Dat klopt, maar voor die hele ruzie begonnen is, hield Mayra er rekening mee dat haar klanten zo min mogelijk via de rest van het huis moesten passeren. Dus niet via de deuren van de keuken en de woonkamer. Daar is ooit nog een heel "ding" rond geweest in de verhaallijnen, toen Mayra net haar atelier daar had.tvx1 schreef:Dat weet ik toch zo niet hoor. Volgens mij kwam Kurt ook steeds binnen langs de deur die op de woonkamer uitgeeft. Vergeet niet dat het atelier drie deuren heeft. Één die in de keuken uitkomt, een zijdeur die op de woonkamer uitgeeft en een achterdeur die (vermoedelijk) op de Dreef uitgeeft.Christel schreef:Hij was onderweg naar Mayra's atelier om een ring uit te zoeken voor Jana. Normaal kwamen die mensen direct haar atelier binnen via de zijdeur, omdat Marianne ze niet graag te pas en te onpas in haar huiskamer wilde hebben, maar vermits Mayra koste wat kost een statement wil maken dat Marianne daar niks meer te zeggen heeft, zal ze Bram daarom weer via de huiskamer hebben laten binnenkomen...Lazylady schreef:Ik dacht inderdaad ook dat ik een glimp van de blauwe jas had gezien! (Ik was net te laat om het duidelijk te zien.)ikke schreef:Wat deed Bram in de huiskamer van Marianne???

Mayra heeft zich een tijd lang heel netjes aan de afspraken daarrond gehouden, en de meeste van haar klanten kwamen dan ook rechtstreeks via die buitendeur het atelier binnen, vandaar dat het nu nogal vreemd was om Bram ineens door de woonkamer te zien lopen. Kurt is trouwens ook geen volledig onbekende, hè? Hij kwam daar al regelmatig als haar zakenpartner...
Maar dat "vreemde" lag ook wel aan de scène, want die was inderdaad heel raar in beeld gebracht. Het is dat we als kijkers wisten dat Bram, Jana een huwelijksaanzoek heeft gedaan met een ring, en dat hij die ring dus waarschijnlijk bij Mayra gekocht gekocht heeft toen hij daar door de woonkamer liep, anders had geen mens geweten wat Bram daar te zoeken had.