Als Emma mijn kind was en ze bolde t af, kwam ze niet meer binnen, en zou ik al zeker niet smeken om haar terug in huis te nemen.
Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)
In mijn jonge tijd was dat niet waar !
Als Emma mijn kind was en ze bolde t af, kwam ze niet meer binnen, en zou ik al zeker niet smeken om haar terug in huis te nemen.
0 x
-
ikke
- x 435
Jouw probleem is opgelost: Emma is van Judith, en dit topic ook.johan1969 schreef:In mijn jonge tijd was dat niet waar !![]()
Judith kan haar minderjarige dochter niet zomaar op straat zetten.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Moderator bericht:
Gelieve ontopic te blijven.
Elk personage heeft een eigen topic
Elk personage heeft een eigen topic
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Tom zag wel in dat Marianne deed om goed te doen, maar toen hij dat tegen Judith vertelde, zei Judith duidelijk dat ze daar helemaal niks van geloofde...Poolaapje schreef:Ik ben eens benieuwd hoe sommigen zouden reageren als iemand die ze niet moeten hebben op dat moment, waar ze geweldig slechtgezind op zijn, zich zo zou komen opdringen als Marianne bij Judith deed. Met goede bedoelingen, akkoord, maar Marianne was veel te opdringerig. Judith heeft zich nog goed gehouden, geen ruzie gemaakt en ingezien dat Marianne deed om goed te doen, maar op zijn Marianne's.
Ze heeft zich waarschijnlijk ingehouden voor Tom, omdat het zijn moeder is, maar hij mag wel steeds horen hoe vervelend ze Marianne vindt. Dat lijkt me toch ook geen pretje...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

Zo dadelijk spreekuur hebben maar eerst nog een paar glazen champagne drinken. Het kan blijkbaar allemaal voor een dokter 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Omg ! Judith had n New-Wave periode ! Daar wil ik foto's van zien (als oude waver en fan van Judith).
0 x
-
Evaaa
- x 435
Ik vind Judith best heel lief voor Femke en Tom. Ik zie een nieuw vriendinnenpaar aankomen. 
0 x
- zanacht
- Poster rang 2

Hoe Judith Marianne meetrok naar de spreekkamer was nogal best grappig. Toch nog iemand die met Marianne inzit...
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 697
- x 532
Ik had zo'n idee dat er gisteren bij Judith toch een klein lichtje ging branden op het laatst, na het verhaal van Jens over Kurt die Mayra lastig viel.
0 x
-
Evaaa
- x 435
Dat denk ik ook. Ik vind Judith trouwens een van de leukste personages in Thuis op dit moment 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
En een tof koppel met Tom - nooit gedacht dat ik dàt ooit nog zou zeggen... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
En een mooie vrouw! Haar haar zat dan ook nog erg mooi vandaag!
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ik vond dat ze er vandaag smoking hot uitzag ! Haar haar was veel beter dan die rare vlechten gisteren. 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Laat je niet doen, Judith! Dat mens is goed gehersenspoeld, maar ze zal nog wel bijdraaien zeker...
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Mijn god wat een feeks! Arme Judith! Goed van Judith dat ze probeerde de goede vrede te bewaren want met zo een fosforgranaat in huis is dat heel moeilijk!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt