Lazylady schreef:Sam wou het stilhouden, maar ze stond wel de vitaminepillen te nemen met Paulien en Katrien in de kamer...?
Wacht maar! nu Paulien het ook weet.....

Lazylady schreef:Sam wou het stilhouden, maar ze stond wel de vitaminepillen te nemen met Paulien en Katrien in de kamer...?
Maar zo is het mysterie wel snel opgelost, en maar best ook.Lazylady schreef:Sam wou het stilhouden, maar ze stond wel de vitaminepillen te nemen met Paulien en Katrien in de kamer...?
Zodus...Lazylady schreef:Dit gaat iets te snel naar mijn zin. Ik vrees voor Sam dat er nog iets zal tussenkomen, of die Natasha haar moeder niet zal zijn.
Inderdaad, dat snap ik nu ook niet!Crackers schreef:Ze bestelt een cava in de Frens? Ze is toch zwanger?
Inderdaad. Ik had trouwens de indruk dat ze die vooral voor de show bestelde. Want als ze laten we zeggen... een spuitwater zou besteld hebben zou dat enorm opgevallen hebben tussen die pintelierende mannen. Want het mocht nog niet geweten zijn van haar zwangerschap. Tim zijn reactie was er over.Caligula schreef:Zeg, ene cava waar ze amper aan gedronken heeft. Niet overdrijven hé!
Wacht maar tot ze te weten komt waarmee Tim achter haar rug mee bezig is, een cava zal niet genoeg zijn denk ik.