Ik blijf uitzenden ...frank schreef:Sluit Sarita dus maar op de week voor een forum-bijeenkomsttine schreef:Een kaars opsteken om onverwachte overlijdens en ongevallen te weren???Valda schreef:Ik heb veel gemist blijkbaar...
Volgende uitstap doe ik er alles aan om erbij te zijn!!
Niet leuk, nee, 'k hoop echt dat bij een volgende bijeenkomst zulke zaken achterwege blijven!
05-02-2005 : Forum-uitstap naar Planckendael !
- Sarita Therror
- Poster rang 3

0 x
Je suis la!
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Hier was hij dan. De langverwachte uitstap. Naar Planckendael.
Met zijn allen erop uit?
Niet bepaald. Daarvoor was het aantal deelnemers iets te min.
Die leken ook uitgesteld. Aan het afwachten of de drukproef slagen zou?
Voor ons niet gelaten. Wij waren uit-gelaten.
Toen, waren de wij; RW; met vrouw en dochter, Tine; met dochter, frank; vrij (:idea:), Aevandar; met eega, Sarita; met therror, Gentle Butch; met enthousiasme.
Allen met het beste beentje voor, maar aan een plan hadden wij plots nood. Steeds dezelfde dieren passeren deed vermoeden dat het kringgang was. Terwijl het een rondgang wordt geacht te zijn.
Tine en Gentle Butch op kaartenjacht, iets later Aevandar met kaartenmacht. Gebombardeerd tot gids, en deed het met verve.
Geregeld een ongeregeld zootje.
Een dagje uit. Te Muizen.
Naar Planckendael.
Eens aan de thuisblijvers denken, vooral bij de Bonobo’s (cliché, maar wel waar).
De thuisblijvers hadden hun gelijk, maar wij net dat ietsje meer.
Ann en Manon, niet vergeten. Bij de geiten, werd beseft, dat we bij de apen ook aan hen hadden kunnen denken. Koalaberen, bamboeberen, neushoorn met jong, vogels van allerlei pluimage; roofvogels, aaseters, siervogels, vissen, ..
Kortom; weinig ongewervelde gezien.Al toonde een heer leeuw weinig ruggengraat toen wij de wolven aan het bewonderen waren. Uiteindelijk kreeg hij onze aandacht, en uiteraard zweeg hij dan in alle tonen.
Geen serpenten gezien, dus niet aan Karess gedacht. Tot we de kakkerlakken zagen.
Iets daarop gaan eten.
Sommige vieze beesten laten maar een korte indruk na.
Andere zaken soms meer.
Een kindermenu aan volwassenprijs.
De gezichten van de forummers.
Geld waard.
Een boel beesten aanschouwt, een boel bordjes aanschouwt, een boel afgepraat, -gelachen, -geschoten.
Aanhoort, gelachen, verwondert, bewonderd.
Genoten.
Gezamenlijk afgesloten met een drankje (of twee) in “vlug en vrij”.
Waarna de wegen weer samenkwamen op het thuisforum.
(applaus, links, soepgroenten rechts)
(Is dit verslag niet naar jullie zin, blaam Just Me, zij joeg mij op.)
Met zijn allen erop uit?
Niet bepaald. Daarvoor was het aantal deelnemers iets te min.
Die leken ook uitgesteld. Aan het afwachten of de drukproef slagen zou?
Voor ons niet gelaten. Wij waren uit-gelaten.
Toen, waren de wij; RW; met vrouw en dochter, Tine; met dochter, frank; vrij (:idea:), Aevandar; met eega, Sarita; met therror, Gentle Butch; met enthousiasme.
Allen met het beste beentje voor, maar aan een plan hadden wij plots nood. Steeds dezelfde dieren passeren deed vermoeden dat het kringgang was. Terwijl het een rondgang wordt geacht te zijn.
Tine en Gentle Butch op kaartenjacht, iets later Aevandar met kaartenmacht. Gebombardeerd tot gids, en deed het met verve.
Geregeld een ongeregeld zootje.
Een dagje uit. Te Muizen.
Naar Planckendael.
Eens aan de thuisblijvers denken, vooral bij de Bonobo’s (cliché, maar wel waar).
De thuisblijvers hadden hun gelijk, maar wij net dat ietsje meer.
Ann en Manon, niet vergeten. Bij de geiten, werd beseft, dat we bij de apen ook aan hen hadden kunnen denken. Koalaberen, bamboeberen, neushoorn met jong, vogels van allerlei pluimage; roofvogels, aaseters, siervogels, vissen, ..
Kortom; weinig ongewervelde gezien.Al toonde een heer leeuw weinig ruggengraat toen wij de wolven aan het bewonderen waren. Uiteindelijk kreeg hij onze aandacht, en uiteraard zweeg hij dan in alle tonen.
Geen serpenten gezien, dus niet aan Karess gedacht. Tot we de kakkerlakken zagen.
Iets daarop gaan eten.
Sommige vieze beesten laten maar een korte indruk na.
Andere zaken soms meer.
Een kindermenu aan volwassenprijs.
De gezichten van de forummers.
Geld waard.
Een boel beesten aanschouwt, een boel bordjes aanschouwt, een boel afgepraat, -gelachen, -geschoten.
Aanhoort, gelachen, verwondert, bewonderd.
Genoten.
Gezamenlijk afgesloten met een drankje (of twee) in “vlug en vrij”.
Waarna de wegen weer samenkwamen op het thuisforum.
(applaus, links, soepgroenten rechts)
(Is dit verslag niet naar jullie zin, blaam Just Me, zij joeg mij op.)
0 x
Je suis la!
-
gentle butch
- Nog geen rang
-
gentle butch
- Nog geen rang
5jaar laten kennen we toch de naam van de babytine schreef:28/09/2004
Wolk van neushoornbaby voor Planckendael
Exact 496!! dagen hebben we geduldig moeten wachten maar nu is het zover. Onze Indische neushoorn Johanna is vanmiddag iets voor 12u00 bevallen van een babyneushoorntje na een zwangerschap van ruim 16 maanden. De jongen, Fanindra, kwam na een bevalling van maar liefst 14 uur gezond ter wereld en hij weegt om en bij de 60 kg. Het was inmiddels zes jaar geleden dat we een babyneushoorn in Planckendael mochten begroeten. Voor het internationale kweekprogramma en Planckendael in het bijzonder is dit geweldig nieuws omdat deze diersoort sterk bedreigd is.
0 x
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl*
-
Absolutt R.W.
- Nog geen rang
't zou nochthans een geweldige attractie zijn. G.B. en 'die kleine' over de Grote Markt zien stappen.gentle butch schreef:5jaar laten kennen we toch de naam van de babytine schreef:28/09/2004
Wolk van neushoornbaby voor Planckendael
Exact 496!! dagen hebben we geduldig moeten wachten maar nu is het zover. Onze Indische neushoorn Johanna is vanmiddag iets voor 12u00 bevallen van een babyneushoorntje na een zwangerschap van ruim 16 maanden. De jongen, Fanindra, kwam na een bevalling van maar liefst 14 uur gezond ter wereld en hij weegt om en bij de 60 kg. Het was inmiddels zes jaar geleden dat we een babyneushoorn in Planckendael mochten begroeten. Voor het internationale kweekprogramma en Planckendael in het bijzonder is dit geweldig nieuws omdat deze diersoort sterk bedreigd is.Klein pakske he
Die is al bijna even zwaar als ik
Ik zou het niet moeten hebben als huisdier! Als hij op je teen gaat staan heb je er geen meer
![]()
0 x
-
gentle butch
- Nog geen rang