Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Peter Vlerick (Geert Hunaerts)

Bericht door Ikweetnix »

Is weer typisch voor hem. Als hem dan toch zo graag wil dat iemand altijd bij het kind blijft dat hem het dan zelf doet. Kerel Leeft precies nog in de middeleeuwen. Effe verlangen dat zijn vriendin haar job die ze graag doet opgeeft voor hem meer op zijn gemaak te stellen.

Naar een creche gaan is trouwens goed voor kinderen, want daar leren ze al met andere kindjes omgaan :)
0 x
"You can call me Root"
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Of hij heeft sedert die kidnapping van Lucas door Peggy er geen vertrouwen meer in dat andere voor z'n kind zorgen?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ikweetnix
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Ikweetnix »

bah ja dan heeft hij nog het recht niet om zoiets te vragen van Femke. Als dat zo zou zijn, moet hij zelf maar thuis blijven.

Gelukkig heeft Femke hem drect op zijn plaats gezet.
0 x
"You can call me Root"
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ikweetnix schreef:bah ja dan heeft hij nog het recht niet om zoiets te vragen van Femke. Als dat zo zou zijn, moet hij zelf maar thuis blijven.

Gelukkig heeft Femke hem drect op zijn plaats gezet.
Nee, da's waar. Denk dat hij dat nog wel zal inzien.
Maar de verbetenheid waarmee hij reageerde doet toch denken dat die kidnapping nog door z'n hoofd spookt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

De oude Femke komt stilaan weer boven. :dance:
Vond het wel schattig om zien dat Peter dan net zoals Eddy troost gaat zoeken bij dat klein venteke :mrgreen:
0 x
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Hij bedoelde dat goed ;)
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

't zal wel zijn, hij bedoelde dat niet verkeerd. Trouwens, hij zal wel de grootste verdiener zijn binnen hun gezin. Nogal logisch dat hij dan blijft werken, niet?
Toch super schattig hoe hij met zijn zoontje om gaat. Ik vind dit als kijker telkens ongelooflijk genieten geblazen.
En dat hij het goed meent met Femke is toch ook duidelijk, als je hem dan bezig hoort tegen Lucas achteraf.
0 x
fazou
Nog geen rang

Bericht door fazou »

't zal wel zijn, hij bedoelde dat niet verkeerd. Trouwens, hij zal wel de grootste verdiener zijn binnen hun gezin. Nogal logisch dat hij dan blijft werken, niet?
Toch super schattig hoe hij met zijn zoontje om gaat. Ik vind dit als kijker telkens ongelooflijk genieten geblazen.
En dat hij het goed meent met Femke is toch ook duidelijk, als je hem dan bezig hoort tegen Lucas achteraf.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

fazou schreef:'En dat hij het goed meent met Femke is toch ook duidelijk, als je hem dan bezig hoort tegen Lucas achteraf.
Hij wil dat ze haar job opgeeft... Hij heeft het zeer goed voor, ja!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Hij had het op z'n minst kunnen overleggen met Femke. Maar eigenlijk geldt dat voor Femke net zo goed, want zij is blijkbaar op eigen houtje naar een crèche gaan zoeken.
Ze weten inmiddels van elkaar hoe erover gedacht wordt nu, dus dat praat alweer wat makkelijker. En ze hebben het allebei vooral goed voor met Lucas, wat natuurlijk het belangrijkste is... ;)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Blabsie
Nog geen rang

Bericht door Blabsie »

Lazylady schreef:
fazou schreef:'En dat hij het goed meent met Femke is toch ook duidelijk, als je hem dan bezig hoort tegen Lucas achteraf.
Hij wil dat ze haar job opgeeft... Hij heeft het zeer goed voor, ja!
Hij wil niet dat ze haar job opgeeft, maar dat hun zoontje thuis bij zijn eigen mama kan opgroeien ;) . Nog wel even een verschil. En ik vond het niet klinken als ze "je moet stoppen met werken", maar eerder als een voorstel :)
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

De scène van gisteravond bewijst voor mij alleen maar dat Peter (zelfs na al die jaren) Femke niet goed kent...
Overleg had inderdaad een goeie zaak geweest.

En als dit een voorstel was, vond ik het wel erg dwingend klinken.
Als hij echt wil dat Lucas bij zijn eigen ouders opgroeit, dat hij dan zelf zijn job opgeeft.
Dat hij meer verdient dan Femke, doet hier niets, maar dan ook niets ter zake.
Als geld belangrijker is dan het geluk van je kind EN van de ouder die thuisblijft, dan ben je niet goed bezig.
Peter kan gemakkelijk gas terugnemen en dossiers thuis afwerken - als hij dat wil.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Blabsie schreef:Hij wil niet dat ze haar job opgeeft, maar dat hun zoontje thuis bij zijn eigen mama kan opgroeien ;) . Nog wel even een verschil. En ik vond het niet klinken als ze "je moet stoppen met werken", maar eerder als een voorstel :)
Nee, maar het wel afbreken met dat ze dit toch niet haar hele leven gaat doen. Peter mocht wel wat meer van Femke's kant bekijken, want dat gebeurde ook niet.
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja,de echte Peter komt weer boven water. Ge had zo kunnen denken dat na zoveel miserie hij zijn lesje wel geleerd had maar nee hoor,hier is hij weer. Die jongen heeft altijd problemen gehad met relaties en het zal nu niet anders zijn.
Conflictsituatie Peter-Femke in de toekomst!
0 x
Potentia Principatum
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ikweetnix schreef:Is weer typisch voor hem. Als hem dan toch zo graag wil dat iemand altijd bij het kind blijft dat hem het dan zelf doet. Kerel Leeft precies nog in de middeleeuwen. Effe verlangen dat zijn vriendin haar job die ze graag doet opgeeft voor hem meer op zijn gemaak te stellen.

Naar een creche gaan is trouwens goed voor kinderen, want daar leren ze al met andere kindjes omgaan :)
Ouders kunnen hun kinderen ook leren om met andere kinderen om te gaan, wjd?
Kinderen hebben er ook deugd van als iemand van de ouders bij hen is om voor hen te zorgen. Vanaf 3 jaar kunnen ze dan naar school en leren omgaan met kinderen...
Maar dat moet dan wel met het "gedacht" zijn van degene die zijn/haar job opgeeft om al dan niet tijdelijk om voor kroost en huishouden te zorgen.
Ik begrijp dat Peter in de eerste plaats aan Femke denkt, zij zal wel veel minder verdienen dan hij.
Maar dat moet zij zelf ook willen. Zoals hij het gisteren voorstelde, vind ik het maar normaal dat Femke steigerde. Ze doet haar werk graag...
En dat geld niet telt, daar wil ik ook even iets over kwijt. Als je met één loon wilt rondkomen, is het toch verstandiger om het hoogste loon (en de job met meest werkzekerheid) te behouden. Geld maakt niet gelukkig is een mooie spreuk, maar van de dauw of de liefde kan niemand zijn kind(eren) laten opgroeien tot gelukkige volwassenen.
Dus ik geef Peter wel gelijk dat hij vindt dat zijn job belangrijker is. MAAR, hij MOET met Femke overleggen. 't Zal in haar geval toch niet moeilijk zijn om deeltijds te gaan werken? Zo kan ze dan toch haar sociale contacten en haar eigenwaarde behouden.
0 x
Plaats reactie