Inderdaad, ze zegt nee en ze doet ja... Ze had Peter ook gewoon kunnen wegsturen.Ganja schreef: Femke zei heel de tijd dat mag niet dat kan niet en toch doet ze het![]()
en nadien ook zo van dat kan niet - dat ze dat dan doet!! (stoppen dus)
Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
Sanneke
- Poster rang 1

- x 7
- x 6
Re: Femke De Grote (Vanya Wellens)
0 x
Sanne
-
Taliver67
- Poster rang 1

Ze is heel zwak, en Peter weet het. Ik vind het laf en smerig dat hij daar misbruik van maakt, om zijn eigen noden in te willigen. Ik werd er persoonlijk een beetje misselijk van, maar ja ik zou nooit verliefd worden op een slijmbal als Peter 
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Tegen haar halfbroer kon ze ook geen neen zeggen...Taliver67 schreef:Ze is heel zwak, en Peter weet het. Ik vind het laf en smerig dat hij daar misbruik van maakt, om zijn eigen noden in te willigen. Ik werd er persoonlijk een beetje misselijk van, maar ja ik zou nooit verliefd worden op een slijmbal als Peter
0 x

-
exsencon
- x 435
Ho,ho ik vind wel dat jullie een beetje te ver gaan. Peter en Femke dat is echt,ondanks alles. Het is al de rest dat fake is.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Is er in Thuis dan iets dat niet fake is? 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Peter Jansens
- Poster rang 2

ik zal dan maar eens mijn ex-lieven gaan bezoeken zeker, hoewel ze reeds getrouwd zijn...exsencon schreef:Ho,ho ik vind wel dat jullie een beetje te ver gaan. Peter en Femke dat is echt,ondanks alles. Het is al de rest dat fake is.
Er hoeft maar iemand met een dronken lodderoog naar Femke te lonken en te zeggen 'gij waart toch de ware voor mij' of ze doet de rits van haar slaapzak al open... dat kind heeft echt psychische hulp nodig...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ze mag dan wel het halve Thuisdorp mee nemen naar de psychiater... 
0 x
-
Lazylady
- x 435
Vooral Rosa en Peggy...satine schreef:Ze mag dan wel het halve Thuisdorp mee nemen naar de psychiater...
Benieuwd wat er nu gaat gebeuren, want ze voelt zich er duidelijk heel slecht bij.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Als Tom dat zou hebben geweten...Peter Jansens schreef:Er hoeft maar iemand met een dronken lodderoog naar Femke te lonken en te zeggen 'gij waart toch de ware voor mij' of ze doet de rits van haar slaapzak al open
Laatst gewijzigd door Poolaapje op zo 28 apr 2013, 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

-
exsencon
- x 435
Poolaapje, je citeert mij met iets dat ik niet gezegd heb maar wel Peter Janssens.Poolaapje schreef:Als Tom dat zou hebben geweten...exsencon schreef:Er hoeft maar iemand met een dronken lodderoog naar Femke te lonken en te zeggen 'gij waart toch de ware voor mij' of ze doet de rits van haar slaapzak al open
Dit gezegd zijnde, denk ik dat Rosa en Peggy buiten elke psychische hulp vallen...
En ja, natuurlijk heeft Femke het zwaar maar zij en Peter is stukken beter dan Peggy-Peter
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hop aangepast, de verkeerde quote dingskes verwijderd daarstraks. 
0 x

- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Wij keken ook wel verbaasd dat Femke toegaf aan Peter maar vergeet niet dat zij momenteel op droog zaad zit wat betreft de sex met Tim.
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik denk echt niet dat Femke toegaf aan Peter omdat ze op droog zaad zat. Ze wou het gewoon evenzeer als hij.
0 x
-
JessicaH
- Nog geen rang
Zou er iemand de overspelscene van Femke en Peter ergens online kunnen zetten?
Want ik heb de aflevering gemist
Want ik heb de aflevering gemist
0 x