Bram Schepers (Bert Verbeke)
-
- x 435
Re: Bram Schepers (Bert Verbeke)
Zou Bram zich nu echt niet herinneren dat Luc er wel heel erg hard op aandrong dat hij een boiler uit het magazijn nam en niet diegene uit de camionette ? 

0 x
-
- Poster rang 1
Bram lijkt meer en meer te evolueren richting de Ann van enkele weken geleden.
0 x
-
- Nog geen rang
Een moeder kan haar kind begraven wanneer ze het voor de volle 12 weken heeft gedragen. Bovendien is volgens art. 80bis BW mogelijk akte van aangifte van levensloos kind te doen. Wanneer? Als het kind 180 dagen en 300 dagen na de verwekking ervan wordt geboren. Er kunnen echter geen afstammingsbanden worden gevestigd, dwz dat er geen familienaam aan het kind kan worden gegeven. Eventueel kunnen ouders ervoor kiezen het kind een voornaam te geven, dit om psychologische redenen...Crackers schreef:Ik heb even op google gekeken en blijkbaar kan het in bepaalde gevallen toch (vanaf 26 weken zwangerschap). Vaak met een kruisje en zonder naam. Vroeger kon dat niet en ik denk dat een kerkelijke begrafenis sowieso niet mogelijk is bij dood geboren kinderen.Kwast schreef:Waarom niet?Crackers schreef:Dat kind kan jammer genoeg niet begraven worden Bram.
Ik kan het weten want ik ben student rechten.. Je moet opletten met wat je leest op het internet.
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Dat was exact ook mijn gedacht gisterenavond.Devilex schreef:Bram lijkt meer en meer te evolueren richting de Ann van enkele weken geleden.
0 x
-
- Poster rang 4
Als Bram te horen krijgt dat Luc opzettelijk hem die nep boiler liet plaatsen !!!! Hij vermoedt totaal niet dat Luc
en de twee anderen ervan wisten. Als Bram ook dat nog moet verwerken en met moordplannen rondloopt dan
moeten we daar niet van verschieten. Er komt een eind aan de emotionele draagkracht van iemand, hier van Bram.
Kijk al naar uit om Luc en Frank door te mand te zien vallen bij de onderzoeksrechter en sta nochtans niet bekend als wraakzuchtig maar dit is er over.
en de twee anderen ervan wisten. Als Bram ook dat nog moet verwerken en met moordplannen rondloopt dan
moeten we daar niet van verschieten. Er komt een eind aan de emotionele draagkracht van iemand, hier van Bram.
Kijk al naar uit om Luc en Frank door te mand te zien vallen bij de onderzoeksrechter en sta nochtans niet bekend als wraakzuchtig maar dit is er over.
0 x
-
- x 435
Ze zullen er maar best voor zorgen dat Bram geen mes in zijn handen heeft wanneer hij dit alles verneemt. Zeker niet als Luc en/of Frank zich op dat eigenste moment in dezelfde ruimte bevinden.ranske schreef:Als Bram te horen krijgt dat Luc opzettelijk hem die nep boiler liet plaatsen !!!! Hij vermoedt totaal niet dat Luc

0 x
-
- x 435
Bram bewijst dat hij nog het meeste mensenkennis heeft van allemaal. Hij snapt meteen dat alleen Luc in staat is om op zijn eentje zo'n handeltje op te zetten en daar bovendien de gewetenloosheid voor heeft en maar aan één ding denkt: geld!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Bram heeft misschien verkeerde dingen gedaan in zijn leven en de verkeerde keuzes gemaakt maar dat betekent niet dat hij een slecht mens is. Ik vind dat hij in positieve zin zich heeft ontwikkeld.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Ja, maar helaas zal het ook wel geloven van Eddy zeker...tvx1 schreef:Bram bewijst dat hij nog het meeste mensenkennis heeft van allemaal. Hij snapt meteen dat alleen Luc in staat is om op zijn eentje zo'n handeltje op te zetten en daar bovendien de gewetenloosheid voor heeft en maar aan één ding denkt: geld!
0 x
-
- x 435
"Dat soort smeerlappen"
En Bram vroeger?
Zo agressief reageren zal trouwens niks oplossen.
En Bram vroeger?
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
In tegenstelling tot Eddy heeft Bram zijn leven gebeterd, terwijl mensen als Eddy en Nancy (en vooral Eddy dan) telkens opnieuw stom genoeg zijn om in illegale zaken verwikkeld te geraken. Ik vond het een zéér sterke scène, zo reageren zal inderdaad niet veel oplossen maar gezien de situatie vond ik dat niet zo'n abnormale reactie. Bert Verbeke bewijst dat hij écht wel een goede acteur is.Lazylady schreef:"Dat soort smeerlappen"
En Bram vroeger?
0 x
-
- x 435
Zal er ook wel aan liggen dat ik niet zo'n heel grote fan ben van Bram... Je kunt niet zeggen dat hij niet geacteerd heeft, maar toch vond ik die agressieve trekken er nét wat over.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2
- x 1
- x 7
Das ieders zijn persoonlijke mening natuurlijkLazylady schreef:Zal er ook wel aan liggen dat ik niet zo'n heel grote fan ben van Bram... Je kunt niet zeggen dat hij niet geacteerd heeft, maar toch vond ik die agressieve trekken er nét wat over.

0 x
-
- x 435
Ja maar, ik ook niet!Nickos schreef:Het zal er ook wel aan liggen dat ik dan weer geen fan ben van Nancy.

0 x
-
- x 435