Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Eddy Van Notegem (Daan Hugaert)

Bericht door Christel »

Dat denk ik ook. Misschien denkt ze dat als Eddy dat klusje goed doet, er meer werk uit kan volgen... :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
ranske schreef:Zich laten ompraten door Mayra en Ann ? Dat heb ik dan niet gezien.
Het is Nancy die door niets van haar plan te weerhouden is.
Buiten beeld gebeurt, maar je zag het wel aankomen dat ze uiteindelijk gingen zwichten voor Nancy. :)

Al weet ik nu ook niet waarom Nancy daar zoveel moeite voor deed. Het gaat over amper 1 klusje waarbij nog vanalles kan verkeerd lopen.
Ze hebben het inderdaad niet expliciet getoond, maar Ann en Mayra hun blikken vol medelijden toen Nancy haar beklag deed spraken duidelijk boekdelen.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Een job zoeken in thuis reikt niet verder dan de zus en zo, taxi leo, de frens, de kabouters en ten huize Marianne. Werkgelegenheid is er blijkbaar heel beperkt.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als hij nu eens een diploma geneeskunde had :denk:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Crackers schreef:Als hij nu eens een diploma geneeskunde had :denk:
Als chirurg zeker? ;)

Van bierbrouwen heeft hij anders nog verstand, dus waarom hij daar niet eens informeren (al heeft hij ook niet veel vrienden gemaakt tijdens z'n Slurfkes-periode).
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
Crackers schreef:Als hij nu eens een diploma geneeskunde had :denk:
Als chirurg zeker? ;)

Van bierbrouwen heeft hij anders nog verstand, dus waarom hij daar niet eens informeren (al heeft hij ook niet veel vrienden gemaakt tijdens z'n Slurfkes-periode).
Veel verstand heeft hij daar niet van hoor. Het was vooral zijn vader die er verstand van had. In de brouwerij werden welgeteld twee brouwsels volledig door Eddy gemaakt. Het eerste was zuur en bij het tweede ontploften de ketels bijna.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Of daar nu veel vacatures voor zijn denk ik ook niet :angel:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

tvx1 schreef: Veel verstand heeft hij daar niet van hoor. Het was vooral zijn vader die er verstand van had. In de brouwerij werden welgeteld twee brouwsels volledig door Eddy gemaakt. Het eerste was zuur en bij het tweede ontploften de ketels bijna.
Dat ontploffen was omdat Nancy er een pot suiker in gedropt had. ;)
En hij had idd eens Slurfkes gebrouwen met gecontamineerde gist waar hij van dacht dat niemand het zou werken. :)

Hij kende er in ieder geval het meeste van van het gezelschap met Frank, Waldek en Geert. Maar soit, op het einde heeft hij zich niet bepaald gedragen als een betrouwbare medewerker dus een erg grote toekomst zou hij er niet in hebben en zoveel vacatures zullen daar ook niet zijn. :)
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

lord F. schreef:
tvx1 schreef: Veel verstand heeft hij daar niet van hoor. Het was vooral zijn vader die er verstand van had. In de brouwerij werden welgeteld twee brouwsels volledig door Eddy gemaakt. Het eerste was zuur en bij het tweede ontploften de ketels bijna.
Dat ontploffen was omdat Nancy er een pot suiker in gedropt had. ;)
En hij had idd eens Slurfkes gebrouwen met gecontamineerde gist waar hij van dacht dat niemand het zou werken. :)

Hij kende er in ieder geval het meeste van van het gezelschap met Frank, Waldek en Geert. Maar soit, op het einde heeft hij zich niet bepaald gedragen als een betrouwbare medewerker dus een erg grote toekomst zou hij er niet in hebben en zoveel vacatures zullen daar ook niet zijn. :)
Volgens mij heeft Nancy niets te maken met die bijna ontploffende brouwzaal. Eddy had ergens vergeten een overdrukklep open te zetten of zo. Van het brouwgezelschap was David de enige die vakkennis had en het netgenoemde incident was de druppel die de vooral Geert deed besluiten om te stoppen met de brouwerij omdat het voor hem duidelijk was dat ze er niets van bakten. Geloof me nu echt maar als ik zeg dat Eddy niet veel verstand heeft van brouwen. Ik ben opgegroeid in de brouwerijsector. Ik kan echt wel een stielman in dat vak onderscheiden van een prutser.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Dat hij doorging met brouwen die ene keer wetende dat de gist gecontamineerd was pleit natuurlijk niet in z'n voordeel. En idd, David was wel nodig voor die Slurfkes levend te houden toen. :)

Maar soit, wij moeten geen job zoeken voor Eddy. ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik vraag mij af wat precies het probleem is. Als Eddy zou helpen als vriendendienst en iets zou breken, dan is het toch een verzekeringskwestie? Je bent natuurlijk oerstom als je zegt dat iemand er in het zwart werkte. Als ik bij iemand per ongeluk een dure vaas breek, dan komt dat op mijn W.A verzekering terecht. Het kan zijn dat er een deel eigen risico aankleeft maar dat is maar een deel van de schade toch?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Ik vraag mij af wat precies het probleem is. Als Eddy zou helpen als vriendendienst en iets zou breken, dan is het toch een verzekeringskwestie? Je bent natuurlijk oerstom als je zegt dat iemand er in het zwart werkte. Als ik bij iemand per ongeluk een dure vaas breek, dan komt dat op mijn W.A verzekering terecht. Het kan zijn dat er een deel eigen risico aankleeft maar dat is maar een deel van de schade toch?
Dan moet je wel zo een verzekering hebben hé. En vermits Eddy en Nancy het niet zo breed hebben zou ik er maar niet van uit gaan dat ze er zo een hebben.

Waarom probeert Eddy niet eens met de hulp van zijn sociaal werkster om werk te zoeken? Die heeft hem toch indertijd aan zijn job bij de post geholpen.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 982
x 583

Bericht door martha »

Ocharme, eddy voelt zich niet meer welkom in "de welkom" :lol:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

De Blauwe Spoeling is terug! :D :dance: :banana-blonde:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lol, de eerste keer dat ik erop let dat hij een paardenstaartje heeft. :-)
0 x
Plaats reactie