Jens De Belder (Jelle Cleymans)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Re: Jens De Belder (Jelle Cleymans)
Dat Jens nog altijd niks heeft gezegd tegen Frank, die quasi elke dag in zijn café zit - blijf ik ongeloofwaardig vinden.
Intussen weet ook Jana dat hij en Tibo geen koppel meer zijn, maar ook zij zwijgt.
Buiten dat het "beter uitkomt voor de seizoensfinale" (verrassing, daar is plots Franky op zijn eentje !!!) kan ik me toch geen enkele reden voorstellen waarom Franky's ouders niet mogen weten dat er met hem iets aan de hand is...
Intussen weet ook Jana dat hij en Tibo geen koppel meer zijn, maar ook zij zwijgt.
Buiten dat het "beter uitkomt voor de seizoensfinale" (verrassing, daar is plots Franky op zijn eentje !!!) kan ik me toch geen enkele reden voorstellen waarom Franky's ouders niet mogen weten dat er met hem iets aan de hand is...
0 x
-
- x 435
€15 000 is toch wel wat weinig voor die aandelen, denk ik. Toen het nog de Noorderzon was is de zaak eens voor €200 000 verkocht geweest geworden. En Jens heeft er toch ook een pak meer voor betaald dan waarvan nu sprake is.
0 x
-
- x 435
Allez, Franky komt misschien niet, maar Jens mag nog altijd niets zeggen van hem hoor. Ik vind dit verre van respect naar Frank en Simonne. Het gaat hier wel zijn ouders! Ik snap niet dat Jens dit normaal vindt.
0 x
-
- x 435
Ik snap vooral niet dat Franky dat normaal vindt. Wat hebben zijn ouders hem eigenlijk misdaan dat hij die zo aan het lijntje moet houden?Lazylady schreef:Allez, Franky komt misschien niet, maar Jens mag nog altijd niets zeggen van hem hoor. Ik vind dit verre van respect naar Frank en Simonne. Het gaat hier wel zijn ouders! Ik snap niet dat Jens dit normaal vindt.
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 12 jun 2015, 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Tja, maar als hij idd met "ingrijpende veranderingen" bezig is kan ik er wel inkomen.
En dan is het ook niet aan de Jens om dat te vertellen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Tuurlijk is het het niet aan Jens om dat te doen. Maar Franky mag wel eens zelf met zijn ouders praten.Caligula schreef:Tja, maar als hij idd met "ingrijpende veranderingen" bezig is kan ik er wel inkomen.
0 x
-
- x 435
Jens is echt goed wijs. Zijn boekhouding laten inkijken door Luc Bomans. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat is vanuit Jens zijn standpunt toch niet zo vreemd? Hij deed dat alleen maar zodat Paulien haar lening rond kan krijgen en hij dus een compagnon krijgt die hij heel goed kent.tvx1 schreef:Jens is echt goed wijs. Zijn boekhouding laten inkijken door Luc Bomans.
En Luc kan verder toch niks beginnen met hetgeen hij in die boeken gelezen heeft (mocht Jens daar al mee bezig zijn, want zo goed kent hij Luc's geschiedenis verder ook niet, denk ik)...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Hij zal vast wel opgevangen hebben dat Luc niet echt de meest betrouwbare persoon is, bijvoorbeeld. Maar zou Jens zich daar verder echt mee bezig gehouden hebben? Dat betwijfel ik dus een beetje.
Ik denk dat het meeste gewoon aan hem voorbij gegaan is, en dat hij zich er ook nu niet echt mee bezig houdt, aangezien hij met Paulien moet werken. Luc leent haar alleen dat geld...
Ik denk dat het meeste gewoon aan hem voorbij gegaan is, en dat hij zich er ook nu niet echt mee bezig houdt, aangezien hij met Paulien moet werken. Luc leent haar alleen dat geld...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Nog geen rang
Ik heb al zitten denken dat als Luc tegen de lamp loopt, dit wellicht ook gevolgen zal hebben voor Paulien met alle consequenties van dien, genoeg voer dus voor een volgend seizoen
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Luc heeft zijn voet gezet in de kier van de Frens via Paulien. En Jens kent de Luc idd niet zo goed, Paulien zou hem toch beter moeten kennen.
0 x
Potentia Principatum
-
- x 435
Jens zijn vennoot in de Frens is/was Franky. Hij weet toch van hem wat er allemaal bij Sanitechniek gebeurd is. En hij toch ook wel wat er Bram en Jana overkomen is.
0 x
-
- Nog geen rang
Dat Jens zijn boeken laat inkijken snap ik ergens wel. Iemand die geld investeert, wil graag een blikje op de boekhouding, niet abnormaal.
Maar zolang Paulien dat geld niet terug betaald heeft aan Luc, kunt ge er zeker van zijn dat Luc zich met de Frens gaat bemoeien
Maar zolang Paulien dat geld niet terug betaald heeft aan Luc, kunt ge er zeker van zijn dat Luc zich met de Frens gaat bemoeien

0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Heel juist Blabsie, heel juist!Blabsie schreef:Maar zolang Paulien dat geld niet terug betaald heeft aan Luc, kunt ge er zeker van zijn dat Luc zich met de Frens gaat bemoeien
0 x
Potentia Principatum