Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
ikke
x 435

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door ikke »

Evaaa schreef:
ikke schreef:
Evaaa schreef:Toen Mayra gisteren aan Waldek vroeg of hij ze nog wel alle vijf had, dan dacht ik even dat ze tegen zichzelf bezig was... :boo:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken, wat is er gebeurd? Kreeg Mayra een aanzoek van Waldek, of een oneerbaar voorstel?
Waldek bood aan om haar te helpen te beschermen bij haar zoektocht naar een onwetende ziel wiens extract zij wil ontnemen op café. En zij vond dat een beetje van het lotje getikt.
't is een goeie die 't zegt! :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Die Waldek is goed zot aan 't worden !!!!
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Wil Mayra stiekem zaadjes pikken? Het wordt steeds gekker! Gaat ze nu gewoon een willekeurige zaaddonor (mag ik dat zo noemen?) zoeken om haar wens toch in vervulling te laten gaan? Een beetje slimme vent treft voorzorgsmaatregelen en zorgt voor een regenjasje!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Wil Mayra stiekem zaadjes pikken? Het wordt steeds gekker! Gaat ze nu gewoon een willekeurige zaaddonor (mag ik dat zo noemen?) zoeken om haar wens toch in vervulling te laten gaan? Een beetje slimme vent treft voorzorgsmaatregelen en zorgt voor een regenjasje!
Dat zou je wel denken, maar Mayra gaat ervan uit dat zelfs de slimste kerel niet aan regenjasjes denkt als hij teveel gedronken heeft, vandaar ook haar plan om de toekomstige papa weer op café te gaan zoeken, net zoals ze met Kurt gedaan heeft... ;)

En ook ik twijfel aan de geestelijke vermogens van zowel Waldek als Mayra als ze dit plan echt door gaan zetten... :wtf: :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Christel schreef:En ook ik twijfel aan de geestelijke vermogens van zowel Waldek als Mayra als ze dit plan echt door gaan zetten... :wtf: :doh:
Van alles wat ik hier lees (ook van de andere personages) begin ik sterk te twijfelen aan de geestelijke vermogens van de schrijverkes! :boo:
0 x
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Wel heel erg slim van haar om dan weer onveilige seks te gaan hebben. Een eventuele zwangerschap is niet het enige gevolg dat daarvan kan komen !
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Bij Maya slaan de stoppen door en Waldek gaat mee om haar te beschermen ? ? ? ? ? ? ?
Deze idioot ziet niet dat hij de enige is die haar tegen zichzelf kan beschermen door haar gedrag aan het licht te brengen.
Mayra is vrij om er verder mee door te gaan maar dan zonder de boel te belazeren.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Mayra gaat nog een complete psycho veranderen (als ze dat nog niet is) ... Ze heeft alleszins al een voldoende dosis paranoia ontwikkeld. :-?
0 x
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Mayra was weer in haar element gisteren. Begrijp ze nog steeds dat ze het tegen de moeder van haar lief heeft. Marianne is en blijft nog steeds Ann haar moeder. Moet Mayra nog groffer zijn tegen Marianne eer Ann doorziet wat een serpent ze in werkelijkheid is. Mayra kwetst bewust de mensen van wie ze "houdt" :eh: en denkt niet aan de gevolgen voor haar geliefden zoals Ann en Sandrine en dat zou Marianne nog niet op zo'n manier doen.
0 x
Nele_
Nog geen rang

Bericht door Nele_ »

En hoe gaat ze in godsnaam aan Ann haar zwangerschap verklaren als het zover is? Die denkt toch niet dat Ann het zomaar zal pikken dat Mayra met de eerste de beste het bed is in gedoken om een kleine te kunnen krijgen?
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

tja, van die goede verstandhouding is nu niks meer over... 't gaat rap in Thuis!
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Eén enkele smiley: :crazy:
0 x
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Ik weet niet als ik het mag zeggen maar euh ... Ik vind dat Mayra meer en meer en ik zal het mooi verwoorden op een vrouw van lichte zeden begint te lijken
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Ze is alleszins goedkoper dan aan de Nord.
0 x
Gesloten