Luc Bomans (Mark Willems)
-
Devilex
- Poster rang 1

Re: Luc Bomans (Mark Willems)
Het kan natuurlijk ook altijd Femke geweest zijn die in razende vaart uit weggescheurd is na dat sms-je van Tim?
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
t wordt moeilijkJolanda_tje schreef:Ze zullen wel met zen allen een mep hebben gegeven
Hahaha toen luc daar met schrik naast dat raam ging staan heel goed geacteerd!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Hij moest zijn kostuum nog aantrekken hé voor die trouw. Hij kon toch moeilijk in die kleren jana vergezellen.Lazylady schreef:Of misschien een item voor "Wat niet klopt in Thuis".annekeHU schreef:Bram had wel een andere trui aan, toen hij na de mis toekwam... Bij het begin van de aflevering een rode, op het einde een grijze... Was de rode vuil geworden bij het vechten met Luc?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Het kan me eigelijk geen barst schelen wie Luc die mep heft verkocht, jammer dat het niet definitief is.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Wasteels.Crackers schreef: En die kandidaat-koper van het huis (naam vergeten). Misschien was die kwaad omdat in het zoekertje stond "dubbel glas" en toen hij er aan kwam... zag hij zonder glas
Over de theorieën over de aanrijding met de grijze Peugeot >> die Peugeot stond daar nog wel hé. Het zou al moeten zijn dat Kurt zo zat was dat hij zijn auto daar laten staan heeft na de aanrijding.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Dat vind ik de beste stelling - zie ik zo voor me - dat ze hem met zijn allen hebben aangepakt - enkelen hielden hem vast en anderen toekten er op losJolanda_tje schreef:Ze zullen wel met zen allen een mep hebben gegeven
Was wel maf dat iedereen op het einde zo naar hem stond te staren zonder iets te doen of te zeggen - alsof iedereen samen van mening was: het is zijn verdiende loon. Zelfs Julia zei niets.
0 x
-
Stijn.zwaenepoel
- x 435
.
Laatst gewijzigd door Stijn.zwaenepoel op zo 06 dec 2015, 23:00, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
En volgend seizoen begint thuis terug in een ziekenhuiskamer en heeft Luc tot aan het einde geheugenverlies en zo moet hij niets meer zeggen over het gesjoemel met de boilers 
0 x
-
thomaaas
- Nog geen rang
Of misschien omdat die rode trui absoluut niet geschikt was voor de trouw, en dat hij zich omkleed heeft om deftiger op de trouw te verschijnen.Lazylady schreef:Of misschien een item voor "Wat niet klopt in Thuis".annekeHU schreef:Bram had wel een andere trui aan, toen hij na de mis toekwam... Bij het begin van de aflevering een rode, op het einde een grijze... Was de rode vuil geworden bij het vechten met Luc?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Het verschaft hem mss zelfs een alibi.thomaaas schreef:Of misschien omdat die rode trui absoluut niet geschikt was voor de trouw, en dat hij zich omkleed heeft om deftiger op de trouw te verschijnen.Lazylady schreef:Of misschien een item voor "Wat niet klopt in Thuis".annekeHU schreef:Bram had wel een andere trui aan, toen hij na de mis toekwam... Bij het begin van de aflevering een rode, op het einde een grijze... Was de rode vuil geworden bij het vechten met Luc?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
-
ranske
- Poster rang 4

Franky heeft Bram in huis gekregen en daar is hij terug weggelopen niet langs de voordeur richting
sanitechniek, maar via de achterdeur. Hij had al stoom afgeblazen met die ruiten ingooien.
Ook de woorden van Franky dat hij aan Jana moest denken deden het hem. Hij was het niet.
Frank en Eddy, dat wandelingetje. Hoe flauw en Frank : 'wat je allemaal niet kunt doen op die tijd.'
Er met de haren bijgesleurd opdat wij toch maar hen zouden verdenken. Niet dus.
Tibo, geschaafde lip en close up (!) van zijn hand. Lag er te dik op. Hij was het niet.
Femke die Luc omver rijdt ? Weer van 't zelfde als vorig jaar, bespaar ons dat aub.
Door die zwangerschap is ze weeral de sleutel van groot drama volgend seizoen. Arme Tim.
Brutale plompe trienen als Peggy en Rosa doen maar en Jana mag haar kraakstem laten horen en haar
lippen samenpersen na elk woord dat ze zegt. Julia is bezig is volledig op te gaan in haar pluimenkapsel.
Het talent van akteurs als Marianne, Bram, zelfs Yvette en Eddy zal ik missen in mijn lange misschien
definitieve pauze. Ik wens de forumleden het allerbeste en veel kijkplezier want meningen verschillen.
sanitechniek, maar via de achterdeur. Hij had al stoom afgeblazen met die ruiten ingooien.
Ook de woorden van Franky dat hij aan Jana moest denken deden het hem. Hij was het niet.
Frank en Eddy, dat wandelingetje. Hoe flauw en Frank : 'wat je allemaal niet kunt doen op die tijd.'
Er met de haren bijgesleurd opdat wij toch maar hen zouden verdenken. Niet dus.
Tibo, geschaafde lip en close up (!) van zijn hand. Lag er te dik op. Hij was het niet.
Femke die Luc omver rijdt ? Weer van 't zelfde als vorig jaar, bespaar ons dat aub.
Door die zwangerschap is ze weeral de sleutel van groot drama volgend seizoen. Arme Tim.
Brutale plompe trienen als Peggy en Rosa doen maar en Jana mag haar kraakstem laten horen en haar
lippen samenpersen na elk woord dat ze zegt. Julia is bezig is volledig op te gaan in haar pluimenkapsel.
Het talent van akteurs als Marianne, Bram, zelfs Yvette en Eddy zal ik missen in mijn lange misschien
definitieve pauze. Ik wens de forumleden het allerbeste en veel kijkplezier want meningen verschillen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Het seizoen 19 gaat draaien om wie heeft Luc een mep verkocht en om de situatie Peter-Peggy-Femke-Tim. Luc herinnert zich niks meer en kan dus ook niet zeggen of hij al dan niet gesjoemeld heeft. Femke stuurt de predictor naar Peter en/of Peggy en dat veroorzaakt wat "spanningen"
Echt déja vu.
Bijkomstig: Bram -Jana- Lowie en Simonne-Julia-Frank-Eddy-Nancy. En of course Tom - Judith-Kurt en de kindjes.
Bijkomstig: Bram -Jana- Lowie en Simonne-Julia-Frank-Eddy-Nancy. En of course Tom - Judith-Kurt en de kindjes.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Hij denkt nog altijd dat Julia en Lowie wel weer naar hem terug komen. Wat is het toch eigenlijk een mafketel. Smijt Franky en Tibo op straat en wil heel die bende verkopen. Hij is alles en iedereen kwijt, dus logisch dat hij zijn biezen wil pakken.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt