Dat kan zeker. Maar alé ik denk dat die twee zo al genoeg miserie hebben want ze kunnen nog altijd in de bak vliegen. Ze zijn alleen maar voorwaardelijk vrij. Ik hoop dus dat Frank aan de verleiding heeft kunnen weerstaan.. voor de verandering.martha schreef:Een paar slokken aan een bierblikje kan ook al voldoende zijn om een adem te hebben die stinkt naar het bier. O ja, Frank en Eddy blijven verdacht, net als nog een hoop anderen.Sans schreef:Ik dacht zo die gaan Luc een bezoekje brengen maar ik vermoed dat die twee nog snel een pint zijn gaan pakken want Nancy keek maar zuur naar Eddy en hij stonk naar de drank.Jolanda_tje schreef:Wat je op een halfuur tijd allemaal niet kan doen
Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Sans
- Poster rang 1

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
0 x
-
stefliesens
- Nog geen rang
Het is hem dat he, Frank en Eddy kunnen misschien wel zeer agressief uit de hoek komen, maar in dit geval komen ze net uit de bak en ze waren daar alles behalve in hun sas. Dus ik denk niet dat ze zo lomp zullen geweest zijn, alhoewel ze wel serieuze plannen aan het maken waren.Sans schreef:Dat kan zeker. Maar alé ik denk dat die twee zo al genoeg miserie hebben want ze kunnen nog altijd in de bak vliegen. Ze zijn alleen maar voorwaardelijk vrij. Ik hoop dus dat Frank aan de verleiding heeft kunnen weerstaan.. voor de verandering.martha schreef:Een paar slokken aan een bierblikje kan ook al voldoende zijn om een adem te hebben die stinkt naar het bier. O ja, Frank en Eddy blijven verdacht, net als nog een hoop anderen.Sans schreef:Ik dacht zo die gaan Luc een bezoekje brengen maar ik vermoed dat die twee nog snel een pint zijn gaan pakken want Nancy keek maar zuur naar Eddy en hij stonk naar de drank.Jolanda_tje schreef:Wat je op een halfuur tijd allemaal niet kan doen
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als je deze logica volgt uit het Bram-topic, kan je ook zeggen dat Frank en Eddy liegen, want daar hebben we ook geen flashback van gezien.Lazylady schreef:Bram liegt, want bij hem zagen we geen flashbackfilmpje.
0 x

-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

De enkelband van Eddy bewijst wel dat ze effectief bij Luc geweest zijn, of ze Luc ook geslagen hebben dat kan die enkelband jammer genoeg niet zeggen. 
0 x
Luckie Luc Bomans de puzzelaar
-
Lazylady
- x 435
Ik vond die opmerking over "dat cadeau" in het vervolg binnen komen brengen bij Luc i.p.v. door de ruit gooien wel goed 
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

Dat vond ik ook wel goed gevonden.Lazylady schreef:Ik vond die opmerking over "dat cadeau" in het vervolg binnen komen brengen bij Luc i.p.v. door de ruit gooien wel goed
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Als Frank Luc kan uitlachen laat hij die kans nooit liggen, maar je zou wel voor minder. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Je bent onschuldig tot het tegendeel wordt bewezen. Hoe kan Frank dan schuldig zijn aan de dood op het kindje van Jana en Bram?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Het is nu eindelijk beslecht en enkel Luc is schuldig aan onvrijwillige doodslag. 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Eddy tegen Frank: hier, onze Jeroen Meus, gij hebt ook een ringske aan uw pootje zeker? 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Frank in een huishoudelijke uitspatting. 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1668
- x 2576
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Daar heb ik het grootste gedeelte van gemist helaas. Mensen bellen altijd op ongelegen ogenblikken. 
Maar hoe kwam dat nou zo ineens? Was er iets gebeurd?
Maar hoe kwam dat nou zo ineens? Was er iets gebeurd?
0 x
-
Luc_Bomans
- Poster rang 1

Frank heeft zich 'officieel en plechtig' verontschuldigt bij Simonne, voor al zijn stommiteiten.
0 x
-
exsencon
- x 435