Ann De Decker (Monika Van Lierde)
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Re: Ann De Decker (Monika Van Lierde)
Volgens mij gaat Tom hier niet mee akkoord zijn ! Zo sterk is zijn vadersverlangen niet hé ? Hoe dikwijls blijkt die geinteresserd in Sandrine ? Trouwens ik zou hem gelijk geven als hij weigert : op de duur wordt hij een automatische zaaddeler hihihihihihihi
0 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Als hij donor zou worden is het misschien het beste als zijn vadersverlangen juist niet sterk is. Maar ik verwacht ook niet dat hij zomaar akkoord zou gaan, dit is toch een andere situatie dan bij Sandrine en Robin.
0 x
Sanne
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
En waar Ann ook niet meer aan denkt is dat Tom nog een kind heeft, leg dat maar eens uit aan Sandrientje en het "nog te maken kind" van Marya.ranske schreef:Aanstootgevend hoe An op een schijnbaar simpele manier dingen verdraait tot het is zoals zij het wil.
Dat er anderen bij betrokken zijn, in dit geval haar collega Judith zal haar een zorg wezen.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
was het niet simpeler geweest naar de buitenwereld toe om gewoon een (wees)kindje te adopteren? Ik ken mensen die 3 adoptiekinderen hebben en die zijn van 3 verschillende vaders en 3 verschillende moeders maar niemand vindt dat vreemd. Bij de familie De Decker wordt dat nu één grote soep. Kan iemand die familieverhoudingen in maximum 5 zinnen uitleggen? Dat het dan halfzusjes of halfzus en halfbroer zijn maakt het niet simpeler want je hebt nog altijd oma Rosa, oma Jenny, oma Marianne, opa Frank, opa Geert, opa Waldek en opa Leo. Om dan nog maar te zwijgen over de halfnonkels en halftantes, woorden die ik nu heb moeten uitvinden om die familiebanden in Thuis enigszins te kunnen omschrijven.Sanneke schreef:Ik vind dat in deze situatie eigenlijk totaal niet vreemd. Niet alleen omdat het dan een echt halfbroertje of halfzusje van Sandrine is, maar het is ook echt een kleinkind van Marianne en dus ook echt familie van Ann. Dus in dit geval volg ik Ann haar redenering helemaal.Crackers schreef:Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer?
Blijft natuurlijk wel de vraag of Tom het zelf ziet zitten, maar dat is voor een ander topic.
Laatst gewijzigd door Crackers op vr 01 nov 2013, 09:15, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Nog geen rang
1 ding staat niemand bij stil: hoe gaan ze dat later in godsnaam aan die kind(eren) zelf uitleggen. 

0 x
-
- x 435
En dan vergeten ze nog Robin, het andere kleinkind van de familie De Decker. Die is ook nog eens een halfbroertje van Sandrine en, volgens Ann en Mayra hun wens, het komende kindje. Ann is eigenlijk vergeten dat Sandrine dus al een (half)broertje heeft.Crackers schreef:Sanneke schreef:Ik vind dat in deze situatie eigenlijk totaal niet vreemd. Niet alleen omdat het dan een echt halfbroertje of halfzusje van Sandrine is, maar het is ook echt een kleinkind van Marianne en dus ook echt familie van Ann. Dus in dit geval volg ik Ann haar redenering helemaal.Crackers schreef:Wie wil nu dat haar lief een kind krijgt van haar eigen broer?
Blijft natuurlijk wel de vraag of Tom het zelf ziet zitten, maar dat is voor een ander topic.
was het niet simpeler geweest naar de buitenwereld toe om gewoon een (wees)kindje te adopteren? Ik ken mensen die 3 adoptiekinderen hebben en die zijn van 3 verschillende vaders en 3 verschillende moeders maar niemand vindt dat vreemd. Bij de familie De Decker wordt dat nu één grote soep. Kan iemand die familieverhoudingen in maximum 5 zinnen uitleggen? Dat het dan halfzusjes of halfzus en halfbroer maakt het niet simpeler want je hebt nog altijd oma Rosa, oma Jenny, oma Marianne, opa Frank, opa Geert, opa Waldek en opa Leo. Om dan nog maar te zwijgen over de halfnonkels en halftantes, woorden die ik nu heb moeten uitvinden om die familiebanden in Thuis enigszins te kunnen omschrijven.

