Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
tvx1
x 435

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door tvx1 »

Caligula schreef:Een loer kan soms echt wel veel centen waard zijn hoor. Want zoiets berekent je niet in centen, dat komt niet uit het hooft maar van ergens anders en dan zijn centen van geen belang meer en ik kan het weten.
Nu vond ik wel dat Peter's grote fles champagne in Peggy's bijzijn er mss een beetje teveel aan was, maar ja...
Ja maar, hij geeft zijn centen wel aan Peggy! Dus wie draait er nu wie eigenlijk een loer?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

tvx1 schreef:Ja maar, hij geeft zijn centen wel aan Peggy! Dus wie draait er nu wie eigenlijk een loer?
Inderdaad, maar ik denk dat het hier vooral om de gevoelige kwestie gaat en dat vindt Peter maar al te leuk. Volgens mij heeft hij als advocaat ook geen geld te weinig.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Lazylady schreef:
tvx1 schreef:Ja maar, hij geeft zijn centen wel aan Peggy! Dus wie draait er nu wie eigenlijk een loer?
Inderdaad, maar ik denk dat het hier vooral om de gevoelige kwestie gaat en dat vindt Peter maar al te leuk. Volgens mij heeft hij als advocaat ook geen geld te weinig.
Idd,daar gaat het om,het geld speelt hier eigelijk een ondergeschikte rol. Het gaat hem om de voldoening!
Maar de fles champagne was er teveel aan vind ik! Maar ik kan hem best wel begrijpen. Ik hoop maar dat Femke dat zal weten te waarderen? Dus...toch een 2de huwelijksaanzoek? Zeg,zijn Peter-Peggy nu eigelijk officiëel gescheiden of niet?
0 x
Potentia Principatum
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Caligula schreef: Zeg,zijn Peter-Peggy nu eigelijk officiëel gescheiden of niet?
Een paar weken terug zijn er papieren getekend ivm de echtscheiding en toen zou het nog een maand duren eer alles officieel was, dus ik denk dat het volgende week of de week erna definitief voorbij is, dat huwelijk!
0 x
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Man man die zijn arrogante kop daar op het einde gadver :sick: Peggy had veel beter gewoon kerel een dike FU gegeven en gewoon wegwandelen met Renzo eruitziend als :lol: want door haar reactie geeft ze hem wat hij wil
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef:Man man die zijn arrogante kop daar op het einde gadver :sick: Peggy had veel beter gewoon kerel een dike FU gegeven en gewoon wegwandelen met Renzo eruitziend als :lol: want door haar reactie geeft ze hem wat hij wil
De "winner takes it all" enfin voorlopig dan toch. Je mag toch ook niet vergeten wat Peggy Peter-Femke heeft willen aandoen,of ben je dat al vergeten? Peter blijkbaar niet.
0 x
Potentia Principatum
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

Neen, maar mijn Peter haat is vrij groot dat ik zijn smug gezicht gewoon niet kan zien. Ik ben dus niet meteen een bron van objectiviteit als het op hem aankomt

Ook al verdient Peggy een straf, Peter voor mij ook. Maar hij is met alles zo makkelijk weggekomen en dan die arrogantie van hem.
0 x
"You can call me Root"
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ikweetnix schreef:Neen, maar mijn Peter haat is vrij groot dat ik zijn smug gezicht gewoon niet kan zien.

Ook al verdient Peggy een straf, Peter voor mij ook. Maar hij is met alles zo makkelijk weggekomen en dan die arrogantie van hem.
Ho,maar ik denk dat het hier duidelijk is dat ik nooit een Peter-lover ben geweest! En dat van het eerste moment dat hij in Thuis verscheen (episode 2255) maar hier tja...
Ik ben nooit vergeten wat hij allemaal gedaan heeft en hij heeft nog bergen goed te maken!
En tov Peter zit ik ook nog altijd met een dubbel gevoel.
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

lord F. schreef:geen zo'n klanten zoals Toon die je zonder reden zitten uitkafferen.
Want taxi-chauffeurs hebben nooit lastige of boertige klanten? :whistle:
Think again! :mrgreen:
Bij mijn weten heeft hij niks gegeven maar aandelen gekocht.
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

satine schreef:
lord F. schreef:geen zo'n klanten zoals Toon die je zonder reden zitten uitkafferen.
Want taxi-chauffeurs hebben nooit lastige of boertige klanten? :whistle:
Think again! :mrgreen:
Bij mijn weten heeft hij niks gegeven maar aandelen gekocht.
En daarvoor geeft "Femke" Peggy geld in de plaats. Aandelen zijn nu eenmaal niet gratis.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

tvx1 schreef:En daarvoor geeft "Femke" Peggy geld in de plaats. Aandelen zijn nu eenmaal niet gratis.
Je mist het punt, het punt is niet de prijs,het punt is dat Femke de aandelen krijgt! Peggy zou haar aandelen mss wel voor 30-40% minder verkocht hebben aan om het even wie maar NIET aan Femke! Dat is het punt.
En ja,dat kost idd wat,maar de voldoening wist dat volledig uit. Voor Peter-Femke en voor Peggy is dit geen kwestie van geld meer het is een kwestie van "ik heb u liggen hé" :whistle:
0 x
Potentia Principatum
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Lazylady schreef: Een loer kan soms echt wel veel centen waard zijn hoor. Want zoiets berekent je niet in centen, dat komt niet uit het hooft maar van ergens anders en dan zijn centen van geen belang meer en ik kan het weten.
Nu vond ik wel dat Peter's grote fles champagne in Peggy's bijzijn er mss een beetje teveel aan was, maar ja...
Goh, feit is dat Peggy met een moordpoging weggekomen is. Dan is die overname wel een goeie weerwraak. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Peter is louche bezig met Femke via zijn financiele constructie zijdelings ook in de Zus en Zo te brengen.
Hoe zit dat met die uitspraak dat die 2 uit elkaars buurt blijven ? Zij en Peggy lopen als Geert en Marianne
elkaar tegen 't lijf. Peter aast op wraak op Peggy omdat ze nooit gestraft is voor die moordpoging op Lucaske.
Dat zal wel duidelijk zijn maar het maakt het niet minder verkeerd.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

ranske schreef:Peter is louche bezig met Femke via zijn financiele constructie zijdelings ook in de Zus en Zo te brengen.
Hoe zit dat met die uitspraak dat die 2 uit elkaars buurt blijven ?
Als Femke mede-eigenaar is van Taxi Leo wil dat zeggen dat Peggy daar uit de buurt moet blijven omdat ze Femke anders zelf opzoekt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ha, zo zit het.
0 x
Plaats reactie