Wel mss keek ze naar zijn schoenen om de maat op te nemen?Crackers schreef:Neen, je zag haar die jongen duidelijk bekijken van boven tot onder, naar zijn schoenen ook, en denken: amai komt die nerd hier bij ons wonen, nee toch?

Wel mss keek ze naar zijn schoenen om de maat op te nemen?Crackers schreef:Neen, je zag haar die jongen duidelijk bekijken van boven tot onder, naar zijn schoenen ook, en denken: amai komt die nerd hier bij ons wonen, nee toch?
Volledig akkoord. Mijn moeder heeft die luxe helaas niet gehad. En haar houding is ook redelijk gevoelloos tegenover Lowie die niets liever zou hebben dan dat hij zijn moeder nog had.satine schreef:Wat een puberaal gedoe gisteren!![]()
Eerst dat gepest van Lowie en dan haar onwil om wat dan ook met haar moeder uit te praten, zelfs niet willen luisteren of haar moeder aankijken.
Ze mag blij zijn dat ze nog een moeder hééft, die heel veel om haar geeft...
En zoals Jana zei: haar ouders zijn in de buurt - Olivia beseft niet half wat een luxe dat is.
Dat is al een goed begin. Maar of alles zal goed komen dat is dan weer een cliché-Thuis-zin hoor.jessie V. schreef:Ze durft er nu tenminste voor uit te komen dat ze haar ouders mist. Dat deed ze de hele tijd al, maar dat geef je natuurlijk niet zo maar toe. En ze is boos op die ouders, snap ik ook. En als mama haar nou eens even met rust laat tot ze wat tot zichzelf is gekomen, zal alles nog wel goed komen.
Als ze iedere keer keukenhulpjes naar huis meelokt zal dat er daar idd niet veel van in huis komen.satine schreef:Ik krijg toch stilaan het gevoel dat Olijfje niet van zin is om dikwijls haar handen uit de mouwen te steken, wat huishouden betreft.
Het is maar dat die meegelokten vroeg of laat voor problemen gaan zorgen.lord F. schreef:Als ze iedere keer keukenhulpjes naar huis meelokt zal dat er daar idd niet veel van in huis komen.
Volgens de regels van Thuis ten vroegste volgend seizoen.Caligula schreef:Ja,natuurlijk nounake, Jana-Lowie dat staat in de Thuis-sterren geschreven! Wanneer, dat is een andere zaak.