Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
-
- Nog geen rang
Re: Gui Tarstar (Hier GEEN SPOILERS!!!)
het feit dat waldek geen pedo is sluit hem ook niet uit
het lijkt er toch niet op dat emma misbruikt wordt of zo nu, eerder gewoon opgesloten door iemand die haar plots nog amper wil zien
wie weet chatte waldek met gaar om zijn 'fout' goed tte maken, omdat hij zich verantwoordelijk voelde en raakte zij verliefd op hem hoewel dat niet zijn bedoeling was en heeft hij dan gepanikeerd en haar opgesloten en Mayra heeft nog wat goed te maken en zou dat kettinkje in die jaszak... niet uitgesloten
en Guy Tarstar.. mayra r ex was niet dood als ik me vergis? mss alweer vrij en die kon raar doen...
wat we voor dany als dader pleit is die herkennende begroeting toen ze m voor het eerst zag aangezien ze hem zeker al ontmoet had ikv de dood van kurt. ik weet niet of ze toon al kende, ze komen niet zoveel in de z&z
het lijkt er toch niet op dat emma misbruikt wordt of zo nu, eerder gewoon opgesloten door iemand die haar plots nog amper wil zien
wie weet chatte waldek met gaar om zijn 'fout' goed tte maken, omdat hij zich verantwoordelijk voelde en raakte zij verliefd op hem hoewel dat niet zijn bedoeling was en heeft hij dan gepanikeerd en haar opgesloten en Mayra heeft nog wat goed te maken en zou dat kettinkje in die jaszak... niet uitgesloten
en Guy Tarstar.. mayra r ex was niet dood als ik me vergis? mss alweer vrij en die kon raar doen...
wat we voor dany als dader pleit is die herkennende begroeting toen ze m voor het eerst zag aangezien ze hem zeker al ontmoet had ikv de dood van kurt. ik weet niet of ze toon al kende, ze komen niet zoveel in de z&z
0 x
- karolien85
- Poster rang 3
- x 1
Adil is ook maar een klein ventje he, zou t mss een Adil-schoen kunnen zijn?
Paulien net t geluk gevonden en dan ... ( al denk ik toch van niet ...
)
Paulien net t geluk gevonden en dan ... ( al denk ik toch van niet ...

0 x
-
- Poster rang 5
Raar dat er nog steeds zijn die twijfelen hier. 

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- k de vis
- Poster rang 2
vind ik ook ja.... gisteren wel voor één keer geen nieuwe aanwijzingen tegen Danny waargenomenlord F. schreef:Raar dat er nog steeds zijn die twijfelen hier.
het lijkt dus wel niet zo'n slimme zet geweest te zijn van Danny om Tim van het onderzoek te gooien, Tim lijkt immers zijn eigen onderzoek te openen, Danny weet dit niet en heeft geen controle meer over zijn onderzoeksdaden. wellicht gaat Tim aan de slag met die IP adressen, als er daar een paar tussen zitten van op den bureau zal hij raar vinden en kan de bal stilletjes aan het rollen gaan..........

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik heb het zelf niet opgemerkt, maar er is een volledige shot getoond van Danny(inclusief schoenen) toen die Geert aan het ondervragen was, ze zaten hierbij elk aan een kant van de tafel en die volledige profiel shot was dus nergens voor nodig! Of die schoenen die Danny op dat moment aan had, dezelfde waren als we vorige week naast het bed zagen, terwijl Emma pizza kreeg, kan ik dus niet zeggen... maar als dat zo is, is het dus wel een aanwijzing!
0 x
- zanacht
- Poster rang 2
Je hebt gelijk ik ben het even gaan herbekijken er is een shot getoond en Danny droeg ook zo'n zwarte lage sportschoen.annekeHU schreef:Ik heb het zelf niet opgemerkt, maar er is een volledige shot getoond van Danny(inclusief schoenen) toen die Geert aan het ondervragen was, ze zaten hierbij elk aan een kant van de tafel en die volledige profiel shot was dus nergens voor nodig! Of die schoenen die Danny op dat moment aan had, dezelfde waren als we vorige week naast het bed zagen, terwijl Emma pizza kreeg, kan ik dus niet zeggen... maar als dat zo is, is het dus wel een aanwijzing!
Geert die droeg een bruine geklede schoen.
0 x
-
- x 435
- k de vis
- Poster rang 2
bedankt voor de tip, klopt inderdaad. danny draagt dezelfde schoen als de pizza leverancier...annekeHU schreef:Ik heb het zelf niet opgemerkt, maar er is een volledige shot getoond van Danny(inclusief schoenen) toen die Geert aan het ondervragen was, ze zaten hierbij elk aan een kant van de tafel en die volledige profiel shot was dus nergens voor nodig! Of die schoenen die Danny op dat moment aan had, dezelfde waren als we vorige week naast het bed zagen, terwijl Emma pizza kreeg, kan ik dus niet zeggen... maar als dat zo is, is het dus wel een aanwijzing!