0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Ik vind stamboomonderzoek heel interessant, en hou me er al vijf jaar vrij intensief mee bezig... maar een soep zoals hier ben ik in de werkelijkheid toch nog niet tegengekomen. Al maar goed 
Sandrine en Robin zijn trouwens meer aan elkaar verwant dan Sandrine en het nieuwe kindje, want in generatie 3 ( bij de grootouders ) zien we bij Sandrine en Robin 3x dezelfde naam voorkomen ( namelijk Walter, Marianne, Frank) , terwijl dit bij Sandrine en het nieuwe kindje maar slechts 2x dezelfde naam is ( enkel Walter en Marianne) . de 2 andere grootouders van dit nieuwe kindje zijn immers David en zijn overleden vrouw , wiens naam ik niet ken.

Sandrine en Robin zijn trouwens meer aan elkaar verwant dan Sandrine en het nieuwe kindje, want in generatie 3 ( bij de grootouders ) zien we bij Sandrine en Robin 3x dezelfde naam voorkomen ( namelijk Walter, Marianne, Frank) , terwijl dit bij Sandrine en het nieuwe kindje maar slechts 2x dezelfde naam is ( enkel Walter en Marianne) . de 2 andere grootouders van dit nieuwe kindje zijn immers David en zijn overleden vrouw , wiens naam ik niet ken.
0 x
-
- x 435
Je bent nog een kant vergeten wat Sandrine en Robin betreft. Ze hebben nog gemeenschappelijke overgrootouders langs de Verbeeck zijde van de familie. Komt er dus op neer dat ze genetisch ongeveer 40% gemeenschappelijk hebben. Bij Sandrine en het nieuwe kindje (alsook bij Robin en het nieuwe kindje) zal dat 25% zijn.annekeHU schreef:Ik vind stamboomonderzoek heel interessant, en hou me er al vijf jaar vrij intensief mee bezig... maar een soep zoals hier ben ik in de werkelijkheid toch nog niet tegengekomen. Al maar goed
0 x
-
- Poster rang 4
Hier wordt een mens duizelig van !
Mayra 'n anonieme donor aub nee dat wordt geen nieuw personage ( misschien na 18 jaar )
Het is allemaal het gebrek aan realiteitszin van An, die in haar eng wereldje vast zit.
Mayra 'n anonieme donor aub nee dat wordt geen nieuw personage ( misschien na 18 jaar )
Het is allemaal het gebrek aan realiteitszin van An, die in haar eng wereldje vast zit.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4
Je hebt gelijk, zo ver had ik nog niet eens gekeken.. alle 8 overgrootouders zijn voor voor Sandrine en Robin dezelfde personen, maar ik ken alleen "ons moe" ( de moeder van Frank ) . De anderen worden af en toe wel eens vernoemd, maar ze spelen niet mee in de soap.(tenminste de laatste 3 jaar niet!)tvx1 schreef:Je bent nog een kant vergeten wat Sandrine en Robin betreft. Ze hebben nog gemeenschappelijke overgrootouders langs de Verbeeck zijde van de familie. Komt er dus op neer dat ze genetisch ongeveer 40% gemeenschappelijk hebben. Bij Sandrine en het nieuwe kindje (alsook bij Robin en het nieuwe kindje) zal dat 25% zijn.
Maar nu zullen we maar terug naar Ann De Decker gaan!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Mayra wil graag NU een kind en niet binnen een jaar of 5...Crackers schreef:was het niet simpeler geweest naar de buitenwereld toe om gewoon een (wees)kindje te adopteren?
En ik kan me wel voorstellen dat ze graag zwanger wil zijn en haar 'eigen' kindje krijgen.
Maar dit is het topic van Ann, voor alle perikelen rond deze (of andere) zwangerschap(pen) mag altijd een topic geopend worden in het Zeverforum.
http://thuisforum.be/viewforum.php?f=8
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Maar, met alle respect, het gaat toch over een kind van Ann en Mayra waarom mag er dan hier niet over geschreven worden ?
0 x
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
Zolang het over de zwangerschap en het kindje gaat, is dat geen enkel probleem.
Maar als het over stambomen, grootouders en erfenissen gaat, dan is dat iets anders.
Maar als het over stambomen, grootouders en erfenissen gaat, dan is dat iets anders.
0 x
-
- x 435
Gebrek aan realiteitszin van An? Groot gebrek aan alles en nog wat van de schrijverkes ja.ranske schreef:Het is allemaal het gebrek aan realiteitszin van An, die in haar eng wereldje vast zit.

0 x
-
- Poster rang 4
Judith als partner van Tom en collega-dokter van An is afwezig ? Het kind MOET en ZAL een De Decker zijn De rest is onbelangrijk zoals de mentale stabileit van 't kind indien biologisch verbonden met dat zooike.
0 x