Volgens mij is het ook Adil. Heeft hij eens niet gezegd dat zijn vader overleden is? En heeft Gui Tarstar dat ook eens niet gezegd in een van die chatgesprekken? Ik kan het verkeerd voor hebben hoor.Izzy schreef:Ik gok toch ook op Adil hoor. Met Emma's verjaardag was hij te laat in de Frens toen hij liedjes moest draaien voor Paulien. Ik denk dat hij toen nog bij Emma zat want die had op dat moment afgesproken met Gui Tarstar.
Via chat zei Gui ook nog dat ze haar ouders moet respecteren toen ze weer met hem wou afspreken na de ruzie met Judith (ik weet niet meer precies hoe hij het formuleerde) en dat is wat Adil ook tegen Lowie zei toen die lastig deed tegen Luc.
Adil is tot nu toe ook een vrij oninteressant personage terwijl hij toch al een tijdje in de serie zit. Ik denk niet dat de schrijvers zo een oppervlakkig personage in de serie zouden houden als ze er geen andere plannen mee haddenEmma en Adil kunnen elkaar ontmoet hebben in de Frens dus Emma zou hem zeker herkennen tijdens een afspraakje.
Danny vind ik iets minder waarschijnlijk maar hij staat op nummer 2 van mijn lijstje
Ik zou het wel vreemd vinden, want Adil lijkt ook wel geïnteresseerd in Paulien, dus wat is dan het plan met Emma (loverboy???)?