Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
slipstreamdrive
Nog geen rang
x 1

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door slipstreamdrive »

Ze heeft alleszins haar locatie perfect uitgekozen: even de vrouw van lichte zeden gaan spelen in een café waar het vol bekenden zit. :lol:
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

en de man die ze daar uitkoos, was de begeleider van Franky toen hij in die jeugdinstelling zat. Vraag me af of het om hetzelfde personage gaat.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

slipstreamdrive schreef:Ze heeft alleszins haar locatie perfect uitgekozen: even de vrouw van lichte zeden gaan spelen in een café waar het vol bekenden zit. :lol:
:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Dat Mayra in Frens binnenkwam is toch te gek voor woorden : in de Frens notabene ?
En ik die dacht zowat alles gehad te hebben. Dit was te belachelijk, dat rekken tot in het absurde.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Ongelooflijk : die kijkt rond en bespringt de eerste de beste geschikte zaaddonor die in haar vizier komt :doh:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wat een arrogantie om dat geld zo uit het raam te smijten. Ze denkt zeker dat elke man met haar DNA wil uitwisselen. Dat alles doet ze in het geniep want Ann is te druk met oorlog voeren met moeders. Ze zou beter een brommer kopen en die eens flink opvoeren dan gaat er tenminste nog iets met een vaartje in haar leven want de rest lijkt allemaal lange baan werk. Mayra moet gewoon wakker geschud worden.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad... Echt onvoorstelbaar hoe Mayra bezig is. :crazy:

En stel dat haar plan onverhoopt gelukt is, dan is er niet alleen het probleem hoe ze dat aan Ann uit moet gaan leggen, maar het lijkt me toch ook geen pretje om door een kind voor altijd aan dit moment (dat je door de vader voor een prostituee aangezien werd) herinnerd te worden.
Een voordeel, mocht het gelukt zijn, dan heeft ze nog wel even de tijd om een goede leugen te verzinnen om haar kind uit te leggen hoe mama iemand gestrikt heeft om papa te worden :mrgreen:

Wakker schudden gaat in Mayra's geval sowieso een hele klus worden vrees ik...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Hij dacht dat het 'n prostituée was, toch gene van de slimste. Een dus die niet bang is om 'n enge ziekte op te lopen noch pm zwanger te worden ? Mayra, de Zwarte Weduwe, 'n spin die zich van het mannetje afmaakt na de paring.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

Weliswaar is het een dag te laat, haar eieren waren gisteren aan het springen :whistle:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Weliswaar is het een dag te laat, haar eieren waren gisteren aan het springen :whistle:
:lol: Da's waar! Misschien hoopt ze gewoon dat haar eieren wat langer doorgesprongen zijn deze keer, en handelt ze onder het motto "niet geschoten is altijd mis".. :mrgreen:

Ook wel fijne reclame voor de Zus&Zo trouwens, Mayra die een kerel oppikt in hun bedrijfsauto... :thumbdown:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Euhm, een eicel blijft wel langer dan 24 uur 'bevruchtbaar'...

Tof om later tegen je kind te zeggen: je bent raprap gemaakt op de achterbank van een auto, door een man die dacht dat ik een hoer was en mij 50 euro waard vond.

Ik moest wel lachen om de 'Smosstraat' - hoewel ik dacht dat Mayra toch nog genoeg fatsoen in haar lijf had om een kamer te huren.
Niet dus.

Wat een wanhopig mens!
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Mayra had beter hem betaalt want het was zij toch dat hem nodig had. Ze wil een kind een heeft er nog geen eurocent voor over. :naughty:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Wat had ze nu verwacht? Elke vent zou toch denken dat ze een hoer is zoals ze 'avances' maakte dinsdag.
Ze moet de gevolgen maar dragen! (Is 50 euro niet een beetje weinig trouwens? Ik ben niet zo thuis in de tarieven 8) )
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Mayra zag ik vroeger als een redelijk persoon maar wat ze nu doet slaagt toch alles. Ze pikt mannen op waardoor ze aids kan oplopen en Ann en Sandrine kunnen dan ook gevaar lopen maar zolang ze niet zwanger is blijft ze verder doen en ik denk niet dat ze aan Ann zal vragen om haar eens te testen op hiv en dan haar werk er ook nog eens bij betrekken, komaan zeg. Wat voor een reclame is dat voor een taxibedrijf als dit uitlekt. Heeft Mayra nu echt geen oog voor de gevolgen van haar daden??? Ze verdient het om Ann, Sandrine, haar job en "het huis" van Marianne (inclusief haar atelier dus) kwijt te spelen en hopelijk blijven deze dan wel van ziektes gespaard.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Een ritje in de taxi krijgt nu wel een heel andere betekenis.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten