William Degreef (Luk De Koninck)

Gesloten
Lazylady
x 435

Re: William Degreef (Luk De Koninck)

Bericht door Lazylady »

Amai, hij laat er ook geen gras over groeien!
0 x
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Waar woont die William eigenlijk, in België of in Italië? Wat is/was zijn beroep? Noem mij achterdochtig, maar als een William-achtig persoon onder soortgelijke omstandigheden een huwelijksaanzoek zou doen aan iemand uit mijn familie of vriendenkring, kroop ik achter mijn laptop om eventjes de jaarrekeningen van zijn "wijngaard" in te kijken.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Captain Cuckoo schreef:Waar woont die William eigenlijk, in België of in Italië? Wat is/was zijn beroep? Noem mij achterdochtig, maar als een William-achtig persoon onder soortgelijke omstandigheden een huwelijksaanzoek zou doen aan iemand uit mijn familie of vriendenkring, kroop ik achter mijn laptop om eventjes de jaarrekeningen van zijn "wijngaard" in te kijken.
Even romantisch doen. ;)
"Een huwelijksaanzoek? Toon me eerst uw jaarrekeningen eens voor ik daar op antwoord?" :mrgreen:
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

lord F. schreef:
Captain Cuckoo schreef:Waar woont die William eigenlijk, in België of in Italië? Wat is/was zijn beroep? Noem mij achterdochtig, maar als een William-achtig persoon onder soortgelijke omstandigheden een huwelijksaanzoek zou doen aan iemand uit mijn familie of vriendenkring, kroop ik achter mijn laptop om eventjes de jaarrekeningen van zijn "wijngaard" in te kijken.
Even romantisch doen. ;)
"Een huwelijksaanzoek? Toon me eerst uw jaarrekeningen eens voor ik daar op antwoord?" :mrgreen:
Als "een William" dat aanzoek doet? Zeker! Ik durf er een olijf op verwedden dat die één en ander in het schild voert :naughty:
(trouwens, ge moet hem dat niet vragen natuurlijk)
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

jessie V. schreef:Waarom moet een man altijd op zijn knieën gaan zitten als hij een vrouw ten huwelijk vraagt? Rare gewoonte, weinig romantiek. :mrgreen: Ik zou wel leukere manieren kunnen bedenken.
Ha, dan moet ge bij mij zijn! In Venetië op het gran canal in een gondola. Is dat OK? :angel:
Maar ik vind dat William dat toch goed gedaan heeft hoor. Het is niet dikwijls dat Marianne met haar mond vol tanden staat.
En ik begrijp nog altijd niet waarom er hier zijn die absoluut willen dat die William iets afschuwelijks te verbergen heeft.
0 x
Potentia Principatum
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ikzelf "wil" dat helemaal niet, maar ik vraag het mij gewoon af omdat het THUIS is.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Amai, hij laat er ook geen gras over groeien!
Zoiets zei hij gisteren ook. Hij wou niet onnodig tijd verliezen door lang te wachten met die vraag... :whistle:
Hoe ouder je wordt, hoe meer je denkt dat het gras veel te rap groeit... :mrgreen:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat is een kwestie van perceptie, in werkelijkheid groeit dat stomme gras nog altijd even snel of traag.
Maar goed, William heeft beslist om het gras te maaien, veel geluk ermee. ;)
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Die heeft ze niet allemaal...
Ik denk niet dat we achterdochtig moeten zijn, die mens is gewoon "romantisch". Ze kent die mens al heel haar leven. Die voert niets 'in het schild' (waaw, 'Jommekes'-taal) :lol:
Hoe belachelijk ik het ook vind, dat ze maar rap trouwen en dat Geert maar groen ziet van jaloezie. Hij verdient niet beter, de mossel.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Soapseut schreef:Die heeft ze niet allemaal...
Ik denk niet dat we achterdochtig moeten zijn, die mens is gewoon "romantisch". Ze kent die mens al heel haar leven. Die voert niets 'in het schild' (waaw, 'Jommekes'-taal) :lol:
Hoe belachelijk ik het ook vind, dat ze maar rap trouwen en dat Geert maar groen ziet van jaloezie. Hij verdient niet beter, de mossel.
Denk je nu echt dat Geert daar ook maar één seconde van wakker ligt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:Denk je nu echt dat Geert daar ook maar één seconde van wakker ligt?
Dat denk ik ook niet. Mss sturen hij en Helène wel een cadeautje. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Soapseut
x 435

Bericht door Soapseut »

Ja ik denk dat die daar toch niet goed van gaat zijn. Hij beseft eigenlijk niet echt dat Marianne al iemand anders heeft. Ik denk dat Geert zich in dat Helene avontuur heeft gestort deels om Marianne dwars te zitten, ook al denkt hij daar nu niet meer zo over na. Maar als zij gewoon haar leven verder zet met iemand anders, denk ik dat Geert daar niet goed gaat van zijn. Hij denkt dat ze nog altijd zit te treuren en kankeren.
Daarbij, ik hoop op dat scenario, ik moet Geert niet :lol:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Soapseut schreef:Daarbij, ik hoop op dat scenario, ik moet Geert niet :lol:
Wishful thinking vrees ik. :whistle:
0 x
Potentia Principatum
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Hmmm, dat gaat snel!

Misschien gaat William met al Marianne haar geld lopen en Hélène met Geert z'n geld. Als ze beide blut zijn, groeien Geert en Marianne misschien terug naar elkaar toe... :?:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Waarom zou William met Marianne haar geld gaan lopen?
Als ze trouwen, dan zal dat wel met een contract zijn - ik denk niet dat William zomaar schoon weer mag gaan spelen met de centjes van Marianne. :mrgreen:
0 x
Gesloten