Luc Bomans (Mark Willems)
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Ik denk dat ik goed gehoord heb dat Luc aan Julia zal voorstellen om met hem in de Zus & zo in te trekken (in zijn eigen appartement). Dat opent direct heel nieuwe perspectieven voor het volgende seizoen 
0 x
- smurfin
- Poster rang 2

-
Omega
- x 435
Luc heeft eigenlijk een heel seizoen moeten 'ontluist' na zijn wangedrag het vorige seizoen. Ik denk dat hij volgend seizoen terug een iets grotere rol zal hebben.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

- Caligula
- Poster rang 5

Luc is met spoed teruggekeerd om de finale bij te wonen! 
0 x
Potentia Principatum
- zanacht
- Poster rang 2

Ik had de indruk toen Luc naar Femke keek in de Frens dat hij in haar de opvolger van Toon zag.
0 x
-
baaltje
- Nog geen rang
Ja dat was duidelijk! Maar ik zie het zo al voor mijn ogen: Femke en Peggy in hetzeldfe kantoor!zanacht schreef:Ik had de indruk toen Luc naar Femke keek in de Frens dat hij in haar de opvolger van Toon zag.
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

baaltje schreef:Ja dat was duidelijk! Maar ik zie het zo al voor mijn ogen: Femke en Peggy in hetzeldfe kantoor!zanacht schreef:Ik had de indruk toen Luc naar Femke keek in de Frens dat hij in haar de opvolger van Toon zag.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5

Dat zou nu eens prachtig zijn zie: Femke-Peggy in hetzelfde kantoor en Peter-Femke-Lucas die juist onder Tim wonen. Wat moet ge nog meer hebben? 
0 x
Potentia Principatum
-
Lazylady
- x 435
Ik zie het nog gebeuren!Caligula schreef:Dat zou nu eens prachtig zijn zie: Femke-Peggy in hetzelfde kantoor en Peter-Femke-Lucas die juist onder Tim wonen. Wat moet ge nog meer hebben?
Wel een beetje kinderachtig; Luc z'n reactie vond ik, al kan ik het aan de andere kant ook wel begrijpen.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ik heb dat ook gedacht maar zou Femke toehappen ? : vergeet niet dat zij ten tijde van het geld dat Luc van Mike had gepikt serieus in de clinch gegaan is met Luc. Daarvoor waren zij goede vrienden maar sedertdien is die vriendschap kapot. Maar tja, het is Thuis : daar wordt alles door iedereen van iedereen vergeten en vergeven. Het ene seizoen kunnen ze elkaars bloed drinken en het volgende seizoen wordt alles terug bedekt met de mantel der liefde.zanacht schreef:Ik had de indruk toen Luc naar Femke keek in de Frens dat hij in haar de opvolger van Toon zag.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Had hij dat al niet goedgemaakt met een gratis website voor de Noorderzon?martha schreef:Ik heb dat ook gedacht maar zou Femke toehappen ? : vergeet niet dat zij ten tijde van het geld dat Luc van Mike had gepikt serieus in de clinch gegaan is met Luc. Daarvoor waren zij goede vrienden maar sedertdien is die vriendschap kapot. Maar tja, het is Thuis : daar wordt alles door iedereen van iedereen vergeten en vergeven. Het ene seizoen kunnen ze elkaars bloed drinken en het volgende seizoen wordt alles terug bedekt met de mantel der liefde.zanacht schreef:Ik had de indruk toen Luc naar Femke keek in de Frens dat hij in haar de opvolger van Toon zag.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Caligula
- Poster rang 5

Ja, ik vind ook dat Luc en Femke het altijd vrij goed met mekaar gevonden hebben zij het met een paar horten en stoten (de Mike affaire bvb) maar in de regel liep dat wel vlot.
0 x
Potentia Principatum
-
lord F.
- Poster rang 5

Ja, Luc heeft Femke ook geholpen met Ter Smissen Baget en omgekeerd kon Luc dan weer bij Femke en Nancy logeren toen hij weer eens aan de grond zat.Caligula schreef:Ja, ik vind ook dat Luc en Femke het altijd vrij goed met mekaar gevonden hebben zij het met een paar horten en stoten (de Mike affaire bvb) maar in de regel liep dat wel vlot.
Maar dat geld pikken van Mike met als gevolg dat Femke bijna vermoord was was toch een serieuze kink in de kabel. Maar da's intussen alweer efkes geleden en hij deed Femke nu ook wel een goed voorstel.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!