Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Re: Marianne Bastiaens (Leah Thys)
Aan de Mayra-haters. Bekijk die scene maar opnieuw. Mayra gebruikt niets eens haar handen die houd ze tegen haar lijf aan. Ze smeekt Marianne om te stoppen. En dan nog gaan sommige zeggen dat Mayra haar geduwd heeft 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- jorah69
- Poster rang 1

- x 1
- x 3
Hahaha. Ik kan er niet aan doen, maar ik blijf team Mayra. En zeker na de supervriendelijke actrice achter Mayra te zien op de thuisdag 
0 x
-
tvx1
- x 435
jorah69 schreef:Aan de Mayra-haters. Bekijk die scene maar opnieuw. Mayra gebruikt niets eens haar handen die houd ze tegen haar lijf aan. Ze smeekt Marianne om te stoppen. En dan nog gaan sommige zeggen dat Mayra haar geduwd heeft
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Volgens mij is dat niet waar! Ik ben inderdaad geen voorstander van Mayra maar ze duwde toch echt. Helaas kan ik het hier in Nederland niet herbekijken maar volgens mij is Mayra echt niet onschuldig.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mayra provoceerde Marianne, waarop Marianne haar aanviel, en waardoor ze samen van de trap vielen. Mayra heeft Marianne niet geduwd, maar Marianne heeft hen ook niet expres van de trap getrokken. Dat ze aansprakelijk gesteld zou kunnen worden voor die val lijkt me dan ook nogal sterk. Een ongeluk zit in een klein hoekje...
En daarbij...wéér een rechtszaak of nog meer ruzie dan er al is, dat gaan ze ons toch niet aandoen hoop ik?

En daarbij...wéér een rechtszaak of nog meer ruzie dan er al is, dat gaan ze ons toch niet aandoen hoop ik?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
ranske
- Poster rang 4

