Een Rubens, een Andy Warhol & een Berlinde De Bruyckere in haar salon en 't plaatje is compleet!
Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Ik vond het schilderij op zich nog wel ok maar het was heel erg kleurrijk, wat nogal een groot contrast is met de rest van hun troosteloos interieur.
Een Rubens, een Andy Warhol & een Berlinde De Bruyckere in haar salon en 't plaatje is compleet!
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond het echt wel mooi, mooier dan dat van Geert. Ik heb dan ook altijd iets gehad met Italië...
0 x
Potentia Principatum
-
ikke
- x 435
Marianne vind het mooi, en er hangt een mooie herinnering aan vast. Al de rest doet er voor haar niet toe.
Het moet zelfs niet waterpas hangen!
Het moet zelfs niet waterpas hangen!
0 x
-
Lolplayer
- Poster rang 1

Inderdaad dat schilderij doet haar wrs terugdenken aan het uitzicht dat ze smorgens ziet vanuit de slaapkamer na de ongetwijfeld zwoele passionele nachten, waardoor ze zich terug 20 jaar voelde, in Italië na een dagje wijndrinken in lekker warm weer met William. 
Zo lelijk vind ik dat schilderij trouwens ook niet.
Misschien moeten we er een poll over houden
Zo lelijk vind ik dat schilderij trouwens ook niet.
Misschien moeten we er een poll over houden
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

het gsm nummer van de blauwe spoeling aka Marianne kwam gisteren duidelijk in beeld, weet niet of dit bewust of onbewust was... foutje van de makers ?

0 x
-
Lazylady
- x 435
Geen medelijden met Marianne in dit geval. Eigen schuld, ze moest maar niet zo doorgedraaid zijn toen. (Al wil ik daarmee nog niet zeggen dat venijn Hélène dan maar met alle centjes moet gaan lopen.)
En Eddy proberen omkopen (denk ik)... Ze gaat het zichzelf weer aandoen!
En Eddy proberen omkopen (denk ik)... Ze gaat het zichzelf weer aandoen!
0 x
-
tvx1
- x 435
Misschien moet je haar eens bellen?k de vis schreef:het gsm nummer van de blauwe spoeling aka Marianne kwam gisteren duidelijk in beeld, weet niet of dit bewust of onbewust was... foutje van de makers ?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja...Heu, Marianne het is niet Eddy maar ik moet je wat zeggen...!
Nu zei Marianne toch tegen Ann: Het is te mooi om waar te zijn, net een sprookje.
Ze blijft dus wel met haar 2 voeten op de grond staan, Toscane of niet.
Nu zei Marianne toch tegen Ann: Het is te mooi om waar te zijn, net een sprookje.
Ze blijft dus wel met haar 2 voeten op de grond staan, Toscane of niet.
0 x
Potentia Principatum
- k de vis
- Poster rang 2

is al hele tijd bezet...tvx1 schreef:Misschien moet je haar eens bellen?k de vis schreef:het gsm nummer van de blauwe spoeling aka Marianne kwam gisteren duidelijk in beeld, weet niet of dit bewust of onbewust was... foutje van de makers ?
weet er trouwens iemand van waar de benaming "De Blauwe Spoeling" komt?
0 x
-
Lazylady
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5

k de vis schreef:is al hele tijd bezet...![]()
Nu in de veronderstelling dat Eddy "rood" is zou Marianne wel eens "blauw" kunnen zijn.
Of zou het iets met het haar te maken hebben?
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Marianne met blauw haar
Nee, maar volgens mij heeft het echt daar iets mee te maken.
Nee, maar volgens mij heeft het echt daar iets mee te maken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Grijs haar heeft de neiging om gelig te worden, daarom werd er vroeger blauwe 'plix' op gedaan, om het mooi wit te houden.k de vis schreef:weet er trouwens iemand van waar de benaming "De Blauwe Spoeling" komt?
Marianne is wel blond, maar dat heeft Eddy blijkbaar nog niet gemerkt.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Google is your friend. 
Blauwe Spoeling Definitie
De volgende is de betekenis voor de blauwe spoeling ook als zelfstandig naamwoord.Zelfstandig naamwoord:
1. Zelfstandig Naamwoord:
Een verdunde blauwe kleurstof gebruikt om de vergeelde of doorschijnende uiterlijk van grijs haar op oudere vrouwen te verkleinen (omdat de mogelijkheid om de kleur blauw zien afneemt met de leeftijd).referenties [url]
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!