Mijn Pop-uprestaurant

Vanaf nu discussies, bedenkingen, informatie over andere tv-programma's en langlopende series
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Mijn Pop-uprestaurant

Bericht door Duimelijntje »

Zijn er hier nog kijkers van Mijn Pop-uprestaurant.
En zoja, hebben jullie een favoriet, en wie dan wel?

Ik ben zelf kijker. De vorige reeks niet, deze wel, net omdat ze naar Aalst kwamen. Ondertussen ook fan van het Aalsterse koppel ;-)
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Mijn Pop-uprestaurant

Bericht door k de vis »

ben kijker.... fan niet echt, symphatie voor Hasselt, Aalst & Brussel... die laatste zal er wellicht het eerst uitliggen, dan mag de finale gaan tussen Hasselt & Aalst
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

na vanavond toch beetje meer hoop dat Brussel de nominatie gaat overleven... liefst zie ik Antwerpen sluiten
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

k de vis schreef:na vanavond toch beetje meer hoop dat Brussel de nominatie gaat overleven... liefst zie ik Antwerpen sluiten
Dat hoop ik ook ;-)
Heb toch ook wel enige sympathie voor Brussel, was vorige keer ook echt blij dat zij door waren en niet Oostende...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1002
x 585

Bericht door martha »

Is net als het eurovisiesongfestival een guilty pleasure hier ten huize. Ik weet één ding zeker : ik zou het nog geen minuut kunnen uithouden met een Sergio Herman (en hij niet met mij :mrgreen: ) Ik denk dat ik zou oftwel beginnen bleiten van colère of een helse woedebui krijgen of weglopen. Zo'n lompe boer :twisted: Ik begrijp niet waarom vrouwen dat zo één sex symbool vinden.

En zal ook nooit gaan eten in zo'n pop-up restaurant : voor die prijs dat men er moet betalen kan ik heel lekker, heel verzorgd gaan eten in een 2 sterren restaurant.
0 x
karolien85
Poster rang 3
Poster rang 3
x 1

Bericht door karolien85 »

Ik wil dolgraag in Asparaguus gaan eten, dol op asperges. Maar vooral door de kans om gespot te worden door de camera's, laat ik het toch maar aan mij voorbijgaan. :) :angel:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

zoals gehoopt ligt Antwerpen eruit :dance:
wat Aalst betreft, die waren in 't begin torenhoog favoriet, maar laten de laatste weken wel van hun pluimen vind ik... de sfeer lijkt me daar niet al te best meer
eigenlijk het tegenovergestelde parcours van Brussel, Pauline staat trouwens zot van Miguel (en ook een beetje van Guuus :lol: )
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Ik ben nog steeds fan van Aalst :-)
Maar je hebt ergens wel gelijk. Al zal er overal wel gemanipuleerd worden met de beelden die we wel en niet te zijn krijgen.
Ik vind dat ze op dit moment trouwens alledrie wel verdienen om te winnen, maar dat gaat praktisch gezien natuurlijk niet.
Ik dacht wle dat de finale pas eind juni is, en kwam er vorige achter dat dat al op 4 juni is... Dan gaat het nu wel plots heel snep
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik was in het begin ook gecharmeerd door Aalst, maar Fee laat te veel steken vallen.
Het lijkt me lang niet zo'n aangenaam mens als ik dacht.
Ze verwacht van haar personeel precies dezelfde inzet als van zichzelf - maar voor haar ligt er wel 100.000 euro klaar als ze wint en voor de mensen die voor haar werken: niets.
Als ik haar hoor zeggen dat een baas in alles het beste moet zijn, dan heeft ze er niet veel van begrepen.
Een baas moet kunnen delegeren - talenten van mensen gebruiken waar ze nodig zijn.
En dat kan ze helemaal niet.

En 'Pauline' is vrijgezel en duidelijk op jacht, zij staat niet alleen zot van die twee, heb ik al gehoord... :whistle:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Uit "betrouwbare bron"?
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

jessie V. schreef:Uit "betrouwbare bron"?
kijk gewoon eens op haar twitter en je weet genoeg... zo'n beetje hetzelfde verhaal als bij Eva Daeleman :violin: beide rijp voor een programma "wie wordt de man van ........ " :lol:
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Brussel zit terug in de finale... :thumbup: toch wel een verrassende wending, ook als kijker krijg je toch meer&meer sympathie voor hen

denk dat andere finalist Hasselt zal worden, want Aalst lijkt zich niet meer te kunnen herpakken
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

k de vis schreef:Brussel zit terug in de finale... :thumbup: toch wel een verrassende wending, ook als kijker krijg je toch meer&meer sympathie voor hen

denk dat andere finalist Hasselt zal worden, want Aalst lijkt zich niet meer te kunnen herpakken
Ik vrees een beetje dat je gelijk gaat krijgen.
Vind het wel verdient dat Brussel al door is.
0 x
k de vis
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door k de vis »

Aalst probeert zich te herpakken met een vernieuwing aan het concept (beetje laat)... Hasselt was zijn wonden nog aan het likken... dus momenteel ligt Brussel in de pole position voor de overwinning...
0 x
Duimelijntje
Poster rang 2
Poster rang 2
x 33
x 11
Contacteer:

Vond het gisteren in Hasselt wel niet bepaald hygienisch...
Int midden van de zaal zitten tatooeren, terwijl er nog mensen aant eten zijn... Mijn honger zou ook over zijn...
Ik hoop wel dat Aalst de finale haalt... Maar Brussel heeft momenteel idd goei papieren om te winnen.
Nog minder dan een week, en we weten het ;-)
0 x
Plaats reactie