Ik lig er niet wakker van wie geduwd heeft. Ik denk aan dat kindje alleen in dat grote huis bovenaan de trap met mama en oma onderaan levenloos. Aan het kindje dat misschien sterft dat vallen van de trap
van haar moeder. Aan het tienermeisje in paniek, opgesloten in 'n donkere ruimte tevergeefs op de deur om hulp
roepend en niemand die het hoort en als kers op de taart : 'n baby op het punt om vermoord te worden.
Héérlijk spannend toch ? Nee serieus. Ze maken er zich gemakkelijk van af. Deze finale trok op niets.
van haar moeder. Aan het tienermeisje in paniek, opgesloten in 'n donkere ruimte tevergeefs op de deur om hulp
roepend en niemand die het hoort en als kers op de taart : 'n baby op het punt om vermoord te worden.
Héérlijk spannend toch ? Nee serieus. Ze maken er zich gemakkelijk van af. Deze finale trok op niets.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Trouwens te hopen voor haar dat Mayra niet dood is ofzo , want dan weet ik niet of het nog ooit kan goedkomen met Ann, want ze heeft Mayra wel met zich van de trap getrokken, terwijl Mayra vroeg haar los te laten. Was wel niet haar bedoeling, maar weet niet of Ann het zo gaat zien.[/quote]
maar nee die is niet dood ; ze zag er trouwens heel vredig en blij uit terwijl ze op Marianne lag . Ze zal natuurlijk een misval hebben maar we wisten toch van 't begin dat die baby nooit zou geboren worden .
maar nee die is niet dood ; ze zag er trouwens heel vredig en blij uit terwijl ze op Marianne lag . Ze zal natuurlijk een misval hebben maar we wisten toch van 't begin dat die baby nooit zou geboren worden .
0 x
-
Nele_
- Nog geen rang
maar nee die is niet dood ; ze zag er trouwens heel vredig en blij uit terwijl ze op Marianne lag . Ze zal natuurlijk een misval hebben maar we wisten toch van 't begin dat die baby nooit zou geboren worden .[/quote]nounake schreef:Trouwens te hopen voor haar dat Mayra niet dood is ofzo , want dan weet ik niet of het nog ooit kan goedkomen met Ann, want ze heeft Mayra wel met zich van de trap getrokken, terwijl Mayra vroeg haar los te laten. Was wel niet haar bedoeling, maar weet niet of Ann het zo gaat zien.
Wie zegt er dat Mayra een miskraam zal hebben? Mij lijkt het dat Marianne er erger aan toe zal zijn dan Mayra omdat zij Mayra's val gebroken heeft...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik begrijp niet dat iemand Marianne nog vrij kan pleiten. Als jij erbij staat als ze je kind op een laffe manier probeert te beïnvloeden (zoals trouwens al meer gebeurd is) "oma gaat zo verdrietig zijn en zo huilen" en "je gaat nu al je vriendinnetjes kwijt raken", dan vind ik dat Mayra zich nog redelijk gedroeg. Ze heeft alleen Sandrien weg gehaald. Daarna viel Marianne haar aan, Marianne liep mee de trap op. Ik heb niet gezien dat Mayra haar duwde.
Ik vraag me af: hoe kan een vrouw als Marianne zichzelf zo verlagen? Terwijl ze altijd neerkijkt op mensen beneden haar stand/ Hoe ziet ze zichzelf nu? Voor alle duidelijkheid: ik ben ook geen fan van Mayra, maar ik zie wat ik zie.
Ik vraag me af: hoe kan een vrouw als Marianne zichzelf zo verlagen? Terwijl ze altijd neerkijkt op mensen beneden haar stand/ Hoe ziet ze zichzelf nu? Voor alle duidelijkheid: ik ben ook geen fan van Mayra, maar ik zie wat ik zie.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Och, Mayra en Ann deden precies hetzelfde toen ze een tijdje geleden alleen in het doktershuis waren...
'En nu gaan we lekker veel plezier en rommel maken en luide muziek spelen en vooral genieten!!!!! allemaal omdat OMA WEG IS'.
Dus, ze zijn geen haar beter - wel gewiekster, want Marianne heeft de pech dat altijd een van hen twee haar hoort.
'En nu gaan we lekker veel plezier en rommel maken en luide muziek spelen en vooral genieten!!!!! allemaal omdat OMA WEG IS'.
Dus, ze zijn geen haar beter - wel gewiekster, want Marianne heeft de pech dat altijd een van hen twee haar hoort.
0 x
-
ikke
- x 435
Ik vond die scène met Marianne en Sandrine ook beneden alle peil. Maar ja.... vechtscheidingen....jessie V. schreef:Ik begrijp niet dat iemand Marianne nog vrij kan pleiten. Als jij erbij staat als ze je kind op een laffe manier probeert te beïnvloeden (zoals trouwens al meer gebeurd is) "oma gaat zo verdrietig zijn en zo huilen" en "je gaat nu al je vriendinnetjes kwijt raken", dan vind ik dat Mayra zich nog redelijk gedroeg. Ze heeft alleen Sandrien weg gehaald. Daarna viel Marianne haar aan, Marianne liep mee de trap op. Ik heb niet gezien dat Mayra haar duwde.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik hoop dat Mayra nu in de bak vliegt en we haar gezicht niet meer moeten zien. Ze was trouwens wel opvallend 'plat' voor iemand die al n maand zwanger is.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Mayra's "vriendelijke snoetje" niet gezien, toen ze Marianne er fijntjes op wees dat ze Sandrine ook kwijt is? Mayra heeft laten zien dat ze genoot van Marianne's wanhoop en heeft het er nog eens lekker ingewreven. Ze is dus nog altijd niet "normaal", maar heeft nu gewoon wat ze wilde.jessie V. schreef:Ik begrijp niet dat iemand Marianne nog vrij kan pleiten. Als jij erbij staat als ze je kind op een laffe manier probeert te beïnvloeden (zoals trouwens al meer gebeurd is) "oma gaat zo verdrietig zijn en zo huilen" en "je gaat nu al je vriendinnetjes kwijt raken", dan vind ik dat Mayra zich nog redelijk gedroeg. Ze heeft alleen Sandrien weg gehaald.
Wat Mayra verbaal/mentaal deed, heeft Marianne fysiek gedaan. Mayra en Ann zijn inderdaad veel gewiekster dan Marianne, maar Marianne heeft dan ook veel meer te verliezen. En veel lager dan Mayra kan ze sowieso niet vallen, als je kijkt wat die de afgelopen maanden al allemaal uitgespookt heeft, én waar ze allemaal mee weggekomen is bovendien.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kiki_Dee
- Poster rang 4

- x 173
- x 551
Ann heeft een goede leermeester gehad he.satine schreef:Och, Mayra en Ann deden precies hetzelfde toen ze een tijdje geleden alleen in het doktershuis waren...
0 x