Yep, idd. Wat hem niet belette te proberen om haar in een zothuis te steken later.jessie V. schreef:Het zou niet voor de eerste keer zijn dat Luc zoiets uithaalt. De eerste keer dat hij Leontien wou later verongelukken zag hij ervan af omdat ze zwanger bleek te zijn. Maar hij was al een eind op weg.
Luc Bomans (Mark Willems)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Kleine correctie : Isabelle wou haar laten verongelukken om er vanaf te zijn.jessie V. schreef:Het zou niet voor de eerste keer zijn dat Luc zoiets uithaalt. De eerste keer dat hij Leontien wou later verongelukken zag hij ervan af omdat ze zwanger bleek te zijn. Maar hij was al een eind op weg.
Luc wou vooral dat ze (met wat hulp van rohypnol) papieren ondertekende waarin ze afstand deed van haar aandelen in Sanitair Vercammen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Niks correctie. Isabel wou Leontien dood, maar Luc was wel bezig dat waar te maken.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Allé, Luc en Julia naar Venetië en Marianne en William naar Toscane.
Ik vraag me af of Frank/Eddy ze tot daar gaan volgen.

Ik vraag me af of Frank/Eddy ze tot daar gaan volgen.
0 x
Potentia Principatum
- Captain Cuckoo
- Poster rang 5

Luc doet zijn uiterste best om discrete plaatsen op te zoeken om stiekem naar de detective te bellen voor een afspraak. Logisch. Drie keer raden waar ze uiteindelijk besluiten af te spreken? In de gelagzaal van de Zus en Zo!
Als bovendien zal blijken dat ze afgeluisterd worden door Tom (of was het Jerry?) die zich vakkundig verbergt onder een tafel, is de theorie van de dunne spoeling helemaal bewezen.
Als bovendien zal blijken dat ze afgeluisterd worden door Tom (of was het Jerry?) die zich vakkundig verbergt onder een tafel, is de theorie van de dunne spoeling helemaal bewezen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Luc: een afspraak met een leverancier! En wat voor een.
En onze detectives? Ik schat op Eddy, Frank is een beetje te opzichtig. Waar gaat Eddy zich verbergen? onder de rokken van Rosa?
En onze detectives? Ik schat op Eddy, Frank is een beetje te opzichtig. Waar gaat Eddy zich verbergen? onder de rokken van Rosa?
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Inderdaad zeg, zelfs tegen zijn kersverse echtgenote zit hij al te liegen. Luc Bomans ten top weer.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als Julia haar ogen eens open gaan en ze haar verstand terug krijgt moet het toch een keer gedaan zijn met Luc. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
En daar zit het probleem. Maar ik zie Luckske wel graag bezig hoor, zolang hij het maar niet (meer) te ver drijft zoals met die boilers toen.jessie V. schreef:Als Julia haar ogen eens open gaan en ze haar verstand terug krijgt moet het toch een keer gedaan zijn met Luc.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En Julia het hoekje omgaat?Lazylady schreef:En daar zit het probleem. Maar ik zie Luckske wel graag bezig hoor, zolang hij het maar niet (meer) te ver drijft zoals met die boilers toen.jessie V. schreef:Als Julia haar ogen eens open gaan en ze haar verstand terug krijgt moet het toch een keer gedaan zijn met Luc.
0 x
Potentia Principatum
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Maar ze moet toch ook merken dat er altijd iets om hem heen hangt dat vragen op roept? Zie nou hoe hij nu bezig is. Stiekem, gejaagd, ontwijkend. Ik zou niet goed worden van zo'n man
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

afspraak is in de frens, dus Rosa zal er niet zijn... wel een ontmoeting om naar uit te kijken, zeker ook voor de Jerry van dienstCaligula schreef:Luc: een afspraak met een leverancier! En wat voor een.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Eddy zat in het toilet van de Z&Z dacht ik maar ...hoe kwam die daar onopgemerkt door de 2 snuiten ?Caligula schreef:Luc: een afspraak met een leverancier! En wat voor een.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Omdat die toevallig niet naar het toilet moesten,denk ik...
0 x
Potentia Principatum
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Caligula schreef:Omdat die toevallig niet naar het toilet moesten,denk ik...
0 x