is ook niet echt een verrassing aangezien dit een type veiligheidsschoen is, dergelijke worden gedragen door ambulanciers, bewakingsagenten, politieagenten etc
0 x
-
- x 435
- Caligula
- Poster rang 5
Je bent uiteraard niet de enige.Lazylady schreef:Ik begin het toch wel zat te worden nu.![]()

0 x
Potentia Principatum
-
- Poster rang 5
Pas op, zo'n onderzoek dat lang duurt met verkeerde verdachten brengt op zich weer heel wat interessante verhaallijnen voort die ook z'n gevolgen hebben op het verdere verloop van bepaalde personages onderling in Thuis. Als Geert te rap afvalt als verdachte zijn er ook geen spanningen in de dokterspraktijk enz.Caligula schreef:Je bent uiteraard niet de enige.Lazylady schreef:Ik begin het toch wel zat te worden nu.![]()
Gezien het genre vind ik het niet zo erg dat iets lang duurt omdat nadien zoveel verandert is qua onderlinge verhoudingen.

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Gisteren nochtans duidelijk gezien dat Judith niks meer met Ann te maken wilde hebben, laat staan nog samenwerken. De zwangerschap van Mayra blijft dan ook nazinderen...lord F. schreef: Pas op, zo'n onderzoek dat lang duurt met verkeerde verdachten brengt op zich weer heel wat interessante verhaallijnen voort die ook z'n gevolgen hebben op het verdere verloop van bepaalde personages onderling in Thuis. Als Geert te rap afvalt als verdachte zijn er ook geen spanningen in de dokterspraktijk enz.
Denk ook niet dat Geert en Judith ooit nog zullen kunnen samenwerken, daarvoor is er nu wel teveel gebeurd en vooral gezegd tussen die twee.
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
als blijft dat Geert onschuldig is zal dat wel snel bijgelegd zijn.... tussen Judith & Ann is een andere paar mauwenTiboko schreef: Denk ook niet dat Geert en Judith ooit nog zullen kunnen samenwerken, daarvoor is er nu wel teveel gebeurd en vooral gezegd tussen die twee.
blijft me wel boeien dit... alleen hadden de aanwijzingen richting Danny wat subtieler gemogen, zeker sinds begin van seizoen is het lastig om ernaast te kijkenCaligula schreef:Je bent uiteraard niet de enige.Lazylady schreef:Ik begin het toch wel zat te worden nu.![]()
Laatst gewijzigd door k de vis op di 16 sep 2014, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 5
Er is wel meer dat anders zal zijn eens Gui Tarstar ontmaskerd is >>
- Geert & Marianne >> zal Geert het Marianne direct vergeven dat ook zij hem niet geloofde
- de dokterspraktijk >> niet alleen de onderlinge spanningen tss Geert, Ann en Judith zal een probleem zijn, maar ook dat geen enkele patiënt nog bij Geert zal willen komen.
- Judith & Emma >> daar zal ook één en ander moeten uitgepraat worden over de conversaties op de chat (over "de bitch")
- Tim & Sam >> nu al duidelijk dat er spanningen zijn in hun relatie door die zaak
- ...
- Geert & Marianne >> zal Geert het Marianne direct vergeven dat ook zij hem niet geloofde
- de dokterspraktijk >> niet alleen de onderlinge spanningen tss Geert, Ann en Judith zal een probleem zijn, maar ook dat geen enkele patiënt nog bij Geert zal willen komen.
- Judith & Emma >> daar zal ook één en ander moeten uitgepraat worden over de conversaties op de chat (over "de bitch")
- Tim & Sam >> nu al duidelijk dat er spanningen zijn in hun relatie door die zaak
- ...
0 x
- k de vis
- Poster rang 2
ja, gezien de speciale omstandigheden (val/operatie) zal hij haar dit vergeven, hij heeft dit trouwens al gezegd. of dit geloofwaardig is is een ander paar mauwenlord F. schreef:
als zijn onschuld boven water komt zat dat wel meevallen. we hebben hier hetzelfde meegemaakt in realiteit, is daar ondertussen superdrukmaar ook dat geen enkele patiënt nog bij Geert zal willen komen.
denk niet dat ze hier nog op terug komen als Emma het al zou overleven, dit is gewoon typisch voor een tiener, moet je niets verder achter zoeken- Judith & Emma >> daar zal ook één en ander moeten uitgepraat worden over de conversaties op de chat (over "de bitch")
dit zal wellicht niet blijven duren, maar of deze zaak er veel mee te maken zal hebben... denk het niet, denk dat het eerder haar interesse in Toon zou kunnen zijn die de bom doet barsten- Tim & Sam >> nu al duidelijk dat er spanningen zijn in hun relatie door die zaak
- ...
0 x