Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha schreef:Ik heb me gisteren zitten afvragen of het bier op was want nergens werd er bier gedronken : in de frens was het water en/of limonade; in de zus&zo was het ook water en/of koffie en verder dronken ze porto of rode wijn
Het is inderdaad zo : geen bier meer de eerste twee weken
Weet er toevallig iemand hoe dat kerstliedje noemde dat opstond bij Eddy en Nancy in de aflevering van 26 december 2015? Vond dat echt wel leuk.... Bedankt al!
Ik heb ondertussen na een babbeltje met een collega , de moeite gedaan om de hele discussie op facebook over waar de opnames die in Kaapverdië moesten plaatsvinden, nu werkelijk zijn opgenomen.. het blijkt dus dat het niet in dat tuincentrum Rijmenams in Wuustwezel was , maar wel in een exotische plantentuin in Grobbendonk. Meer info hierover kan je vinden door de woorden exotische plantentuin Grobbendonk in te tikken bij Google.
als je dus graag eens in dezelfde tuinstoel als Ann De Decker wil gaan zitten... kan je een bezoek brengen aan die plantentuin.
Crackers schreef:Wanneer gaat dat huisje van Lowie om vallen
Dat zou ik toch echt erg vinden. Zo mooi gemaakt!
Ja, maar t is wel voorspelbaar dat dat tegen het einde van de week per ongeluk tegen de vlakte zal gaan. Bij voorkeur door bijvoorbeeld Jana.
Ik had toch gedacht dat Lowie er een politielint die hij geleend zou kunnen hebben van superflik Tim rond het bouwwerk ging doen Ik moet altijd denken aan de brug over de river Kwai als ik die maquette zie.