Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Gelijk heb je. Maar toen was het toch eerder de Jens hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat als je Peter's evolutie bekijkt is het toch wel in dalende lijn. Seffens zit hij nog bij het OCMW.lord F. schreef:Enfin ja, t was maar die duts van een Jens die klop kreeg (dat kon er nog wel bij).
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Hij zal wel nog wat zijn spaarboek hebben, dus dat komt wel goed.Caligula schreef:Gelijk heb je. Maar toen was het toch eerder de Jens hoor. Ik wil alleen maar zeggen dat als je Peter's evolutie bekijkt is het toch wel in dalende lijn. Seffens zit hij nog bij het OCMW.lord F. schreef:Enfin ja, t was maar die duts van een Jens die klop kreeg (dat kon er nog wel bij).
Waar ik me het meest erger aan Peter is zijn meestal verbaal en/of fysisch agressief gedrag. Enerzijds is hij de stille weinig empathische vriend (van Tom) of partner (van Femke/Peggy), anderzijds is hij de opgesmeten impulsieve rancuneuze vent met "Eddy-" of "Frank Bomanstrekjes". Beetje vreemd eigenlijk voor een voormalig notaris en huidig advocaat.
En dan heb ik het nog niet over zijn ergerlijk gekuch ...
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Je hebt gelijk. Ik denk dat de schrijverkes echt hun uiterste best doen om zijn notarisverleden uit te gommen en zelfs zijn huidige advocaat statuut ook onder de loep beginnen te nemen.
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Uitkomen doet het en dan kan Tom of geen enkele advokaat nog afkomen met relativeren.
Frank hangt ook vanwege verzwijgen van de waarheid. De anderen zullen hun mond wel houden.
Erg voor Peggy maar ze mag hier niet mee wegkomen en beseffen wat ze gedaan heeft.
Frank hangt ook vanwege verzwijgen van de waarheid. De anderen zullen hun mond wel houden.
Erg voor Peggy maar ze mag hier niet mee wegkomen en beseffen wat ze gedaan heeft.
0 x
-
fazou
- Nog geen rang
Ik vond het eerlijk gezegd gisteren allemaal nogal pijnlijk om aan te zien. Bovendien vond ik de scène waarin ze ladderzat zijn volledige geforceerd en daardoor absoluut niet geloofwaardig. Jammer... als notoire Peterfan moet ook ik toegeven dat de man ernstige mankementen heeft
Maar ja, hebben we dat niet allemaal?
Hij zal zich hopelijk vlug herpakken en samen met Femke aan een zeil trekken
Maar ja, hebben we dat niet allemaal?
Hij zal zich hopelijk vlug herpakken en samen met Femke aan een zeil trekken
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha, eindelijk.fazou schreef:Jammer... als notoire Peterfan moet ook ik toegeven dat de man ernstige mankementen heeft![]()
0 x
Potentia Principatum
-
fazou
- Nog geen rang
Maar geef nou toe, kijken naar een perfecte man zou ook gaan vervelen. Als het straks weer koekenbak zal zijn tussen hem en zijn madam zal het des te plezanter worden om naar te kijken 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
Als het zou gaan vervelen, is hij niet perfect
Ik vind dat Peter zich mag gaan herpakken.
Hij is blijkbaar vergeten dat hij zonder Tom nu waarschijnlijk 1 of ander klerkje zou zijn... nadat Nina hem had gepluimd.
Hoe hij tegen Tom tekeer ging eerder deze week...
Met een vriend als Peter heb je geen vijanden meer nodig.
En ook met Femke doet hij alsof alleen HIJ slim is en beslissingen kan en mag nemen.
Ik vind dat Peter zich mag gaan herpakken.
Hij is blijkbaar vergeten dat hij zonder Tom nu waarschijnlijk 1 of ander klerkje zou zijn... nadat Nina hem had gepluimd.
Hoe hij tegen Tom tekeer ging eerder deze week...
Met een vriend als Peter heb je geen vijanden meer nodig.
En ook met Femke doet hij alsof alleen HIJ slim is en beslissingen kan en mag nemen.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Een perfecte man,een perfecte man komaan nu. Ik raad je ten stelligste aan om zijn Thuisgeschiedenis eens te herlezen en dan vanaf het begin hé en dat is episode 2255.fazou schreef:Maar geef nou toe, kijken naar een perfecte man zou ook gaan vervelen. Als het straks weer koekenbak zal zijn tussen hem en zijn madam zal het des te plezanter worden om naar te kijken
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Hoeft niet, we hebben jou daarvoor.Caligula schreef:Een perfecte man,een perfecte man komaan nu. Ik raad je ten stelligste aan om zijn Thuisgeschiedenis eens te herlezen en dan vanaf het begin hé en dat is episode 2255.fazou schreef:Maar geef nou toe, kijken naar een perfecte man zou ook gaan vervelen. Als het straks weer koekenbak zal zijn tussen hemiii en zijn madam zal het des te plezanter worden om naar te kijken
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ik wil wel maar ik mag niet.lord F. schreef:Hoeft niet, we hebben jou daarvoor.
0 x
Potentia Principatum
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2575
O jawel, maar niet hier...Caligula schreef:Ik wil wel maar ik mag niet.lord F. schreef:Hoeft niet, we hebben jou daarvoor.
Ontopic: Peter is opeens wel heel toegeeflijk.
Waar een houten kop al goed kan voor zijn.
Ben heel benieuwd naar deze 'bemiddeling' - ik hoop dat hij dan niet opnieuw zijn cool verliest!
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ha,maar nu gaat het komen hé. Op de moment dat Peter zijn klacht intrekt,gaan ze te weten komen wat daar precies gebeurd is en dan gaat het kot weer te klein zijn.satine schreef:Ben heel benieuwd naar deze 'bemiddeling' - ik hoop dat hij dan niet opnieuw zijn cool verliest!
0 x
Potentia Principatum
-
Frazer
- Nog geen rang
Wie weet dat allemaal eigenlijk? Frank, Simonne en Waldek? Peggy zelf natuurlijk en haar advocate?
0 x