens speciaal detergent voor nodig heeft weten we ineens hoe laat het is. :dance:
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Tja, met de hysterie van Ann heb ik het ook wel gehad. Blah.

Overigens ... stel dat ze het toch een keer laten springen, die MayAnn relatie, dan gaan ze beslist weer touwtje trekken over het kind. Ze is officieel erkend (geadopteerd?) door M, dus die gaat dan een rechtzaak aanspannen enz. enz. (terwijl ze zich nu niet echt veel gelegen laat liggen aan het kind - veel te druk met stoken).

Maar .....! Dan kiest Marianne natuurlijk de kant van Ann en met haar intriges redt ze dan weer de zaak en komt alles weer goed tussen moeder en dochter (maar dan ligt Tom er weer uit, want die gaat Mayra verdedigen :whistle:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Amiche schreef:Maar .....! Dan kiest Marianne natuurlijk de kant van Ann en met haar intriges redt ze dan weer de zaak en komt alles weer goed tussen moeder en dochter (maar dan ligt Tom er weer uit, want die gaat Mayra verdedigen :whistle:
Nu ga je te ver! :lol: :lol: :lol:
0 x
Potentia Principatum
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Caligula schreef:Nu ga je te ver!
Wie??? Ikke??? :eek:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán