Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
Lazylady
x 435

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door Lazylady »

ikke schreef:Omdat (volwassen) mensen eerst proberen hun problemen zelf op te lossen?
Maar in dit geval zie je toch waar het toe leidt?
0 x
ranske
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door ranske »

Of omdat Simonne als hij iets ging zeggen, Frank met haar bekende ' frankstoptermee ' de pas afsneed.
En Sam gaf hem ook geen kans. Ze wilden allebei dat hij zich gedroeg, punt.
Dit gezegd zijnde, hij was fout in de Frens maar ze wilden geen van beiden luisteren naar de reden.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

Vond het wel erg dat Frank zijn excuses moest aanbieden aan Toon, zonder dat Sam en Simonne zijn versie kenden. De aanleiding is toch ook niet onbelangrijk lijkt me. En geloof er niks van dat Toon het maar als een onschuldig grapje had bedoeld. Een heel apart gevoel voor humor dan.. Ik denk niet dat Toon van plan is om er nu ineens mee te stoppen.. Allesbehalve.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Sans schreef:Vond het wel erg dat Frank zijn excuses moest aanbieden aan Toon, zonder dat Sam en Simonne zijn versie kenden. De aanleiding is toch ook niet onbelangrijk lijkt me. En geloof er niks van dat Toon het maar als een onschuldig grapje had bedoeld. Een heel apart gevoel voor humor dan.. Ik denk niet dat Toon van plan is om er nu ineens mee te stoppen.. Allesbehalve.
:thumbup:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Lazylady schreef:
Sans schreef:Vond het wel erg dat Frank zijn excuses moest aanbieden aan Toon, zonder dat Sam en Simonne zijn versie kenden. De aanleiding is toch ook niet onbelangrijk lijkt me. En geloof er niks van dat Toon het maar als een onschuldig grapje had bedoeld. Een heel apart gevoel voor humor dan.. Ik denk niet dat Toon van plan is om er nu ineens mee te stoppen.. Allesbehalve.
:thumbup:
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: Ocharme Frank ! maar waarom laat hij toch zo op zijn dak zitten door die 2 bazige vrouwmensen ?
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Lazylady schreef:
ikke schreef:Omdat (volwassen) mensen eerst proberen hun problemen zelf op te lossen?
Maar in dit geval zie je toch waar het toe leidt?
Komaan zeg, Frank moet maar leren dergelijk gezever te negeren. Hij zou moeten ouder en wijzer zijn, misschien is het dat wat de scenaristen ons willen doen inzien? :whistle:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

ranske schreef:Of omdat Simonne als hij iets ging zeggen, Frank met haar bekende ' frankstoptermee ' de pas afsneed.
En Sam gaf hem ook geen kans. Ze wilden allebei dat hij zich gedroeg, punt.
Dit gezegd zijnde, hij was fout in de Frens maar ze wilden geen van beiden luisteren naar de reden.
Frank is de oudste en 't kan geen kwaad dat hij zich eens als de wijste gedraagt, dat is mijn persoonlijke mening.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Sans schreef:Ik denk niet dat Toon van plan is om er nu ineens mee te stoppen.. Allesbehalve.
Dat denk ik ook. En ik ben er zeker van dat Frank aan 't langste eind zal trekken, zeker nu hij in 't bijzijn van zijn bazin z'n (welgemeende) excuses maakte. Toon zal buitenvliegen, vandaag of "morgen", en Frank zal triomferen! Wedden?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik zou het toch ook niet grappig vinden moest men mij n pedofiel noemen. Ok, Frank heeft n strafblad, maar Toon weet niet waarom, maar dan moet hij nog niet vissen of vals beschuldigen.e
0 x
annekeHU
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door annekeHU »

Anderzijds had Frank ook gewoon kunnen zeggen, dat Jana zijn stief-kleindochter ( als dat woord al bestaat) is.
0 x
Sans
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sans »

annekeHU schreef:Anderzijds had Frank ook gewoon kunnen zeggen, dat Jana zijn stief-kleindochter ( als dat woord al bestaat) is.
Heb ik ook zitten denken.. maar misschien had hij Frank niet geloofd.. zoals die keer met Peggy en haar blindheid.. Toen ging hij er ook direct vanuit dat Frank aan het liegen was.. :problem:
0 x
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Het is omdat Frank reageert op Toon zijn treiterijen dat het leuk blijft voor Toon om verder te blijven doen. Bvb ipv te zeggen dat hij het niet leuk vindt dat Toon hem bompa noemt, kan hij het beter negeren, of hem in de plaats snotaap (of iets dergerlijks) beginnen noemen.
0 x
Afbeelding
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Poolaapje schreef:Het is omdat Frank reageert op Toon zijn treiterijen dat het leuk blijft voor Toon om verder te blijven doen. Bvb ipv te zeggen dat hij het niet leuk vindt dat Toon hem bompa noemt, kan hij het beter negeren, of hem in de plaats snotaap (of iets dergerlijks) beginnen noemen.
Inderdaad, negeren werkt vaak het beste tegen dergelijk kinderachtig getreiter.
Toon komt niet bepaald snugger over door die flauwekul, dus waarom Frank het zich allemaal zo aantrekt, is mij eigenlijk een raadsel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Poolaapje
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Poolaapje »

Frank is op dit moment kwetsbaar. Hij voelt zich enorm schuldig door heel de boileraffaire en de gevolgen ervan. Plus dan nog eens het ongeval van Peggy. Een mens zou voor minder gaan piekeren. Dan komt daar een irritant ventje met zijn voeten rammelen en Frank heeft al een vrij kort lontje zonder al die problemen aan zijn hoofd.
0 x
Afbeelding
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ocharme Frank ! Die geraakt nog in een depressie ...ge voelt dat aankomen ; enkel al zijn manier om geen reacties meer te geven . En geen kat die dat aanvoelt !
0 x
Plaats reactie