Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)

Bericht door Caligula »

Christel schreef: Daarvoor is haar geestelijke gesteldheid al veel te ver "verknipt"...
:lol: :lol: :lol:

We kunnen alleen maar hopen dat Jenny Marianne uit haar belegerde burcht kan halen al of niet met een witte vlag.
Mss doet de zeelucht toch wel wat?
0 x
Potentia Principatum
Captain Cuckoo
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Captain Cuckoo »

Ja, gered door de zeelucht! Daardoor gaan namelijk de wielen van haar rolstoel roesten, zodat ze niet meer terug naar Thuisdorp kan. :twisted:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Christel heb jij een glazen bol ? Vandaag schoot me over Marianne hetzelfde te binnen. Ook voeg ik hier
aan toe dat Marianne -'n trauma van de trap donderen in razernij op Mayra, de operatie en de angst om
voorgoed verlamd , alles bijeen dizzy, verwijderd in die kliniek- niet helder kon denken.
Men zegt haar daar dat het kettinkje van Emma in de jaszak van Geert gevonden werd !!!
Dan zou men toch beginnen twijfelen ?

Ze deed er achteraf op een beschaafde manier alles aan om hem fatsoenlijk te spreken.

Dat mocht ze niet. Niet èèn keer. Ze bestond niet. Ontredderd komt ze in de rolstoel naar Geert
in de Zus en Zo en spreekt daar weliswaar patetisch maar heel oprecht haar hart uit.
Gezien zijn imago van hooggeborene moest hij haar op die plek wel laten uitspreken.
Dan zegt hij kalm, formeel " Dag Marianne ". NIEMAND zag hoe meedogenloos hij haar ooit toebeet.

Hij is razend nadat hij opgepakt werd als pedofiel en dan de gevangenis. Bovenal dat sommigen 't geloofden.
Wat niemand ziet is hij dat zijn razernij op AL DEZE MENSEN uitwerkt op Marianne.
Nu is ze gebroken en totaal van haar verstand geraakt. Hoe diep hij kwetste komt nooit ter sprake.
DAT zag niemand.
Daarom nog altijd het aureool dat rond deze lange jas hangt. Ten onrechte.

Voor alle duidelijkheid wat Marianne nu allemaal uitsteekt getuigt dat ze alle controle kwijt is.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Ze is de controle inderdaad kwijt en dat ze uit is op een vechtscheiding ja dat is Marianne op en top en liefde en haat liggen natuurlijk kort bij mekaar maar dat ze Eddy en Nancy erbij betrekt die er allemaal niks mee te maken hebben zwart maakt bij hun werkgevers omdat ze niet naar haar pijpen dansen dat is er wel echt over.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Christel heb jij een glazen bol ? Vandaag schoot me over Marianne hetzelfde te binnen. Ook voeg ik hier
aan toe dat Marianne -'n trauma van de trap donderen in razernij op Mayra, de operatie en de angst om
voorgoed verlamd , alles bijeen dizzy, verwijderd in die kliniek- niet helder kon denken.
Men zegt haar daar dat het kettinkje van Emma in de jaszak van Geert gevonden werd !!!
Dan zou men toch beginnen twijfelen ?

Ze deed er achteraf op een beschaafde manier alles aan om hem fatsoenlijk te spreken.

Dat mocht ze niet. Niet èèn keer. Ze bestond niet. Ontredderd komt ze in de rolstoel naar Geert
in de Zus en Zo en spreekt daar weliswaar patetisch maar heel oprecht haar hart uit.
Gezien zijn imago van hooggeborene moest hij haar op die plek wel laten uitspreken.
Dan zegt hij kalm, formeel " Dag Marianne ". NIEMAND zag hoe meedogenloos hij haar ooit toebeet.

Hij is razend nadat hij opgepakt werd als pedofiel en dan de gevangenis. Bovenal dat sommigen 't geloofden.
Wat niemand ziet is hij dat zijn razernij op AL DEZE MENSEN uitwerkt op Marianne.
Nu is ze gebroken en totaal van haar verstand geraakt. Hoe diep hij kwetste komt nooit ter sprake.
DAT zag niemand.
Daarom nog altijd het aureool dat rond deze lange jas hangt. Ten onrechte.

Voor alle duidelijkheid wat Marianne nu allemaal uitsteekt getuigt dat ze alle controle kwijt is.
Ja tuurlijk. Marianne is weeral het arme onschuldige slachtoffer. :roll: Je vergeet wel één ding. Marianne is bovenaan de trap Mayra in de haren gevlogen, en niet omgekeerd. Had ze dat niet gedaan dan waren ze er ook niet afgevallen en dan zat ze nu niet in die situatie. En het was meer dan alleen twijfelen aan Geert zijn onschuld. Ze was ZEKER van zijn schuld. Ze twijfelde niet aan zijn schuld. De optie onschuldig bestond gewoon niet voor haar. Wanneer ze haar kwamen vertellen dat hij onschuldig was weigerde ze dat te geloven.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Marianne is niet onschuldig, ik heb dat hier nog niemand zien beweren, en Geert is dat ook niet.
Er zijn hier geen onschuldigen, we beginnen weer van vooraf aan?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Dat Marianne het moeilijk kan aanvaarden dat het amen en uit is met Geert,daar kan ik inkomen. Dat ze daar niet al te mooie wraakgevoelens over heeft daar kan ik ook nog inkomen,maar dit gaat er wel over; het gaat er ver,ver over!
Ze gaat verdorie haar eigen in de vernieling rijden als ze niet oppast.
0 x
Potentia Principatum
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

zanacht schreef: dat ze Eddy en Nancy erbij betrekt die er allemaal niks mee te maken hebben zwart maakt bij hun werkgevers omdat ze niet naar haar pijpen dansen dat is er wel echt over.

[Dat ze daar niet al te mooie wraakgevoelens over heeft daar kan ik ook nog inkomen,maar dit gaat er wel over; het gaat er ver,ver over!
Ik blijf bij mijn mening over die feiten. Nu deed ze te gemeen en ze kan voor mij de pot op.Salut Marianne :boo:
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik dacht dat ik dit nooit ging zeggen, maar een paar dagen Thuis zonder Marianne: zaaaaaaaaaalig !
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Mss zou Marianne wel een nieuwe relatie kunnen beginnen? Zou niet zo slecht zijn en het zou haar ook helpen om haar idiote wraakgevoelens op te bergen.
0 x
Potentia Principatum
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Mss zou Marianne wel een nieuwe relatie kunnen beginnen? Zou niet zo slecht zijn en het zou haar ook helpen om haar idiote wraakgevoelens op te bergen.
Inderdaad. Misschien moeten ze Jean-Pierre eens terughalen. :whistle: Die is nu toch op pensioen bij de politie van Brugge.
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Jean Pierre politie ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

ranske schreef:Jean Pierre politie ?
Aspe
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Aan het wandelen met Jenny (enfin Jenny dan toch) en wie komt er voorbij? Een "jonge" gast! Verdorie toch! :lol:
0 x
Potentia Principatum
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Caligula schreef:Aan het wandelen met Jenny (enfin Jenny dan toch) en wie komt er voorbij? Een "jonge" gast! Verdorie toch! :lol:
Véél te jong voor Marianne. :lol:
0 x
Plaats reactie