Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
tvx1
- x 435
Re: Nancy De Grote (Ann Pira)
ja, eigenlijk zou er, met het beroepsgeheim in gedachten, nooit of te nimmer een kuisvrouw mogen aanwezig zijn in dezelfde ruimte waar een advocaat een vertrouwelijke bespreking aan het houden is met diens cliënten.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Volledig akkoord. Ik ben daar echt kwaad over,maar het zal (nog maar eens) overwaaien zeker?
0 x
Potentia Principatum
-
ranske
- Poster rang 4

Ja die scene in dat kantoor met Nancy, pure vaudeville, cabaret. Niet geloofwaardig meer want ze overdrijven
niet zozeer met Nancy maar dat de rest dat normaal vind en haar niet terecht wijst.
niet zozeer met Nancy maar dat de rest dat normaal vind en haar niet terecht wijst.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Hmz, ik ga wel akkoord met de opmerkingen die hier gemaakt worden, aan de andere kant was ik blij dat ik nog eens met Thuis kon lachen. 
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Maar ik heb er ook mee gelachen hoor. Gewoon omdat het zo belachelijk was.
0 x
Potentia Principatum
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Maar Nancy mag normaal gesproken toch ook niet bij die gesprekken in het advocatenkantoor blijven? Ze wordt met enige regelmaat toch wel verzocht ergens anders te gaan poetsen als Peter en Tom iets aan het bespreken zijn...
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze deze keer niet persé weg hoefde omdat ze toch van de zaak af weet, en Marianne & Geert er geen probleem mee hadden dat ze daar was?
Dat ze zich mengde in het gesprek is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk, maar toch...
Ik heb me in elk geval ook kostelijk geamuseerd met Nancy. Zonder haar en Eddy, zou het er in Thuis maar triestig aan toe gaan de laatste tijd...
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze deze keer niet persé weg hoefde omdat ze toch van de zaak af weet, en Marianne & Geert er geen probleem mee hadden dat ze daar was?
Dat ze zich mengde in het gesprek is dan wel weer het andere uiterste natuurlijk, maar toch...
Ik heb me in elk geval ook kostelijk geamuseerd met Nancy. Zonder haar en Eddy, zou het er in Thuis maar triestig aan toe gaan de laatste tijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
Lazylady
- x 435
Maar allez Nancy toch; zeker dat die hik niet komt van iets te veel drank?
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Tja,Nancy is en blijft Nancy hé. Maar zo slecht was ze niet vond ik.
0 x
Potentia Principatum
-
reda
- Nog geen rang
Ik vond eigenlijk ook dat Nancy dat nog allemaal goed heeft gezegd. Ze heeft het alleszins mooi samengevat!
0 x
-
baaltje
- Nog geen rang
Het was aan Marianne haar gezicht te zien dat Nancy overtuigend over kwam! Maar ik hield wel mij hart vast.....Gelukkig is niet gevallen, of gestruikeld....Bravo Nancy!!

0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Nancy vertegenwoordigde emotie op de rechtbank, niet zo uitzonderlijk want alles gebeurt uit emotie. Geen misdaad wordt alleen verstandelijk gepleegd, verstand reguleert alleen het praktische, maar is niet de oorzaak. Zomin als van oorlogen.
En of je goed ter woord bent of niet, zelfs zoon of kuisvrouw, het gaat om al of niet nuttige informatie.
En of je goed ter woord bent of niet, zelfs zoon of kuisvrouw, het gaat om al of niet nuttige informatie.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, dat is zo. Alles hangt er natuurlijk vanaf hoe die rechter daarop gaat reageren.En een rechter is ook maar een mens hé. Het zou wel eens kunnen dat zij of haar familie ook eens in zo'n situatie gekomen zijn,alhoewel de situaties van de personages in Thuis zijn niet aan iedereen gegeven. 
0 x
Potentia Principatum
-
JulieCamberlin
- Nog geen rang
Geweldig dat ze zo zei op het: dit verdiend madam Marianne echt niet! Ze heeft groot gelijk
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Ik vond Nancy weer goed vandaag tegen Ann: Ge moest in de grond zakken van schaamte!
En Anneke stond er bij en keek er naar.
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Nancy neemt geen blad voor de mond en daarom is het ook zo geweldig om haar bezig te zien alhoewel dat het soms niet gepast is en soms in zaken wat haar ook niet aanbelangt. Maar ja, zo is Nancy zeker?Caligula schreef:Ik vond Nancy weer goed vandaag tegen Ann: Ge moest in de grond zakken van schaamte!
0 x