ja maar toch zie ik niet direct een nieuwe baby in Thuis en dus een onthaal moeder ( of zou dat een job voor Eddy zijnranske schreef:Hoop ook van niet maar in Thuis kan er altijd nog een dramake bij.

ja maar toch zie ik niet direct een nieuwe baby in Thuis en dus een onthaal moeder ( of zou dat een job voor Eddy zijnranske schreef:Hoop ook van niet maar in Thuis kan er altijd nog een dramake bij.
Verdacht slank ? Die kleine is toch maar voor november ? Dan is ze nog maar een week of 10 ofzo, dat ziet ge niet zenne. Zeker bij een eerste zwangerschap nietnounake schreef:Nee, maar ik vind wel dat ze verdacht slank blijft .Lelietje schreef:Heeft er nog iemand het nare voorgevoel dat Sam volgende week haar kindje gaat verliezen?
Maar ja, een lolbroek kunt ge haar nu nooit noemen en een triestigere plant is lastig te vinden de laatste tijd .
Het zou spijtig zijn als Sam haar kindje verliest. Maar dergelijke dingen zijn eigen aan een soap.ikke schreef:Vind je?ranske schreef:Hoop ook van niet maar in Thuis kan er altijd nog een dramake bij.
UIt eigen recente ervaring kan ik zeggen dat na 12 weken nog niet echt iets zichtbaar was, maar dan ging het wel snel, 2weken of zo daarna en een prachtig buikje!Blabsie schreef:Dan is ze nog maar een week of 10 ofzo, dat ziet ge niet zenne. Zeker bij een eerste zwangerschap niet
Caligula schreef:UIt eigen recente ervaring kan ik zeggen dat na 12 weken nog niet echt iets zichtbaar was, maar dan ging het wel snel, 2weken of zo daarna en een prachtig buikje!Blabsie schreef:Dan is ze nog maar een week of 10 ofzo, dat ziet ge niet zenne. Zeker bij een eerste zwangerschap niet
Het gaat hier wel om Sam, hé?!Blabsie schreef:Caligula schreef:UIt eigen recente ervaring kan ik zeggen dat na 12 weken nog niet echt iets zichtbaar was, maar dan ging het wel snel, 2weken of zo daarna en een prachtig buikje!Blabsie schreef:Dan is ze nog maar een week of 10 ofzo, dat ziet ge niet zenne. Zeker bij een eerste zwangerschap niet
Ja soms gaat het ineens snel hé. Zeker met een niet-eerste zwangerschap tonen sommige vrouwen al met 10 weken ofzo. Hier pas met een week of 14 à 15, maar had dat nog makkelijk kunnen wegsteken.
De kleding die Sam draagt, gaat echter niet lang een buikje verstoppen. En eerlijk, een jeans met riem verdroeg ik niet meer met 8 à 9 weken al.
Tot nu toe is er gelukkig niets serieus mis mee.karolien85 schreef:Volgens mij gaan ze hun kindje verliezen of is er iets serieus mis mee... Heb een slecht voorgevoel..
op het eind loopt ze samen met Tim in het ziekenhuis, ik vermoed dat ze na overleg beslist om met Simonne te gaan praten? kwestie van wat stoom van de ketel te halen, maar met het geval Yvette zal alles nog wat uitgesteld worden, vrees ikCaligula schreef:Ja,als Sam zo blijft doordraven zoals ze bezig is zit dat er dik in en met alle gevolgen van dien.
Ik denk dat ze gewoon van de gynaecoloog kwamen die wss in hetzelfde ziekenhuis werkt en dat ze dus eerder toevallig Simonne zagen.k de vis schreef:op het eind loopt ze samen met Tim in het ziekenhuis, ik vermoed dat ze na overleg beslist om met Simonne te gaan praten? kwestie van wat stoom van de ketel te halen, maar met het geval Yvette zal alles nog wat uitgesteld worden, vrees ikCaligula schreef:Ja,als Sam zo blijft doordraven zoals ze bezig is zit dat er dik in en met alle gevolgen van dien.