Nee, ik denk dat dat was omdat Jens bot was tegen Julia omdat de keuken pas binnen 15m open gingLazylady schreef:Dus Jens moest zich excuseren voor voor Paulien's kattige gedrag?

Nee, ik denk dat dat was omdat Jens bot was tegen Julia omdat de keuken pas binnen 15m open gingLazylady schreef:Dus Jens moest zich excuseren voor voor Paulien's kattige gedrag?
Dan nog vind ik want hij beslist nog altijd wanneer de keuken opengaat want ze vergeet blijkbaar dat hij nog altijd de baas is en zo bot vond ik hem nu ook weer niet. Paulien die zou zich beter eens excuseren aan sommige mensen voor haar gedrag ipv Jens met de vinger te wijzen want een aangenaam personage is zij al lang niet meer.Frazer schreef:Nee, ik denk dat dat was omdat Jens bot was tegen Julia omdat de keuken pas binnen 15m open gingLazylady schreef:Dus Jens moest zich excuseren voor voor Paulien's kattige gedrag?
ja, maar dat met Paulien heeft hij wel zelf in de hand gewerkt hé.jessie V. schreef:Ik denk dat Jens schoon genoeg begint te krijgen van al dat gedoe in zijn zaak. Het gaat ook steeds ten kosten van hem en zijn privé.
Hij heeft nog geen echt duidelijke poging gedaan om haar te versieren? Wij zijn slimmer dan het thuispersonage, dat is't probleem!Lazylady schreef:Als het aankomt op d'n Danny afwijzen heeft Paulien plots minder noten op haar zang...
Dat zou ik ook niet gauw doen, maar ik/wij zijn Paulien niet, hé?!satine schreef:Uit eten gaan met iemand die je niet ligt, alleen maar omdat het een goed restaurantje is en je het zelf niet moet betalen...
Dat zegt wel iets over Paulien.