Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
OFWGKTA
- x 435
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
En dan maar beginnen janken de troela. Pas op niet dat Peter zoveel beter is hoor. Maar ik heb niet direct een mannelijk woord voor troela.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

een troeloOFWGKTA schreef:En dan maar beginnen janken de troela. Pas op niet dat Peter zoveel beter is hoor. Maar ik heb niet direct een mannelijk woord voor troela.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
ranske
- Poster rang 4

Ofwel voelt ze dat ze altijd voor Peter zal kiezen en breekt ze Tom zijn hart omdat ze niet anders kan.
Een geluk voor Tom dat hij tijdig van haar af is. Hij moet haar met pak en zak aan de voordeur zetten.
Ofwel meent ze het met Tom en oliedom van zijn hart te breken. Seks met Peter was beter als met Tim
zoals toen seks met Rafael beter was dan Peter. Dat is het hele gedoe met Femke.
Een geluk voor Tom dat hij tijdig van haar af is. Hij moet haar met pak en zak aan de voordeur zetten.
Ofwel meent ze het met Tom en oliedom van zijn hart te breken. Seks met Peter was beter als met Tim
zoals toen seks met Rafael beter was dan Peter. Dat is het hele gedoe met Femke.
0 x
-
ranske
- Poster rang 4

Sorry typefout het is Tim natuurlijk niet Tom, allee nog niet ;o)
0 x
-
Omega
- x 435
Wat een domme verhaallijn dat Femke per se nog eens met Peter de koffer in moest duiken. Soms denk ik dat de makers van Thuis hun personages gewoon geen geluk gunnen.
0 x
-
exsencon
- x 435
Femke en Peter zijn het echte koppel, niet Femke-Tim noch Peter-Peggy. Eigelijk is het vrij simpel als de scenaristen er eens een beetje vaart achter wilden zetten. 
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

ja idd, ze hebben het nog wat kunnen rekken om het nog pijnlijker te maken.exsencon schreef:Femke en Peter zijn het echte koppel, niet Femke-Tim noch Peter-Peggy. Eigelijk is het vrij simpel als de scenaristen er eens een beetje vaart achter wilden zetten.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Taliver67
- Poster rang 1

-
Poolaapje
- Poster rang 3

Tim zou haar aan de deur moeten zetten. Dan kan ze weer bij Nancy intrekken en daar voor kostwinner spelen. Twee problemen opgelost.
0 x

-
Lazylady
- x 435
-
Jolanda_tje
- x 435
Sam, Mike, Peter, Rafael, Tim
Volgens mij ben ik er zelf nog een paar vergeten
Volgens mij ben ik er zelf nog een paar vergeten
0 x
-
exsencon
- x 435
Sam heeft haar laten zitten voor zijn familie, Mike wel moeten daar echt over spreken? Peter heeft haar bedrogen met een rosse sprinkhaan, Rafael was een smerig ventje en ja, we vergeten nog de Youssef die haar heeft laten zitten omdat ze iets gestolen had op de luchthaven. En Tim,ja is Tim hé. So, what is your point?
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Femke heeft Yuessef laten zitten hé. Die laatste wou Femke immers nog vergeven.exsencon schreef:Sam heeft haar laten zitten voor zijn familie, Mike wel moeten daar echt over spreken? Peter heeft haar bedrogen met een rosse sprinkhaan, Rafael was een smerig ventje en ja, we vergeten nog de Youssef die haar heeft laten zitten omdat ze iets gestolen had op de luchthaven. En Tim,ja is Tim hé. So, what is your point?
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
exsencon
- x 435
Ik dacht andersom. Ik dacht dat hij haar idd nog een laatste kans gaf die ze in de wind sloeg.(iets met het huurgeld of zo) en dan had hij er genoeg van.
0 x