Ik heb een smartphone, mij valt dat niet op, bovendien was dat bij mij een apparte instelling. In het begin duwde ik wél per ongeluk op allerlei toetsen tijdens het bellen.ikke schreef:Troost je, mensen die zelf geen smartphone hebben, letten minder op dergelijke details!k de vis schreef:ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch
Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
0 x
-
- Nog geen rang
Dat van die kousen had ik ook gezien
dat viel iets te hard op, normaal zie ik zo'n details niet!! 

0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Dat Nancy met haar phablet (?) belt en t scherm licht geeft. Als ik met mijn smartfoon bel, gaat dat licht uit.
0 x
-
- x 435
Als ik met mijn smartphone bel, zie ik mijn schermpke niet.johan1969 schreef:Dat Nancy met haar phablet (?) belt en t scherm licht geeft. Als ik met mijn smartfoon bel, gaat dat licht uit.
0 x
-
- x 435
"Onze" Johan heeft deze discussie die hier al ergens gevoerd werd, niet onder ogen gekregen? 

0 x
-
- Nog geen rang
Poepemieke kijkt alle dagen meerdere keren in de ogen van Lowie;wanneer gaat die eens zien dat Lowie een glazen oog heeft?Hoeveel van de huidige acteurs en actrices weten dat Luc ooit Simone heeft verkracht?Daar wordt dus helemaal niks mee gedaan.Zelfs toen haar beste vriendin op het punt stond om te trouwen met Luc,heeft ze het verzwegen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
shttt...niks over het oog van Lowie hé! Het was een Thuis-oog, basta!
0 x
Potentia Principatum
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Grappig hoe als Luc aankomt de voorgevel van de Zus & Zo mooi versierd is met ballonnen en een spandoek, die spoorloos zijn in het eindshot tijdens de aftiteling... 

0 x
-
- Poster rang 1
Sorry, wat was dat met dat oog? Ik ben dat gelijk vergeten... Help, iemand?Erica schreef:Poepemieke kijkt alle dagen meerdere keren in de ogen van Lowie;wanneer gaat die eens zien dat Lowie een glazen oog heeft?Hoeveel van de huidige acteurs en actrices weten dat Luc ooit Simone heeft verkracht?Daar wordt dus helemaal niks mee gedaan.Zelfs toen haar beste vriendin op het punt stond om te trouwen met Luc,heeft ze het verzwegen.
0 x
-
- x 435
Wat een oeroude koe!Erica schreef:Poepemieke kijkt alle dagen meerdere keren in de ogen van Lowie;wanneer gaat die eens zien dat Lowie een glazen oog heeft?
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Da's een oude koe.
Lowie heeft vroeger als kleuter een oog verloren door een ongeval in de speeltuin.
Toen paste dat in de verhaallijn, maar toen hij terugkwam uit Mexico was er van dat glazen ook geen sprake meer.
Omdat het niet meer belangrijk was.
Maar dit is hier al elvendertig keer herhaald op dit forum...
Lowie heeft vroeger als kleuter een oog verloren door een ongeval in de speeltuin.
Toen paste dat in de verhaallijn, maar toen hij terugkwam uit Mexico was er van dat glazen ook geen sprake meer.

0 x
-
- x 435
Zeker dat 't niet nog meer is?satine schreef:Da's een oude koe.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Na elvendertig ben ik de tel kwijt geraakt...ikke schreef:Zeker dat 't niet nog meer is?

0 x
-
- Poster rang 1
Sorry Satine ik ben er een tijdje uit geweest. En bedankt voor het antwoord! Allez dat maakt dan nu twaalvendertig hee!satine schreef:Da's een oude koe.

0 x
-
- Nog geen rang
Sorry dat ik mij hier durven moeien heb.Was mijn eerste en zeker ook mijn laatste keer,bende kinderen.
0 x