William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
de marteko
Nog geen rang

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door de marteko »

Caligula schreef:Als hij werkelijk van Brugge kwam moet hij tussen Wetteren en Erpe-Mere geflitst zijn bij zo ruw geschat 160km/u (snelheid daar beperkt tot 70km/u (tja ik heb het nog maar eens zitten hé! Geen erg)
Niet vergeten dat Thuis zich afspeelt in een totaal andere ruimtetijd dan diegene waarin wij ons beleven.

Als men zich vragen gaat stellen bij de totaal irrelevante afstand tussen Brugge en Ternat, moet men zich ook afvragen hoe Jana en Lowie erin slagen om binnen het kwartier van hun kot op de universiteit (van Leuven, maar zelfs die van Brussel is niet haalbaar) en terug te geraken.

Thuis is de speeltuin van de quantumfysica en de relativiteitstheorie.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Wow, dat interesseert me geweldig, moet toch eens navragen bij de scenaristen hoe ze dat doen! :lol:
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

de marteko schreef:
Caligula schreef:Als hij werkelijk van Brugge kwam moet hij tussen Wetteren en Erpe-Mere geflitst zijn bij zo ruw geschat 160km/u (snelheid daar beperkt tot 70km/u (tja ik heb het nog maar eens zitten hé! Geen erg)
Niet vergeten dat Thuis zich afspeelt in een totaal andere ruimtetijd dan diegene waarin wij ons beleven.

Als men zich vragen gaat stellen bij de totaal irrelevante afstand tussen Brugge en Ternat, moet men zich ook afvragen hoe Jana en Lowie erin slagen om binnen het kwartier van hun kot op de universiteit (van Leuven, maar zelfs die van Brussel is niet haalbaar) en terug te geraken.

Zover moet je het nu ook niet drijven. Als je gewoon even kijkt naar de feiten, dan wordt het snel duidelijk dat er een paar uur zaten tussen het telefoontje tussen Marianne en William en de gebeurtenissen in de spreekkamer. Na dat telefoontje zijn Tom en Peter nog gaan lunchen, zijn ze teruggekomen en werd Peter ten huwelijk gevraagd, hebben zowel Peter en Femke en Nancy en Eddy zich opgekleed en zijn helemaal naar de Zus&Zo gereden, werd Geert opgebeld door Marianne, kwam Hélène een tijdje later thuis om te horen dat Marianne haar GSM had gestolen en is ze vervolgens naar Marianne gegaan.
0 x
de marteko
Nog geen rang

Bericht door de marteko »

tvx1 schreef:Zover moet je het nu ook niet drijven. Als je gewoon even kijkt naar de feiten, dan wordt het snel duidelijk dat er een paar uur zaten tussen het telefoontje tussen Marianne en William en de gebeurtenissen in de spreekkamer. Na dat telefoontje zijn Tom en Peter nog gaan lunchen, zijn ze teruggekomen en werd Peter ten huwelijk gevraagd, hebben zowel Peter en Femke en Nancy en Eddy zich opgekleed en zijn helemaal naar de Zus&Zo gereden, werd Geert opgebeld door Marianne, kwam Hélène een tijdje later thuis om te horen dat Marianne haar GSM had gestolen en is ze vervolgens naar Marianne gegaan.
Dat zijn wel allemaal parallele universa die jij hier aanhaalt.
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

de marteko schreef:Als men zich vragen gaat stellen bij de totaal irrelevante afstand tussen Brugge en Ternat, moet men zich ook afvragen hoe Jana en Lowie erin slagen om binnen het kwartier van hun kot op de universiteit (van Leuven, maar zelfs die van Brussel is niet haalbaar) en terug te geraken.

Ha ha, ja, goeie mop!
Zoals het ook nog steeds erg vreemd is hoe mensen zo snel van het thuisdorp bij de Z&Z en teruggeraken, ook te voet.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

En dat wij zaken na elkaar zien op het scherm wil niet zeggen dat ze niet gelijktijdig plaatsvinden!
Niet zozeer parallelle universa als wel parallelle momentopnames, :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Blijft toch het feit dat onze William er verdorie rap bijj was. Ik ga het hem verdorie vragen hoe hij dat geflikt heeft.
Juist op tijd om Marianne te zien steken, of was het Helène, of hijzelf? Rappe gast moet ik zeggen en zo te zien zou je het echt niet zeggen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Blijft toch het feit dat onze William er verdorie rap bijj was. Ik ga het hem verdorie vragen hoe hij dat geflikt heeft.
Juist op tijd om Marianne te zien steken, of was het Helène, of hijzelf? Rappe gast moet ik zeggen en zo te zien zou je het echt niet zeggen.
En wat is de subjectieve definitie van "rap" hier? Weet jij exact hoeveel tijd er zat tussen dat telefoontje en William zijn thuiskomt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee, natuurlijk niet (vanwege de relativiteits theorie van Thuis) maar ik vond het super-super rap, hij was er voor Ann, want hij kon zeggen wie er gestoken had, en dat had Ann niet gezien. Nu, of William dat werkelijk gezien (of gedaan) heeft, that is the question.
0 x
Potentia Principatum
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

William was er idd heel rap en dat terwijl Helene hem niet kon opbellen per gsm omdat haar gsm weg was !!!!

Tenzij ze natuurlijk Williams nummer van buiten kent, wat ik heel straf zou vinden, want ik ken van geen enkele van mijn contacten de nr van buiten, zelfs niet van mijn familie
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, het enige nummer dat ik van buiten ken is dat van mijn vrouw en zelfs dan moet ik nog even nadenken!.
Maar ik blijf vinden dat onze William superrap was, en je zou het hem op het eerste zicht niet aangeven. Tenzij hij natuurlijk helemaal niet in Brugge was maar vlakbij...
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik ken toch een vijftientiental nummers van buiten (van mijn dichte familieleden), dus het zeker mogelijk. En ik vraag mij nog steeds volgens welke tijdsbepaling jullie stellen dat hij daar "superrap" was? Ik heb het nu al een aantal keer herbekeken en voor mij zit er nog altijd duidelijk een paar uur tussen het telefoontje en zijn aanwezigheid aan de spreekkamer.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Jij bent dan ook de uitzondering die de regel bevestigt hé. :angel:
Onze tijdsbepaling is de redelijke die je in een episode van 50' van Thuis mag verwachten. Als ze daar ook aan zitten knoeien wordt het natuurlijk wel heel moeilijk.
Ik blijf hem heel rap vinden, en time will tell...
0 x
Potentia Principatum
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Caligula schreef:Ja, het enige nummer dat ik van buiten ken is dat van mijn vrouw en zelfs dan moet ik nog even nadenken!.
Maar ik blijf vinden dat onze William superrap was, en je zou het hem op het eerste zicht niet aangeven. Tenzij hij natuurlijk helemaal niet in Brugge was maar vlakbij...

Het blijft natuurlijk een soap, maakt niet uit toch hoe lang hij onderweg was.
Bovendien: was hij wel in Brugge :lol:

Tip - ik heb dezelfde nummer als mijn vrouw, op één cijfertje na, vergeet ik dus nooit.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Tiboko schreef:Bovendien: was hij wel in Brugge :lol:
En hoe weet jij dat?
0 x
Potentia Principatum
Gesloten