Benieuwd of we nog meer van die persoon zullen "zien"...tvx1 schreef:Het was Gui Tarstar. En lees dat nu eens terwijl je de hobby van Emma in het achterhoofd houdt. Dan snap je de betekenis van die naam.
Emma Van Damme (Elise Roels)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- x 435
Re: Emma Van Damme (Elise Roels)
0 x
-
- Poster rang 1
Als het effectief een persoon is die Gui Tarstar (Guitar star) heet dan vind ik het wel idioot. Ik denk dat ze een beetje richting internetpedofilie zullen gaan aangezien dit toch een actueel thema is?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Is het geen naam die ze voor zichzelf bedacht heeft? Of kan dat niet?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Dat zou ook nog kunnen natuurlijk. Maar dat er iets zit aan te komen met dat facebookgedoe is wel duidelijk.jessie V. schreef:Is het geen naam die ze voor zichzelf bedacht heeft? Of kan dat niet?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
Ik heb ook al aan pedofilie gedacht. Toen Emma met haar korte rokje niet meteen kwam opdagen dacht ik al eventjes... (maar dat was vast ook de bedoeling van de makers.)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik zie bij gemeenschappelijke vrienden op FB regelmatig mensen voorbij komen met namen als Medusa de Kat, Streelt Jeego, Lola Palooza, Marcel Fricandel.... ik veronderstel niet dat die mensen IRL ook effectief zo heten.Devilex schreef:Als het effectief een persoon is die Gui Tarstar (Guitar star) heet dan vind ik het wel idioot. Ik denk dat ze een beetje richting internetpedofilie zullen gaan aangezien dit toch een actueel thema is?
Dus zo heel abnormaal vind ik dat eigenlijk niet.
0 x
-
- x 435
- Amiche
- Poster rang 2

0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
hij heeft inderdaad Emma Van Damme bij zijn vrienden staan.Amiche schreef:

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Kunnen jullie je echt voorstellen dat pedofilie een topic wordt in thuis? Ik denk werkelijk dat dat net iets te ver gaat voor een dagelijkse soap. Kindermisbruik is wel erg heftig en pijnlijk.
Ik vond de incest verhalen rond Mike en Raf en Femke al verrassend, maar soit, Femke was volwassen. Nee, ik denk niet dat het die kant op zal gaan.
Ik vond de incest verhalen rond Mike en Raf en Femke al verrassend, maar soit, Femke was volwassen. Nee, ik denk niet dat het die kant op zal gaan.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
-
- x 435
Ik denk ook dat jullie daar veel te veel achter zoeken. Het is gewoon een naam. Bovendien is het niet omdat Emma die "onbekende" toevoegde na Jens dat ze ook daarmee communiceerde. Voorzover ik weet konden we niet zien naar wie ze die chatberichten stuurde. Daarenboven weten we niet of "Gui Tarstar" wel degelijk een onbekende is want we weten niet wat de namen en al zeker niet de Facebook-bijnamen van al haar klasgenoten/vrienden zijn. Afgaande op de inhoud van de chatberichten denk ik nog steeds dat het om Jens of om een klasgeno(o)t(e) gaat want het ging over hoe ze haar moeder het beste zou aanpakken om de straf te kunnen ongedaan maken waarop die andere wat tips gaf wat bij zijn/haar ouders het beste effect had. Daarop heeft Emma dan het volledige ontbijt klaargezet met het gewenste effect als gevolg...
0 x
-
- x 435
Helaas, gezien ik geen FB heb kan ik het niet zien, maar ach.satine schreef:[hij heeft inderdaad Emma Van Damme bij zijn vrienden staan.

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Ze is gewoon met Jens aan het chatten. Zij weet wie HIJ is maar hij weet niet wie ZIJ is. En dan zal Jens eens willen afspreken en zal Emma moeten bekennen dat zij het is.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Ik wed voor een Slurfke dat men toch de pedofilie kant opgaat... vooral de opmerking 'op liefde staat geen leeftijd' leek me veelzeggend... Emma chat met iemand waarvan ze denkt dat hij een leeftijdsgenoot is maar in werkelijkheid een oude, gore smeerlap blijkt te zijn. Dat is een zaak voor.... Tim!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
- x 435
Ze was inderdaad aan het chatten met "Gui Tarstar" in de laatste aflevering. Maar de inhoud van het gesprek blijft mij toch doen vermoeden dat het iemand is die ZIJ wél kent maar die enkel WIJ niet kennen...
0 x