Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door lord F. »

Ik zou in zijn plaats nu de prioriteit leggen bij het installeren van die eigen keuken. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

lord F. schreef:Ik zou in zijn plaats nu de prioriteit leggen bij het installeren van die eigen keuken. :)
En een eigen badkamer mss?
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Even gekopieerd uit het topic van Toon:
jessie V. schreef:Als Sam er achter komt dat Tim bij Toon heeft zitten vissen naar haar verleden, terwijl zij er niks over wil zeggen, kan hij het wel vergeten.
En terecht! Het getuigt niet van veel respect voor Sam vind ik.
Ik denk soms wel eens dat Tim gewoon niet WIL gelukkig zijn, als er geen problemen zijn, dan ZOEKT hij ze wel...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Even gekopieerd uit het topic van Toon:
jessie V. schreef:Als Sam er achter komt dat Tim bij Toon heeft zitten vissen naar haar verleden, terwijl zij er niks over wil zeggen, kan hij het wel vergeten.
En terecht! Het getuigt niet van veel respect voor Sam vind ik.
Ik denk soms wel eens dat Tim gewoon niet WIL gelukkig zijn, als er geen problemen zijn, dan ZOEKT hij ze wel...
Beroepsmisvorming zeker? :)
Misschien niet zo netjes van Tim, maar zo komen wij toch iets sneller te weten wat Sam nog verbergt. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Niet zo netjes is 1 ding - maar op dit punt in hun relatie zou dit wel eens nefaste gevolgen kunnen hebben.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Net op het moment dat Sam hem stukje bij beetje voorzichtig in vertrouwen begint te nemen, besluit hij om achter haar rug naar zoiets belangrijks te gaan vissen :doh:
Als ze daar achter komt, is het wat haar vertrouwen betreft waarschijnlijk terug naar "af". Om over de gevolgen voor hun relatie nog maar te zwijgen.
Hij had ook gewoon geduld kunnen hebben en zo steeds verder haar vertrouwen winnen natuurlijk, want in tegenstelling tot de kwestie met dat geld, heeft dit stukje informatie over Sam eigenlijk totaal geen haast...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Christel schreef:want in tegenstelling tot de kwestie met dat geld, heeft dit stukje informatie over Sam eigenlijk totaal geen haast...
Inderdaad - hij zou beter gewoon genieten van het feit dat alles voorlopig op rolletjes loopt - de rest komt later wel.
Als Sam daar klaar voor is.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

satine schreef:Inderdaad - hij zou beter gewoon genieten van het feit dat alles voorlopig op rolletjes loopt - de rest komt later wel.
Als Sam daar klaar voor is.
Ja maar, wij willen het wel weten hé! En Toon weet blijkbaar iets over Sam dat zowat niemand weet en dat is nu juist wat Tim wil weten. Nu of hij er goed aan doet omdat nu te forceren daar heb je gelijk in.
0 x
Potentia Principatum
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Wat ik niet versta : Tim is flik en kan dus gewoon in de computer gaan zoeken wie de (adoptie) ouders zijn van Sam en waar die momenteel wonen.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

martha schreef:Wat ik niet versta : Tim is flik en kan dus gewoon in de computer gaan zoeken wie de (adoptie) ouders zijn van Sam en waar die momenteel wonen.
De adoptie-ouders waarschijnlijk wel,maar de echte? Maar Tim is net een bever, en die graven, graven...
0 x
Potentia Principatum
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Maar t is van de adoptie-moeder dat Toon het telefoonnummer of adres gegeven heeft.
Op zich snap ik Tim wel, ik wil ook meer weten. Maar ik vind het ook niet verstandig van hem om dat op deze manier te doen.
0 x
Sanne
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Waar slaat dit nu weer op? Achter de rug van Sam in haar verleden gaan graven?
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Hoe is hij achter haar gegevens gekomen? Je mag, zover ik weet, als agent niet zomaar allerlei mensen natrekken in het systeem. Waar is hij mee bezig? Als een soort dokter Phill een grote verzoening regelen? Wat een mafklapper.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Kwast schreef:Hoe is hij achter haar gegevens gekomen? Je mag, zover ik weet, als agent niet zomaar allerlei mensen natrekken in het systeem. Waar is hij mee bezig? Als een soort dokter Phill een grote verzoening regelen? Wat een mafklapper.
Hij heeft het aan Toon gevraagd. En een grote verzoening?? Tussen Sam en haar adoptieouders waren er toch geen problemen?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hij is wel (nog) niet in zijn politiePC gaan diggen hé. Hij heeft gewoon een nummer gekregen van Toon (hoe komt die daar aan). Wat mensen natrekken betreft,Kwast,je hebt gewoon geen idee!
0 x
Potentia Principatum
Plaats reactie