ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch

ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch
Troost je, mensen die zelf geen smartphone hebben, letten minder op dergelijke details!k de vis schreef:ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch
Het is inderdaad niet deze of gene fout die hier enige ergernis opwekt, het is vooral de opeenstapeling van fouten, slordigheden en onnauwkeurigheden (om van de onwaarschijnlijkheden nog maar wijselijk te zwijgen) die laten vermoeden dat de makers van Thuis -ik wik mijn woorden- minder aandachtig zijn dan de forumgangers die het telkens wèl opmerken en sinjaleren.k de vis schreef:een fout die regelmatig terugkomt, mogelijks is ze al gemeld geweest...
maar op moment dat er met een smartphone gebeld en aan het oor gehouden wordt gaat het scherm uit, daar zorgt de proximity sensor voor (dat voorkomt dat er toetsen ingeduwd worden tijdens het bellen).... nu zagen we Yvette gisteren weer eens bellen met haar nieuwe smartphone maar het scherm bleef opgelicht terwijl ze deze aan het oor hield, maw : ze belde niet echt, maar deed alsof
Ik ben een boogschutter, ik wik mijn woorden dus minder, maar die forumgangers die iedere mogelijke fout/miskleum komen signaleren komen bij mij wel over als pezewevers.Captain Cuckoo schreef:Het is inderdaad niet deze of gene fout die hier enige ergernis opwekt, het is vooral de opeenstapeling van fouten, slordigheden en onnauwkeurigheden (om van de onwaarschijnlijkheden nog maar wijselijk te zwijgen) die laten vermoeden dat de makers van Thuis -ik wik mijn woorden- minder aandachtig zijn dan de forumgangers die het telkens wèl opmerken en sinjaleren.k de vis schreef:een fout die regelmatig terugkomt, mogelijks is ze al gemeld geweest...
maar op moment dat er met een smartphone gebeld en aan het oor gehouden wordt gaat het scherm uit, daar zorgt de proximity sensor voor (dat voorkomt dat er toetsen ingeduwd worden tijdens het bellen).... nu zagen we Yvette gisteren weer eens bellen met haar nieuwe smartphone maar het scherm bleef opgelicht terwijl ze deze aan het oor hield, maw : ze belde niet echt, maar deed alsof
Troost je, ik heb wel een smartphone en mij was het absoluut niet opgevallen. Het is mij zelfs nog nooit opgevallen dat het schermpje uitgaat wanneer ik hem aan mijn oor houd.ikke schreef:Troost je, mensen die zelf geen smartphone hebben, letten minder op dergelijke details!k de vis schreef:ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch
Dank je, ben getroost.tvx1 schreef:Troost je, ik heb wel een smartphone en mij was het absoluut niet opgevallen. Het is mij zelfs nog nooit opgevallen dat het schermpje uitgaat wanneer ik hem aan mijn oor houd.ikke schreef:Troost je, mensen die zelf geen smartphone hebben, letten minder op dergelijke details!k de vis schreef:ja, maar het is merkbaar voor de kijker dat ze deed alsof en dat zou niet mogennounake schreef:Ja, natuurlijk deed ze alsof ....'t is wel televisie hé ; iedereen doet alsof denk ik toch
tvx1 schreef: Troost je, ik heb wel een smartphone en mij was het absoluut niet opgevallen. Het is mij zelfs nog nooit opgevallen dat het schermpje uitgaat wanneer ik hem aan mijn oor houd.
Voilákarolien85 schreef:tvx1 schreef: Troost je, ik heb wel een smartphone en mij was het absoluut niet opgevallen. Het is mij zelfs nog nooit opgevallen dat het schermpje uitgaat wanneer ik hem aan mijn oor houd.
Logisch ... Als je belt zie je je scherm toch ook niet, of je moest een phablet hebben
En goed dat ze die nog aan had.Jussi schreef:Iemand was me dus net voor.... wou dit ook komen schrijven.
Gelukkig stond er nog wel in elke scene "76" op haar t shirt...
Ja, stel je even voor dat het in 69 veranderd was...Jussi schreef:Iemand was me dus net voor.... wou dit ook komen schrijven.
Gelukkig stond er nog wel in elke scene "76" op haar t shirt...
Caligula schreef: Ja, stel je even voor dat het in 69 veranderd was...
Sorry, karolien85 maar ik kan het echt niet laten...liggenkarolien85 schreef:Caligula schreef: Ja, stel je even voor dat het in 69 veranderd was...mannen ...