Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
Frank heb ik op van alles kunnen betrappen maar nog nooit op de gave genaamd subtiliteit!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
ranske
- Poster rang 4

Frank op zijn onnozelste weer toen hij bezig was over die foto van die Stephanie tegen Adil.
En Adil doet in zijn broek van schrik voor Toon en durft niet eens te antwoorden.
En Adil doet in zijn broek van schrik voor Toon en durft niet eens te antwoorden.
0 x
- Sans
- Poster rang 1

Tja, het wordt hoog tijd dat iemand tegen Frank vertelt wat er aan de hand is met Toon (al geeft dit hem nog steeds niet het recht om Frank vanaf dag één op de werkvloer te koeieneren ma bon..) Adil zou beter moeten weten, hij ziet zelf toch ook dat er grote problemen van gaan komen, maar ja hij durft inderdaad niet.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2577
Ik vind dat het eerder hoog tijd wordt dat iemand tegen Frank vertelt dat hij totaal geen manieren heeft.
Dat eeuwige gepest van hem komt mij al jaren de strot uit - eigenlijk heeft die man voor niemand respect.
Voor zijn 'suske', heel misschien - maar voor anderen zeker niet.
En dat allemaal onder het mom van 'het is maar om te lachen'.
Hij is geen haar beter dan Toon.
En ok, Frank heeft het altijd openlijk gedaan, zijn gepest - terwijl Toon het stiekem doet, maar het begint mij nu stilaan toch wel ECHT tegen te steken.
Op zijn leeftijd... triest vind ik het.
Dat eeuwige gepest van hem komt mij al jaren de strot uit - eigenlijk heeft die man voor niemand respect.
Voor zijn 'suske', heel misschien - maar voor anderen zeker niet.
En dat allemaal onder het mom van 'het is maar om te lachen'.
Hij is geen haar beter dan Toon.
En ok, Frank heeft het altijd openlijk gedaan, zijn gepest - terwijl Toon het stiekem doet, maar het begint mij nu stilaan toch wel ECHT tegen te steken.
Op zijn leeftijd... triest vind ik het.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Frank pest openlijk ja, maar ZO afgezaagd en ZO flauw. Het wordt vervelend en het geluid gaat uit van nu af.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Dat dacht ik eerst ook, maar dat zou niet verantwoordelijk en zelfs gevaarlijk zijn.johan1969 schreef:Wat was er in Franks koffie ? White spirit ?
Dus het was waarschijnlijk azijn, zoals elders gezegd hier.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
OFWGKTA
- x 435
Het was azijn hoor. Zowaar van de Colruyt. Wellicht één van de weinige dingen dat Tönissteiner nog niet maakt.johan1969 schreef:Wat was er in Franks koffie ? White spirit ?
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Wat Toon doet is onuitstaanbaar maar Frank wist dat die foto uiterst gevoelig lag.
Voor iemand die 'n gram kan nadenken, zelfs een pestkop is die foto een brug te ver.
Voor Frank is dat simpel " ene pakken op zijn zwakke plek " meer niet.
Ik weet dat hij normaal zo niet zou doen en ging Toon zijn gepest betaald zetten.
Die foto is vernield, niet meer te herstellen want 't was geen digitale en staat niet op de pc.
Dit is onvergeeflijk.
Frank is krapuul en moet op staande voet ontslagen.
Voor iemand die 'n gram kan nadenken, zelfs een pestkop is die foto een brug te ver.
Voor Frank is dat simpel " ene pakken op zijn zwakke plek " meer niet.
Ik weet dat hij normaal zo niet zou doen en ging Toon zijn gepest betaald zetten.
Die foto is vernield, niet meer te herstellen want 't was geen digitale en staat niet op de pc.
Dit is onvergeeflijk.
Frank is krapuul en moet op staande voet ontslagen.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Helemaal akkoord, het gaat hem er niet meer over wie er begonnen is. Ik heb mijn mening in de draad van Toon geplaatst. Zie: http://www.thuisforum.be/viewtopic.php? ... 48#p322548ranske schreef:Frank is krapuul en moet op staande voet ontslagen.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Waarom hebben ze azijn nodig in n klusbedrijf ? Om vinaigrette te maken ?OFWGKTA schreef:Het was azijn hoor. Zowaar van de Colruyt. Wellicht één van de weinige dingen dat Tönissteiner nog niet maakt.johan1969 schreef:Wat was er in Franks koffie ? White spirit ?
Ik had toch minstens n bijtend produkt gebruikt.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

johan1969 schreef: Waarom hebben ze azijn nodig in n klusbedrijf ? Om vinaigrette te maken ?
Die fles azijn stond bij de koffiezet... en die dingen hebben nu eenmaal de eigenschap dat ze af en toe ontkalkt moeten worden, en dan is azijn daarvoor het geschikte middel.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Andras Pandy is dood; Andras Pandy leeft!johan1969 schreef:
Waarom hebben ze azijn nodig in n klusbedrijf ?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Devilex
- Poster rang 1

Nu dat hij bij Sam eens zijn hart kon luchten moest hij zelf weer het klein kind uithangen. Echt dat hele gedoe bij die kabouters begint echt wat te lang te duren.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
Volledig mee akkoord ! En 't is nog niet gedaan want de "grijns" op Toon's gelaat laat geen twijfel bestaan dacht ik .Devilex schreef:Nu dat hij bij Sam eens zijn hart kon luchten moest hij zelf weer het klein kind uithangen. Echt dat hele gedoe bij die kabouters begint echt wat te lang te duren.
0 x