Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door johan1969 »

ranske schreef:Dat onderzoek in de kliniek op DNA van de verkrachter en Kurt spoorloos.
Spannend en 't zal uitkomen maar Thuis kennende zal dat nog niet voor morgen zijn.
t Zal voor de laatste dag zijn.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Benieuwd hoe ze die pil gaat pakken ... Wegmoffelen achter haar tong en daarna uitspuwen ?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Getikt, ziek mens :sick: :thumbdown:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Mayra verkracht en wil dat kind houden ( omdat het Kurt was en daar wil ze absoluut een kind van )
Gekker moet het niet meer worden. Het is niet eens spannend meer.
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

ranske schreef:Mayra verkracht en wil dat kind houden ( omdat het Kurt was en daar wil ze absoluut een kind van )
Gekker moet het niet meer worden. Het is niet eens spannend meer.
Ik denk niet dat ze het kind wil houden omdat het van Kurt is, ze heeft gewoon een onweerstaanbare kinderwens. Als ze verkracht was geweest van een wildvreemde dan ging ze het nog willen houden denk ik, wat het allemaal nog zieker maakt...
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Als Mayra met een wildvreemde afspreekt om zwanger te kunnen worden dan denk ik ook toch niet dat ze het kind wilt omdat het van Kurt is. Zo kieskeurig is ze ook nog niet en dat heeft ze al meermaals bewezen.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Bovendien weet ze dat Kurt geen ziektes had en 'genetisch' in orde was.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

zanacht schreef:Als Mayra met een wildvreemde afspreekt om zwanger te kunnen worden dan denk ik ook toch niet dat ze het kind wilt omdat het van Kurt is. Zo kieskeurig is ze ook nog niet en dat heeft ze al meermaals bewezen.
Tja, bij Kurt had ze het de eerste keer geprobeerd, toen bleek het niks. Bovendien heeft ze hem daarna als een baksteen laten vallen.. Toen moest ze wel noodgedwongen op zoek naar een andere donor.. Waldek die niet wou.. en ja ze was zeker wanhopig. Nu gaat ze misschien toch nog zwanger zijn van Kurt.. wat een ironie.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ja, kan ze direct aan Emma vragen om baby-sit te worden van haar kind :angel: Marianne zal moeilijk liggen denk ik :mrgreen:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Tijdens de zoektocht van Mayra en Waldeck langs dat water vroeg ik me toch af, wat ze zouden gaan doen als ze hem daar zouden vinden. :crazy:
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Zeg, nu nog zeuren over die morning after pil, we zijn al bijna een week verder :doh:.
Soms is er aan die dagentelling en weekindeling in Thuis geen touw meer aan vast te knopen...
@Jessie: nu is hun geweten wat gesust. Nu denken ze dat Kurt een geintje met hun uithaalt. En ik denk dat ze niet ver van de waarheid zitten.
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Zouden ze het DNA niet kunnen linken aan Kurt toen Mayra onderzocht is in het ziekenhuis want Kurt is eens in de gevangenis gevlogen en als ik mij dan niet vergis dan nemen ze wel vingerafdrukken ofzo want de genetische vingerafdruk en het DNA profiel is gelijk. Ik hoop alvast dat het uitkomt op die manier.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Vingerafdrukken en DNA is wel compleet iets anders... Veel sporen zullen ze waarschijnlijk niet van Mayra gekregen hebben, zich al gewassen en de kleren waren ook gewassen.
0 x
Afbeelding
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Een verkrachting laat ook inwendige sporen na, die niet gemakkelijk weg te wassen zijn. Na een verkrachting nemen ze ook stalen van in de vagina, dus ik denk dat Kurt's sperma in elk geval gevonden is. Nu nog linken. (En als ze zwanger is kunnen ze zelfs een DNA-test doen op het kind).
0 x
Caligula
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Caligula »

Ja, in geval van zwangerschap uiteraard. Maar sporen van een verkrachting daar mag je toch niet te lang mee wachten.
0 x
Potentia Principatum
Gesloten