Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
Frazer
Nog geen rang

Re: Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Bericht door Frazer »

Lazylady schreef:Dus Jens moest zich excuseren voor voor Paulien's kattige gedrag? :eh:
Nee, ik denk dat dat was omdat Jens bot was tegen Julia omdat de keuken pas binnen 15m open ging ;)
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Frazer schreef:
Lazylady schreef:Dus Jens moest zich excuseren voor voor Paulien's kattige gedrag? :eh:
Nee, ik denk dat dat was omdat Jens bot was tegen Julia omdat de keuken pas binnen 15m open ging ;)
Dan nog vind ik want hij beslist nog altijd wanneer de keuken opengaat want ze vergeet blijkbaar dat hij nog altijd de baas is en zo bot vond ik hem nu ook weer niet. Paulien die zou zich beter eens excuseren aan sommige mensen voor haar gedrag ipv Jens met de vinger te wijzen want een aangenaam personage is zij al lang niet meer.
0 x
Frazer
Nog geen rang

Bericht door Frazer »

Ik denk dat Paulien wat in de knoop ligt met zichzelf: die affaire met Bram, die bekentenis van Jens (wist ze dat toen al, ja hé?), ruzie met Lowie, de relatie Julia/luc die op haar maag ligt, enfin ...
Dat is uiteraard nog geen reden om Jens zo met de vinger te wijzen, maar ik begrijp het wel. En ook in haar normale doen is ze nooit op haar mondje gevallen. Ik vind ook niet dat Jens fout was, maar de échte Jens zou er voor Julia geen probleem van gemaakt hebben. Maar als je niet consequent bent (omdat je je eens wat mindert voelt), levert dat natuurlijk dergelijke conversaties op ;)
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik denk dat Jens schoon genoeg begint te krijgen van al dat gedoe in zijn zaak. Het gaat ook steeds ten kosten van hem en zijn privé.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Ik denk dat Jens schoon genoeg begint te krijgen van al dat gedoe in zijn zaak. Het gaat ook steeds ten kosten van hem en zijn privé.
ja, maar dat met Paulien heeft hij wel zelf in de hand gewerkt hé. :)
Allez, heb ook wel te doen hoor met hem dat hij een blauwtje opgelopen heeft terwijl hij dacht dat er meer was, maar da's ook het risico van verliefd te worden op een goeie vriendin die dan nog eens werkt voor hem. Nu zal alles wat hij doet of gedaan heeft anders bekeken worden door Paulien. En het zal wel zijn tijd nodig hebben voor ze weer normaal tegen elkaar gaan doen zonder dat er iets achter gezocht wordt.
Maar het leek gisteren al wat te beteren al moet Jens zich nog wat in alle bochten wringen om te zeggen dat er niks achter gezocht moest worden. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat gedoe met Paulien is maar een onderdeel van alle ellende, hé.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Ze is wel een goede steun voor Jens en dat maakt dat ze toch weer eens een pluspuntje mag krijgen.
Paulien zou ook goed bij Adil passen, vind ik! :thumbup:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Als het aankomt op d'n Danny afwijzen heeft Paulien plots minder noten op haar zang... :roll:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:Als het aankomt op d'n Danny afwijzen heeft Paulien plots minder noten op haar zang... :roll:
Hij heeft nog geen echt duidelijke poging gedaan om haar te versieren? Wij zijn slimmer dan het thuispersonage, dat is't probleem!
Zij denkt waarschijnlijk nog teveel aan haar fotoboek/reportage en ziet alleen het voordeel van een lekker gratis etentje?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Uit eten gaan met iemand die je niet ligt, alleen maar omdat het een goed restaurantje is en je het zelf niet moet betalen...
Dat zegt wel iets over Paulien.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef:Uit eten gaan met iemand die je niet ligt, alleen maar omdat het een goed restaurantje is en je het zelf niet moet betalen...
Dat zegt wel iets over Paulien.
Dat zou ik ook niet gauw doen, maar ik/wij zijn Paulien niet, hé?!
Zij ziet enkel het voordeel van een lekker(?) gratis etentje en denkt dat ze sterk genoeg is om alles(Danny) aan te kunnen.
Want ik had niet de indruk dat ze Danny niet (voor een stuk) doorheeft. Ze keek toch wel raar op toen hij het over een date had?
0 x
Jolanda_tje
x 435

Bericht door Jolanda_tje »

Ik vind het raar dat Paulien de muren wil beginnen schilderen terwijl ze er maar 3 weken gaat blijven :-)

Of ben ik de enigste die dit raar vindt?
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Hé,hé. Als Paulien nu nog niet door heeft dat Danny haar wil binnen doen is het echt een dom kieken. Zo moeder zo dochter zou ik zeggen. En een gratis etentje is altijd mooi meegenomen toch? Als het maar gratis blijft natuurlijk. :lol:
0 x
Potentia Principatum
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

't Is niet omdat je een opportunist bent, dat je dom bent... :whistle:
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Nee helemaal niet, integendeel! Maar toch blijft het een dom kieken als ze Danny's bedoelingen nog niet door heeft.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten