Oh nee, niet weer opnieuw de stamboom!Lolplayer schreef:Ik denk dat die Sandrine dan zowat de meest ingewikkelde stamboom ooit moet hebben.
Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Re: Dit personage krijgt van mij een pluim
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Nee,nee we gaan dat meiske met rust laten. Ik wil geen psychologisch trauma op mijn geweten.
Moderator bericht:
Moderator bericht:
En dan nu terug ontopic.
0 x
Potentia Principatum
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Geert! En moesten die schellekes voor zijn ogen wegvallen, kreeg ie een heel kieken van mij! 
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
ranske
- Poster rang 4

[quote="hannanaske"]Geert! En moesten die schellekes voor zijn ogen wegvallen, kreeg ie een heel kieken van mij!

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Dat kieken heeft hij toch al?hannanaske schreef:Geert! En moesten die schellekes voor zijn ogen wegvallen, kreeg ie een heel kieken van mij!
Ontopic: Eddy om de gekende reden en Nancy omdat ze hem steunde.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Dat kieken wil vooral zijn pluimen hebben ipv er te geven!satine schreef:Dat kieken heeft hij toch al?hannanaske schreef:Geert! En moesten die schellekes voor zijn ogen wegvallen, kreeg ie een heel kieken van mij!![]()
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

En toch heeft ze wat pluimen verloren. 160.000 euro misgelopen, Henri niet kontent, tja...
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Ja dat zijn van die mooie thuismomenten. Geert krijgt hier zowaar een pluim(pje)Caligula schreef:En toch heeft ze wat pluimen verloren. 160.000 euro misgelopen, Henri niet kontent, tja...
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Wendy - omdat ze het plezier dat Dylan had toen hij Peggy terug zag, liet primeren.
En niet haar eigen twijfels of bezorgdheid.
En niet haar eigen twijfels of bezorgdheid.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Angele omdat ze bij haar moeder meteen voor de kijkers alle misverstanden wat betreft
haar aandeel in Sam's ellende van de baan veegde. HET EERSTE OPENLIJK GESPREK OVER DE HELE WAARHEID IN DEZE ZAAK.
haar aandeel in Sam's ellende van de baan veegde. HET EERSTE OPENLIJK GESPREK OVER DE HELE WAARHEID IN DEZE ZAAK.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,maar echt veel medelijden met haar moeder had ze nu ook weer niet. Ze had toen ook nee kunnen zeggen hé.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Ja, in theorie wel, maar de druk van 'n Yvette in 't nauw op Angèle moet enorm geweest zijn.
En hoe groot haar spijt ook NADAT het uitkwam verdient Angèle deze pluim omdat ze als enige
die de waarheid kent niet rond de pot draait. 't Zou mooi zijn als ze dit haar moeder kon vergeven.
Ze zegt toch tegen Simonne dat ze 'ons ma ' bij haar zal nemen ? Dat moet ik eerst nog zien.
En hoe groot haar spijt ook NADAT het uitkwam verdient Angèle deze pluim omdat ze als enige
die de waarheid kent niet rond de pot draait. 't Zou mooi zijn als ze dit haar moeder kon vergeven.
Ze zegt toch tegen Simonne dat ze 'ons ma ' bij haar zal nemen ? Dat moet ik eerst nog zien.
0 x
-
tvx1
- x 435
Dát heeft ze niet gezegd. Ze heeft gezegd dat ze wel voor "ons ma" zou zorgen.ranske schreef:Ze zegt toch tegen Simonne dat ze 'ons ma ' bij haar zal nemen ? Dat moet ik eerst nog zien.
0 x