Awel ik ook. Daarom dat ik het hier aanhaalde.martha schreef:Dat was denk ik toen Rosa en Jenny op kraambezoek bij Nancy kwamen in het huis van Marianne want die was naar An en Manon in NYC. Rosa was geloof ik in een club van wijnproevers en Eddy kwam preuts als veertig met die fles petrus die hij gehaald had in de kelder en het schoonst van al : hij vond het niet eens lekker. Ik moest gelijk terugdenken aan diescène toen die fles ter sprake kwam.
Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Denk ook dat je hier gelijk hebt,Martha. Maar hij heeft verdorie wel aan de fles gedronken!
En je hebt dan nog eens overschot van gelijk wat de glijdende uren betreft, de werkuren in Thuis die glijden zelfs niet,die komen zo eens toevallig in beeld dat ik telkens verschiet en denk: Ha, die of die werkt dus wel,tiens dat is vreemd!
En je hebt dan nog eens overschot van gelijk wat de glijdende uren betreft, de werkuren in Thuis die glijden zelfs niet,die komen zo eens toevallig in beeld dat ik telkens verschiet en denk: Ha, die of die werkt dus wel,tiens dat is vreemd!
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Wat een lijst!
Die twee geloven nog in sprookjes?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
tvx1
- x 435
Typisch Nancy om zo een domme conclusie te maken. Persoon die testament maakt = persoon die binnenkort sterft.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,zo is Nancy nu eenmaal hé. Ze vangt een woord op en lap!
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Ohja... ze kunnen dan weer snel in elkaars armen vliegen!
"och...Madame Marianne." Ik vin dat zoe erg. Ak iet voor u kan doen, of mijnen Eddy, één telefoontje en ksta rap voor uw deur. Ge moet er mor nor vragen en ik zien doar, of het nu is voor te kuschen of te koken. En mijnen Eddy kan u tuin ook komen fatsoeneren, want das eigenlijk geen schoon zicht éh. Wat moeten de buren wel niet denken?"
Zoiets dus! Ik zie het alweer voor me! Vol goede bedoelingen, weinig tact en vooral veel gedramatiseer
"och...Madame Marianne." Ik vin dat zoe erg. Ak iet voor u kan doen, of mijnen Eddy, één telefoontje en ksta rap voor uw deur. Ge moet er mor nor vragen en ik zien doar, of het nu is voor te kuschen of te koken. En mijnen Eddy kan u tuin ook komen fatsoeneren, want das eigenlijk geen schoon zicht éh. Wat moeten de buren wel niet denken?"
Zoiets dus! Ik zie het alweer voor me! Vol goede bedoelingen, weinig tact en vooral veel gedramatiseer
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
U misschien snel inschrijven bij de scenaristen en/of tekstschrijvers ? 
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
lord F.
- Poster rang 5

Inderdaad, vind het ook wat erover.Lazylady schreef:Pff, als dit misverstand maar snel uitkomt...
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd op het randje van het burleske. En ok, Nancy is mss niet van de slimste maar ze moeten haar ook niet dommer maken dan nodig.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Lijkt me zo'n typisch misverstand waarmee ze een aflevering van FC De Kampioenen mee vulden.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- hannanaske
- Poster rang 5

- x 10
- x 77
Inderdaadlord F. schreef:Lijkt me zo'n typisch misverstand waarmee ze een aflevering van FC De Kampioenen mee vulden.
Dan kunnen ze samen blèten op café terwijl den Eddy met Xavier dagschotels achterover kiepert.
Dan komt dat lief van Pascalleke zich ook nog bemoeien: "ik zeg altijd: wie binnenkort sterft heeft niet lang meer te leven"
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Kwast
- Poster rang 5

Jaaa Carmen dat is ook zo een geniaal figuur. Ik heb me altijd bescheurd om dat mens. Fantastisch. Nancy zit wel in dezelfde categorie inderdaad. Ik vind FC de Kampioenen echt de bom! Afijn, Nancy heeft gewoon de capaciteit om van dingen een groot drama te maken. Ze zal het niet slecht doen als reporter van een roddelblaadje. "Ik zeg altijd, wie geflitst is, is gezien"
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
ikke
- x 435
Ik vond ook dat Nancy en Eddy te karikaturaal werden voorgesteld. Maar ik ga er "De Kampioenen" niet bijsleuren.
Nancy heeft het warm water zeker niet uitgevonden en haar slurfke ook niet, maar ze zijn ook niet zo simpel als ze gisteren werden voorgesteld. Pfffft
Nancy heeft het warm water zeker niet uitgevonden en haar slurfke ook niet, maar ze zijn ook niet zo simpel als ze gisteren werden voorgesteld. Pfffft
0 x