Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Tim Cremers (Jeroen Lenaerts)

Bericht door Lazylady »

Summer85 schreef:Of hij wordt kwaad omdat Jens de nagel op de kop slaat? (Je bent bang haar terug te zien omdat je denkt dat alle gevoelens zullen terugkomen)
Zou kunnen, maar dan nog praat dat zijn gedrag t.o. Jens niet goed.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:
Summer85 schreef:Of hij wordt kwaad omdat Jens de nagel op de kop slaat? (Je bent bang haar terug te zien omdat je denkt dat alle gevoelens zullen terugkomen)
Zou kunnen, maar dan nog praat dat zijn gedrag t.o. Jens niet goed.
Wil iemand dat goedpraten?
Tim reageert raar, da's al en 't zal nog wel blijken waarom, denk ik.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 976
x 580

Bericht door martha »

En ik dacht dat Tim dacht dat Jens dat allemaal zei uit jaloersheid omdat die zelf Sam niet heeft kunnen strikken.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Tim is veel te goed voor deze (Thuis)wereld... Hij wil verzwijgen dat Peter de vader is, omdat hij ook weet dat er dan serieuze problemen ontstaan tussen Peter en Peggy, maar doordat iedereen denkt dat hij de vader is, krijgt hij zelf wel moeilijkheden. Of zou hij zich nog schuldig voelen tegenover Peggy door het schietincident en daarom niet willen dat het uitkomt?
0 x
Sanne
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Nee ik denk niet dat die zo heilig is ...volgens mij zit hij toch nog met Femke in zijn hoofd ook al wil hij het niet bekennen.
0 x
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Zal wel een combinatie van beide zijn. Hij had al een paar keer de kans om iets tegen Peggy te zeggen en ook tegen Peter in al zijn woedeaanvallen van de laatste maanden :lol: . Dan had hij eigenlijk allang iets moeten zeggen. Benieuwd hoelang het nog zal duren vooraleer die bom barst, want dat moet nog wel uitkomen, zoiets? Kan me moeilijk voorstellen dat Tim dit blijft pikken als ze zelfs op zijn werk al fameuze roddels over hem beginnen te verspreiden.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1035

Bericht door Tiboko »

Tim zit een beetje in een moeilijke situatie, ergens heeft hij natuurlijk nog wel gevoelens voor Femke en dus wil hij gewoon tijd winnen, zo kan hij nog alle kanten op...

Als hij daarentegen gaat rondbazuinen dat Peter de vader is, dan is er (1) geen weg terug en (2) maakt hij zich een hoop vijanden, want Peggy en haar entourage gaan hem dan verwijten dat hij dit niet eerder verteld heeft, of tenminste toch dat hij hen niet verteld heeft dat Peter net voor zijn trouw Peggy bedrogen heeft met zijn ex-lief.

Daarnaast gaat iedereen hem ook nog als een wraakzuchtig persoontje zien, want Femke naar "den bak" sturen kan in dat geval als een soort van wraakneming geïnterpreteerd worden.
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Bericht door Sanneke »

Hij zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat Femke hem bedrogen heeft, maar dat hij niet weet met wie...
En dat hij Femke ergens nog graag ziet, ja, dat denk ik wel. 't Is niet omdat ze hem zo hard gekwetst heeft, dat de liefde meteen helemaal over is. Kijk maar naar Peter en Femke of Julia en Luc.
0 x
Sanne
Evaaa
x 435

Bericht door Evaaa »

Ik had gisteren geschreeuw, geroep en meubelgegooi van Tim verwacht bij Femke, maar het was een rustig gesprek...
Iets zegt me dat het tussen die twee weer koekenbak zal zijn tegen de seizoensfinale. :think:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Ik zou dat eerder denken als hij daar zou staan schreeuwen en brullen, tussen haat en liefde zit een dunne lijn. Nu zit er gewoon niets meer. Dus ijdele hoop voor u, vrees ik.
0 x
Afbeelding
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Al bij al passen Tim en Sam nog wel goed bij elkaar: de ene is een Smurf :law-policered: en de andere een Kabouter... :character-oldtimer:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Crackers schreef:Al bij al passen Tim en Sam nog wel goed bij elkaar: de ene is een Smurf :law-policered: en de andere een Kabouter... :character-oldtimer:
Ik vind hen ook wel goed bij elkaar passen, maar niet om de reden die hierboven staat. :lol:
0 x
Summer85
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Summer85 »

Ik denk niet dat het nog goed komt tussen Femke en Tim (en ik hoop ook van niet).

Hij kan natuurlijk inderdaad wel zeggen dat HIJ niet weet met wie Femke geslipperd heeft, maar Peter weet het dan wel natuurlijk.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1666
x 2570

Bericht door satine »

Ik vraag mij af waarom Frank zei dat zijn opmerking 'een moppeke' was - Tim was wel degelijk zwartwerk aan het doen.
Dus zoooo ontzettend braaf is hij dan ook weer niet. :whistle:
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Ik snap momenteel het nut nog niet van dat helpen bij Sam ... gewoon een fait divers of het begin van een verhaallijn rond "zwart werk"... we hebben vorig seizoen al fraude gehad, toch? Uiteraard niet helemaal hetzelfde: knoeien met prijzen en materialen en niet ingeschreven werken , maar uiteindelijk leidt het allemaal naar dingen die niet wettelijk zijn!
0 x
Plaats reactie