William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Linne
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Linne »

Inderdaad, wat een meestermanipulator maar hij maakt ook fouten. Helene's gesmeek er mee te stoppen bracht hem
in het nauw omdat het daar te laat voor is. Met de dreigementen begaat hij nu de grootste fout. Geen idee hoe lang
dit gaat aanslepen laat staan aflopen maar ik zou een Helene in het nauw niet onderschatten.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

karolien85 schreef:Waarom zou Hélène, "William" nog steeds "Henry" noemen bij haar thuis?
Misschien omdat hij niet William noemt?
karolien85 schreef:Verwonderd was ik alleen maar door het feit dat hij zo gemeen is/was ... Zover was ik nog niet in mijn speculatie .. ;)
Kom kom, het was intussen wel duidelijk toch dat William/Henri op z'n minst tien keer erger is dan Hélène? :)
De vraag rijst intussen wat er met de echte William gebeurt is?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Met al dat gedreig van Henri schijnt nu toch duidelijk dat Hélène Geert doodstak of niet ?
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ofwel deed hij het zelf, waarom zou die "goede William" Geert vermoorden ? Niemand die aan hem denkt, dus ist voor hem heel simpel, hij kan doen en laten wat hij wil, niemand die hem verdenkt. En als ze eenmaal doorhebben dat Marianne het niet gedaan heeft, gaan ze eerst Helene aan de tand voelen, dus blijft hij nog even buiten schot ? ( of hoort dit bij speculaties ?)
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

karolien85 schreef:Ofwel deed hij het zelf, waarom zou die "goede William" Geert vermoorden ? Niemand die aan hem denkt, dus ist voor hem heel simpel, hij kan doen en laten wat hij wil, niemand die hem verdenkt. En als ze eenmaal doorhebben dat Marianne het niet gedaan heeft, gaan ze eerst Helene aan de tand voelen, dus blijft hij nog even buiten schot ? ( of hoort dit bij speculaties ?)
Dan zou Marianne bij haar eerste verklaring toch hem als de schuldige aangewezen hebben en niet Hélène? :denk:
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

zanacht schreef:
karolien85 schreef:Ofwel deed hij het zelf, waarom zou die "goede William" Geert vermoorden ? Niemand die aan hem denkt, dus ist voor hem heel simpel, hij kan doen en laten wat hij wil, niemand die hem verdenkt. En als ze eenmaal doorhebben dat Marianne het niet gedaan heeft, gaan ze eerst Helene aan de tand voelen, dus blijft hij nog even buiten schot ? ( of hoort dit bij speculaties ?)
Dan zou Marianne bij haar eerste verklaring toch hem als de schuldige aangewezen hebben en niet Hélène? :denk:
Niet als ze zo in shock was, dat ze het gewoon verdrongen heeft. :think:

Achja, William/Henry zal wel ooit door de mand vallen he :twisted:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Wat ik niet snap is waar William/Jommeke/Henri het lef heeft om Hélène te dreigen alles openbaar te maken, terwijl zij net zo goed de rollen kan omdraaien door naar de politie te stappen en de combine op te biechten?
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Captain Cuckoo schreef:Wat ik niet snap is waar William/Jommeke/Henri het lef heeft om Hélène te dreigen alles openbaar te maken, terwijl zij net zo goed de rollen kan omdraaien door naar de politie te stappen en de combine op te biechten?
Dat is een van de redenen, waarom ik denk dat het niet zo eenvoudig is, als het eruitziet...
William/Henri moet Hélène op een of andere manier in zijn macht hebben, en ik verwacht dus niet dat de zaak volgende week opgelost zal zijn....
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wel, er zijn er eigelijk maar 3 die het werkelijk gezien hebben: Marianne (die het niet meer goed weet voorlopig), Helène (die het wel weet maar het voorlopig niet zal zeggen) en Geert (die niks meer zegt) en dan William...heeft hij het echt gezien gezien? Als dat zo is moet ik hem bewonderen voor zijn tegenwoordigheid van geest om direct Marianne aan te wijzen. Niet vergeten dat dit helemaal niet zo gepland was. En dan komt William net op tijd binnen na zijn snelheidsrecord poging Brugge-Ternat? Waar zat de man echt?
Nu is het ook wel zo dat moest hij zijn verklaring moeten gaan wijzigen door omstandigheden(!) dit toch wel een beetje tot nadenken zou stemmen, hij was er toch zo zeker van niet? En nu niet meer dan.
Nu als Helène alles opbiecht vliegt zij natuurlijk de gevangenis in. En Helène zelf bedreigen is een ding, haar kleinkinderen bedreigen is weer wat anders, gaat ze dat riskeren? Zoals we onze William nu kennen is hij wel tot alles in staat denk ik.
En dan tot slot nog iets: wat is verdorie de relatie tussen Helène en William(de echte of niet)?
0 x
Potentia Principatum
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 930
x 1489

Bericht door heidiw »

karolien85 schreef:Waarom zou Hélène, "William" nog steeds "Henry" noemen bij haar thuis?
Omdat hij echt zo heet? Ik zal mijn gedacht erover eens bij "speculaties" zetten
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

heidiw schreef:
Omdat hij echt zo heet? Ik zal mijn gedacht erover eens bij "speculaties" zetten
Of gewoon om dat Hélène hem kent als Henri?!
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Voor iedereen is William de vriendelijke en charmante man nu hebben wij toch al een heel ander kantje van hem gezien ... dreigen met dat er wel iets erg kan gebeuren met de kleinkinderen van Helene brrr :shock:
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

nn

Bericht door Captain Cuckoo »

De fanclub van William is weeral uitgedund. Nu de liefde van Hélène bekoeld is blijft alleen Ann en de Snuiten over. Ge moogt ze hebben, William, alledrie! :thumbup:
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Het werd tijd dat we is wat bevestiging gingen krijgen, en zoals gewoonlijk is het weer zeer voorspelbaar. Wat ik wel niet had zien aankomen is dat ze er een psychopaat van gingen maken. William en Henri zijn echt wel uitersten van elkaar.

Waar niemand zich vragen over stelt, is dit de échte William Degreef die Marianne al kent sinds ze kind was en zo nee, hoe weet hij dan al die dingen die alleen de echte William zou kunnen weten?
0 x
Loesje
Nog geen rang
Contacteer:

Bericht door Loesje »

Omdat het zijn beste jeugdvriend is?
0 x
Gesloten