Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
- jorah69
- Poster rang 1
- x 1
- x 3
Re: Kurt Van Damme (Dries Vanhegen)
Of Kurt is nog uit het water geraakt, in zijn auto gestapt, en dan - zat - terug het water in gereden. 

0 x
- Sans
- Poster rang 1
Die auto is om ons op het verkeerde spoor te zetten. Ik denk ook dat die waarschijnlijk is weggetakeld ofwel gestolen (veel kans dat de sleutels nog in het contact zaten).
0 x
-
- x 435
- Sans
- Poster rang 1
Inderdaad. Het zat er aan te komen. Nu is de vraag.. hoe? Is hij verdronken of is er daarna nog iets anders gebeurd..?
Ik zit wel een beetje met een dubbel gevoel. Langs de ene kant wil ik wel dat de volledige waarheid aan het licht komt.. maar langs de andere kant.. Stan en Emma.. als die te weten komen wat hun vader nog heeft uitgespookt vlak voor z'n dood. Zo wil je ook niet bepaald herinnerd worden.
Ik zit wel een beetje met een dubbel gevoel. Langs de ene kant wil ik wel dat de volledige waarheid aan het licht komt.. maar langs de andere kant.. Stan en Emma.. als die te weten komen wat hun vader nog heeft uitgespookt vlak voor z'n dood. Zo wil je ook niet bepaald herinnerd worden.

0 x
-
- Poster rang 5
Vraag me af of er ooit iemand te weten gaat komen wat Mayra eerst met Kurt uitgespookt heeft.Sans schreef:Inderdaad. Het zat er aan te komen. Nu is de vraag.. hoe? Is hij verdronken of is er daarna nog iets anders gebeurd..?
Vermoedelijk verdronken zeker? Hij wellicht al bewusteloos door die val.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Bij een verdacht overlijden wordt een autopsie verricht. Daarbij kan ook vastgesteld worden of Kurt nog seks had voor zijn dood. Als daarbij nog DNA van Mayra aan is vast blijven kleven, dan ze haar geheim wel op haar buik schrijven. Waldek gaat volgens mij ook zijn mond niet kunnen houden.
In ieder geval, had enorm te doen met Judith en de kinderen. Je vader verliezen is vreselijk.
In ieder geval, had enorm te doen met Judith en de kinderen. Je vader verliezen is vreselijk.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Maar waar is de auto van Kurt dan gebleven? Ook in het kanaal? Gestolen?
0 x
- Sans
- Poster rang 1
Hmm, er zijn maar twee mensen die er van weten, Waldek en Mayra. En zij zal wel zwijgen denk ik zo.. maar Waldek? Daar heb ik m'n twijfels over. Anders zal dat nooit uitkomen..lord F. schreef:Vraag me af of er ooit iemand te weten gaat komen wat Mayra eerst met Kurt uitgespookt heeft.Sans schreef:Inderdaad. Het zat er aan te komen. Nu is de vraag.. hoe? Is hij verdronken of is er daarna nog iets anders gebeurd..?
Vermoedelijk verdronken zeker? Hij wellicht al bewusteloos door die val.
Ah ja het was best wel hoog. Hij was nog niet zo zat dat hij niet meer in staat was om te zwemmen.. dus misschien slecht neergekomen en zijn hoofd gestoten.
0 x
-
- Poster rang 5
Ja, zal wellicht rap blijken als hij bijvoorbeeld een hoofdwonde heeft.
Nog een probleem voor Mayra alvast >> haar laatste "klant" heeft Kurt natuurlijk ook gezien die avond. Dat Mayra en Waldek daar nog niet bij stilgestaan hebben
Zoals hier al gezegd >> mogelijks gestolen, zeker als hij bijvoorbeeld niet gesloten was.annekeHU schreef:Maar waar is de auto van Kurt dan gebleven? Ook in het kanaal? Gestolen?
Nog een probleem voor Mayra alvast >> haar laatste "klant" heeft Kurt natuurlijk ook gezien die avond. Dat Mayra en Waldek daar nog niet bij stilgestaan hebben
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
en dat het gaat uitkomen, daar mag je nu al zeker van zijn.... Thuis zou Thuis niet zijn, als Kurt gewoon zou zijn verdronken. Ik vraag me alleen af, hoe ze deze zaak gaan blijven uitrekken tot aan de seizoensfinale.
0 x
- hannanaske
- Poster rang 5
- x 10
- x 77
lord F. schreef:
Maar was er daar eigenlijk wel een klant? Ik herinner me eigenlijk niet dat ik daar nog iemand anders heb gezien. Was het niet eerder een smerige smoes van Kurt zelf om haar te lokken?
0 x
Imagination is the only weapon in the war against reality.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nee, die andere kerel werd door Kurt uit de taxi gesleurd en kreeg een klap, waarna hij zich uit de voeten heeft gemaakt. En Kurt is toen achter Mayra aan gegaan, met de bekende gevolgen...hannanaske schreef:lord F. schreef:
Maar was er daar eigenlijk wel een klant? Ik herinner me eigenlijk niet dat ik daar nog iemand anders heb gezien. Was het niet eerder een smerige smoes van Kurt zelf om haar te lokken?

Kan goed zijn dat Mayra en Waldek daar niet meer aan gedacht hebben. Ze hebben het er toch niet meer over gehad in ieder geval... Of misschien dat ze ervan uit gaan dat die man zich toch niet gaat melden, omdat hij liever niet te koop loopt met de reden waarom hij met Mayra afgesproken had?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
Vermoedelijk, maar het gaat nu wel over een moordzaak.
Een gokje >> hij zal zich uiteraard niet meteen melden, maar na een tijdje komt de politie toch bij hem uit.
Een gokje >> hij zal zich uiteraard niet meteen melden, maar na een tijdje komt de politie toch bij hem uit.
0 x
- Caligula
- Poster rang 5
Ja, exit Kurt, en natuurlijk gaat dat uitkomen dat hij de verkrachter was.Maar ja, bij overlijden-case closed, maar niet voor Waldek uiteraard en zeker niet voor lieve Rosa.
0 x
Potentia Principatum