Spoiler foto's

Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Plaats reactie
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Re: Spoiler foto's

Bericht door Djenner »

Christel schreef:
martha schreef:Rosa die zit te lachen met Ann : o, die zal nogal triomferen als zij verneemt wat Ann en Mayra van plan zijn met Marianne.
Daar ziet het wel naar uit, ja...
Ann is tegen die tijd dus blijkbaar vergeten dat Rosa niet alleen tegenover haar in de rechtbank gezeten heeft i.v.m. Sandrine, maar ook nog maar pasgeleden blij was met haar depressie :roll: :boo:
Tom en Peggy zaten ook tegenover Ann en dat is toch allemaal vrij goed gekomen. Er zijn grotere vergevingsgezinden in "thuis". Neem nu Frank en Bram. Ik zie me nog niet samen gaan wonen met iemand die een mes in mijn rug stak.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Djenner schreef:
Christel schreef:
martha schreef:Rosa die zit te lachen met Ann : o, die zal nogal triomferen als zij verneemt wat Ann en Mayra van plan zijn met Marianne.
Daar ziet het wel naar uit, ja...
Ann is tegen die tijd dus blijkbaar vergeten dat Rosa niet alleen tegenover haar in de rechtbank gezeten heeft i.v.m. Sandrine, maar ook nog maar pasgeleden blij was met haar depressie :roll: :boo:
Tom en Peggy zaten ook tegenover Ann en dat is toch allemaal vrij goed gekomen. Er zijn grotere vergevingsgezinden in "thuis". Neem nu Frank en Bram. Ik zie me nog niet samen gaan wonen met iemand die een mes in mijn rug stak.
Inderdaad. Het zou anders helemaal uit elkaar vallen. Het is en blijft een soap. :)
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Ook Luc zal wel vergeven worden denk ik.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Uiteraard, en dat dit bij een soap hoort is ook logisch. Maar dat neemt niet weg dat ik de huichelarij die daar nogal regelmatig bij komt kijken :boo: vind. :razz:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
zanacht
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door zanacht »

Inderdaad, omdat Marianne in der tijd hetzelfde met Rosa gedaan heeft.
0 x
GroteThuisfan!!!
Poster rang 1
Poster rang 1
x 2
x 1

Bericht door GroteThuisfan!!! »

0 x
NERGENS BETER DAN THUIS!!!
Je wordt niet geboren als man of vrouw, maar als mens met een ♥
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Luc en Julia... is er iemand die dat niet ziet aankomen momenteel? Lowieke zal ongetwijfeld een gat in de lucht springen!
0 x
Djenner
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Djenner »

Inderdaad, maar de Luc is niet meer de Luc van vroeger. Hij heeft zijn leven gebeterd ( waarschijnlijk gaat het weer die kant uit)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Djenner schreef:Inderdaad, maar de Luc is niet meer de Luc van vroeger. Hij heeft zijn leven gebeterd ( waarschijnlijk gaat het weer die kant uit)
Luc heeft altijd zijn goede en slechte periodes, en nu ziet het er inderdaad naar uit dat hij weer in een goede zit, tot binnen een jaar of twee ofzo :p. Maar dan nog denkt Lowie er wel anders over, dat gaat vonken geven!
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 979
x 582

Bericht door martha »

Ondanks al de smeerlapperij dat Luc uitgehaald heeft vorig seizoen heeft hij nooit Julia gekwetst. Ik denk dat hij echte ware gevoelens voor haar heeft/had en er geen dubbele agenda bij was (had hij wel ten tijde van Leontien en Marie). Er zijn nooit voorafgaande wrevel, ruzie of irritaties geweest tussen Julia en Luc, in feite was het een "gelukkig" koppel tot de moment dat de brief van Leontien en de smeerlapperij van Luc boven water kwamen. In feite is de relatie tussen Julia en Luc bruusk afgebroken geweest en heeft Julia niet de nodige tijd gehad om zich voor te bereiden op de breuk. Het verwondert me helemaal niet dat het terug goed komt tussen Julia en Luc en voor mij mogen ze gerust terug een koppel worden. Wat de andere personages in Thuis daar van gaan denken :whistle:
0 x
doken18
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door doken18 »

martha schreef:Ondanks al de smeerlapperij dat Luc uitgehaald heeft vorig seizoen heeft hij nooit Julia gekwetst. Ik denk dat hij echte ware gevoelens voor haar heeft/had en er geen dubbele agenda bij was (had hij wel ten tijde van Leontien en Marie). Er zijn nooit voorafgaande wrevel, ruzie of irritaties geweest tussen Julia en Luc, in feite was het een "gelukkig" koppel tot de moment dat de brief van Leontien en de smeerlapperij van Luc boven water kwamen. In feite is de relatie tussen Julia en Luc bruusk afgebroken geweest en heeft Julia niet de nodige tijd gehad om zich voor te bereiden op de breuk. Het verwondert me helemaal niet dat het terug goed komt tussen Julia en Luc en voor mij mogen ze gerust terug een koppel worden. Wat de andere personages in Thuis daar van gaan denken :whistle:
Awel ik had het niet beter kunnen verwoorden. :lol: :thumbup:
0 x
Mona'ke
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Mona'ke »

Luc & Julia, dat zag je al vanaf hun breuk aankomen. Niet echt verrassend voor mij. ;)
0 x
jorah69
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 3

Bericht door jorah69 »

Afbeelding
0 x
doken18
Poster rang 2