Mayra Magiels (Muriel Bats)

Gesloten
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Re: Mayra Magiels (Muriel Bats)

Bericht door Tiboko »

Djenner schreef:Ik weet niet waarom, maar zelfs wanneer ze liefdevol deed, vond ik Mayra een koude vrouw. Kan ook door haar strenge blik en uiterlijk zijn.
Denk ook haar outfit, ze loopt er altijd zo raar gekleed bij, ook als ze met de taxi moet gaan rijden.
Ik herinner me Femke indertijd nog, toen ze met Mike rondreed. Die had echt een taxi chauffeur plunje aan :)
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 975
x 579

Bericht door martha »

aha, de babyspullen van sandrientje moeten natuurlijk dienen voor haar eigen kind, als die er ooit komt :whistle:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Als die spullen al 2 jaar stof staan te vergaren op zolder zou het de eerste keer geweest zijn dan Mayra die spullen zag :eh: . Ze heeft Sandrientje toch pas leren kennen als kleuter he?

Ik heb ook heel hard het gevoel dat ze Sandrientje helemaal niet als haar eigen kind ziet maar eerder als een instrument om in te spelen op Marianne en Rosa.
Van zodra ze een eigen kind zou hebben zou ze niet meer naar haar omkijken!
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Amiche schreef:
ikke schreef: Mayra is van Kurt gescheiden toen zij nog een heel redelijk mens was.
Nu zijn haar hormonen er met haar verstand vandoor. JAMMER!
mayra is nooit van Kurt gescheiden; ze was ooit gehuwd met Guy, ook zo'n gevaarlijke gek . Met Kurt had ze enkel een zakenrelatie .
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

nounake schreef:
Amiche schreef:
ikke schreef: Mayra is van Kurt gescheiden toen zij nog een heel redelijk mens was.
Nu zijn haar hormonen er met haar verstand vandoor. JAMMER!
mayra is nooit van Kurt gescheiden; ze was ooit gehuwd met Guy, ook zo'n gevaarlijke gek . Met Kurt had ze enkel een zakenrelatie .
Ik werd ondertussen al voldoende gecorrigeerd, dank je wel. ;)
Mayra was dus gehuwd met Guy.
Mayra is nu met Ann, maar die relatie ziet er momenteel, dankzij de "onmogelijke" kinderwens niet echt rooskleurig uit.
Mayra zou zich, naar mijn bescheiden mening, beter bezig houden met mooie juwelen ontwerpen en Ann en Sandrientje gelukkig maken.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Als er iemand manipuleert, is het Mayra wel! :boo:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Ziende dat Ann al eens naar haar moeder luistert en akkoord gaat om samen te dineren doet Mayra groen uitslaan.
Omdat zo haar macht op Ann afneemt. Marianne weet dat drommels goed en denkt er nog niet aan om water bij de wijn te doen. Die wil daar blijven en als de andere middelen uitgeput zijn speelt ze het nu zo.
Mayra ziet dat natuurlijk en dan achteraf zeggen dat 't eten niet lekker was kan averechts uitvallen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Is dat nu echt allemaal enkel en alleen omdat Marianne dat van die donor er toen uitgefloept had? Ik zie geen andere reden...
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Mayra is typisch zo een mens die ik GEEN kerstkaart zou sturen, eerder een varkenkop of een ticket naar Timboektoetoe. Samen en Gert weten precies waar dat ligt. Zal ik die Gert Verhulst maar gelijk meesturen?
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Voor de zekerheid controleren of die tickets enkele reis zijn :bye:
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Zoals Mayra bezig is kan het dat ze Ann gebruikt om Marianne buiten te krijgen. Daarna trouwen om de helft van het huis te hebben en ook hoe dan ook 'n kind van zichzelf waarna ze Ann en Sandrine ook buiten krijgt. Zij wil dat huis voor haar.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

ranske schreef:Zoals Mayra bezig is kan het dat ze Ann gebruikt om Marianne buiten te krijgen. Daarna trouwen om de helft van het huis te hebben en ook hoe dan ook 'n kind van zichzelf waarna ze Ann en Sandrine ook buiten krijgt. Zij wil dat huis voor haar.
Kan wel eens goed zijn!
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Toen Mayra gisteren aan Waldek vroeg of hij ze nog wel alle vijf had, dan dacht ik even dat ze tegen zichzelf bezig was... :boo:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Evaaa schreef:Toen Mayra gisteren aan Waldek vroeg of hij ze nog wel alle vijf had, dan dacht ik even dat ze tegen zichzelf bezig was... :boo:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken, wat is er gebeurd? Kreeg Mayra een aanzoek van Waldek, of een oneerbaar voorstel?
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

ikke schreef:
Evaaa schreef:Toen Mayra gisteren aan Waldek vroeg of hij ze nog wel alle vijf had, dan dacht ik even dat ze tegen zichzelf bezig was... :boo:
Ik heb gisteren niet kunnen kijken, wat is er gebeurd? Kreeg Mayra een aanzoek van Waldek, of een oneerbaar voorstel?
Waldek bood aan om haar te helpen te beschermen bij haar zoektocht naar een onwetende ziel wiens extract zij wil ontnemen op café. En zij vond dat een beetje van het lotje getikt.
0 x
Gesloten