Het GROTE speculatie topic

Gesloten
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Het GROTE speculatie topic

Bericht door Summer85 »

Ik denk:
Dat het niet zo heel erg lang zal duren vooraleer Peter en Femke weer samen zijn. Nog voor de seizoensfinale, want ik vermoed dat Mayra het kindje van Peter en Femke zal ontvoeren tijdens deze finale.
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Aan Mayra's reactie te zien in de aftiteling, heeft Kurt mis geschoten. :mrgreen:
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Aan Mayra's reactie te zien in de aftiteling, heeft Kurt mis geschoten. :mrgreen:
Inderdaad! Ze is dus veel te snel ruzie beginnen maken met hem. Op naar de volgende dan maar... :twisted:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Dat denk ik ook!
Ik denk niet dat er een zwangerschap inzit voor Mayra; of toch zeker geen succesvolle...
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

En Femke en Judith die ineens zo goed 'klikken' samen... komt goed uit wanneer Peter en Femke terug samen zijn voor de double dates 8) .
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ik had gisteren een slecht gevoel bij het gesprek van Waldek en Mayra :( Ik vrees dat Waldek zal toegeven aan Mayra, omdat hij het niet vindt kunnen dat Mayra gewoon op café een slachtoffer gaat zoeken. Dus stel dat het lukt dan staat Rosa in het volgende seizoen pannenkoeken aan het bakken voor de koekoekskinderen waar zij geen bloedband mee heeft namelijk de baby van Peter en de baby van Waldek.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

martha schreef:van Waldek en Mayra :( Ik vrees dat Waldek zal toegeven aan Mayra, omdat hij het niet vindt kunnen dat Mayra gewoon op café een slachtoffer gaat zoeken. Dus stel dat het lukt dan staat Rosa in het volgende seizoen pannenkoeken aan het bakken voor de koekoekskinderen waar zij geen bloedband mee heeft namelijk de baby van Peter en de baby van Waldek.
Ik heb ook het gevoel dat Waldek uiteindelijk toch 'ja' zal zeggen...
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Nickos schreef:
martha schreef:van Waldek en Mayra :( Ik vrees dat Waldek zal toegeven aan Mayra, omdat hij het niet vindt kunnen dat Mayra gewoon op café een slachtoffer gaat zoeken. Dus stel dat het lukt dan staat Rosa in het volgende seizoen pannenkoeken aan het bakken voor de koekoekskinderen waar zij geen bloedband mee heeft namelijk de baby van Peter en de baby van Waldek.
Ik heb ook het gevoel dat Waldek uiteindelijk toch 'ja' zal zeggen...
Ach ja, om haar te behoeden voor nog grotere stommiteiten dan ze nu al uithaalde, zal hij de grootste stommiteit uit z'n leven begaan.
Spaar ons daarvan aub!
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

Ik vraag mij af waarom Nancy gisteren in de eindgeneriek met een foto van Jean-Pierre stond te zwaaien. :denk:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

tvx1 schreef:Ik vraag mij af waarom Nancy gisteren in de eindgeneriek met een foto van Jean-Pierre stond te zwaaien. :denk:
Om aan het boodschappenlijstje toe te voegen blijkbaar :lol:
Nancy & Marianne is me wel een mooi duo... :doh: :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Christel op di 25 feb 2014, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Misschien zoeken ze wel een donor voor Peggy via facebook of twitter.
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Misschien heeft Luc wel ergens connecties (je weet maar nooit met die man) zodat Peggy tegen de seizoensfinale terug kan zien en dan is alles wat hij verkeerd deed, voorgoed vergeven!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Toon heeft ook nog dingen goed te maken.
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

We hebben eigenlijk al een hele tijd geen SOA verhaallijn meer gehad he? Oké, Bram had iets opgelopen net na Ibiza maar daar zijn ze redelijk snel over gegaan en Tim had een HIV schrik maar dat had niets met seks te maken.

Misschien zou dat een staaltje karma zijn voor Mayra?

En Peggy.... pff, ik zou ook serieus kwaad en verdrietig zijn maar ik ben er zeker van dat mijn gezin en familie kwaad zouden worden op mij mocht ik me zo apathisch gedragen en niet op hen zou reageren. Nu ja, langs de andere kant is dat allemaal makkelijk gezegd als je niet in die situatie zit.

Maar wat wel weer typisch Peggy was: 20 keer 'lieveke' zeggen en dan dramatisch op zoek gaan. Wat dacht ze nu? Dat hij 'om te lachen' niet antwoordde? Als hij niets zei, was hij er waarschijnlijk niet. :roll:

Ik gok op binnenkort toch een verhouding tussen Femke en Peter, zeker wanneer de kleine geboren is :denk:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik verander de naam "taxi-Leo" in verhoerauto's! :twisted:
0 x
Gesloten