Wel weet ik niet, een goeie teug zou hem mss goed doen!Jules schreef:Ik ben al blij dat hij niet in de wodka vliegt
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Caligula
- Poster rang 5

Re: Personage waar ik mij het meest aan erger
0 x
Potentia Principatum
- Kwast
- Poster rang 5

Danny
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
ranske
- Poster rang 4

Mayra omdat ze nog altijd wegkomt met leugens .Kurt zover misleiden dat hij, terwijl hij het absoluut niet wil, vader zou worden haar kind. Iedereen doen geloven dat hij 'n verkrachter is en als hij dat durft te herroept chanteert ervoor te zorgen
dat hij ontslagen wordt.Dus nooit meer kan vliegen. Nu is Kurt dood en zij gelukkig met haar bordkartonnen liefje en toch zwanger van hem als gevolg van haar escapades. Mayra, het allerlaagste schepsel in Thuis.
dat hij ontslagen wordt.Dus nooit meer kan vliegen. Nu is Kurt dood en zij gelukkig met haar bordkartonnen liefje en toch zwanger van hem als gevolg van haar escapades. Mayra, het allerlaagste schepsel in Thuis.
0 x
- karolien85
- Poster rang 3

- x 1
Ik kan nog altijd het personage Olivia niet pruimen.. Weet niet waarom, ze voelt zich veel en is veel te vlotjes naar iedereen... Maarja. T kan niet allemaal goed zijn voor iedereen hee 
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Gisteravond: met stip Peggy!
Hoe ze daar stond te stralen omdat ze terug zou komen werken, alsof er nooit iets gebeurd was...
Even offtopic: het wordt ook zo slecht en ongeloofwaardig geacteerd...
Nog nooit een blinde gezien die nooit, maar dan ook never zijn of haar gezicht draait in de richting van degene(n) waar een conversatie mee gevoerd wordt.
Het lijkt wel of ze steeds tegen de muur staat te stralen...
Hoe ze daar stond te stralen omdat ze terug zou komen werken, alsof er nooit iets gebeurd was...
Nog nooit een blinde gezien die nooit, maar dan ook never zijn of haar gezicht draait in de richting van degene(n) waar een conversatie mee gevoerd wordt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
+1 over heel de lijn!satine schreef:Gisteravond: met stip Peggy!
Hoe ze daar stond te stralen omdat ze terug zou komen werken, alsof er nooit iets gebeurd was...![]()
Vreselijk...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Caligula
- Poster rang 5

Ja,idd geef haar in godsnaam rap een paar nieuwe hoornvliezen dat ze weer min of meer normaal kan acteren als dat uberhaupt mogelijk is.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Euh nee, dat is niet mogelijk zelfs als ze weer kan zien dan is ze nog steeds blind van haar eigen acteerprestatie en ziet ze niet in dat ze die dringend moet verbeteren.Caligula schreef:Ja,idd geef haar in godsnaam rap een paar nieuwe hoornvliezen dat ze weer min of meer normaal kan acteren als dat uberhaupt mogelijk is.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Peggy. De actrice geeft de indruk erg te genieten van deze rol wat op zich prima is.
De boertige tactloze brutale Peggy ? Een rol om van te smullen als actrice.
Alleen spijtig dat ze ergerlijk overdrijft en eigenlijk Peggy niet kan spelen zelfs nu nog niet.
De boertige tactloze brutale Peggy ? Een rol om van te smullen als actrice.
Alleen spijtig dat ze ergerlijk overdrijft en eigenlijk Peggy niet kan spelen zelfs nu nog niet.
0 x
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Ergeren is het woord niet maar heel het 'verhaallijn' tussen Jana,Lowie en Olivia interesseert mij niet op dit moment 
0 x
- k de vis
- Poster rang 2

same hereKimmeke schreef:Ergeren is het woord niet maar heel het 'verhaallijn' tussen Jana,Lowie en Olivia interesseert mij niet op dit moment
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

En nog meer hier! Emma en Stan zijn verdomme minder pubers dan die 3!
0 x
Potentia Principatum
-
la esterella
- Nog geen rang
-
Lazylady
- x 435
Als hij zo doet zoals tegen Peter gisteren en Frank vroeger, is hij inderdaad niet te harden! Jammer dat het er blijkbaar nog altijd niet uit is. Stelt me teleur van Toon!la esterella schreef:Toon, met zijn pestgedrag en agressiviteit.
Vreemd dat er niet veel reactie op zijn topic is gekomen na zijn actie gisteren.
0 x